BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oho, hups jäi huomaamatta...

P.S: Hyvihä tossa ois voinu käydä kunnon ultimatehcbb-videot yöllä kuvaamassa tyhjällä salilla. Animalin tyylistä settiä. ;)
Olis olis, en vaan tajunnut :D

joo niin oli massiivinen... massiivinen on hänen tavoitteensakkin. 10kg lisää lihasmassaa eikä ollu aikaa ku syksyyn (muistaakseni) ei muuta ku Bullille menestystä lihaksen hankkimiseen.:rock:

Tuli sellainen mieleen, et Jarin kotisivulla lukee bio:ssa et Jari on 5´9 (180cm) pitkä.
Eikö 5´9 oo vaan joku 175,5cm? Eli 180cm olis 5´11. (tai sit oon typerä, enkä tajua :david:)

Tuli sellainen mieleen, et Jarin kotisivulla lukee bio:ssa et Jari on 5´9 (180cm) pitkä.
Eikö 5´9 oo vaan joku 175,5cm? Eli 180cm olis 5´11. (tai sit oon typerä, enkä tajua :david:)
Totta, 5.9 on tuo 175cm. Joku virhe siinä varmaan on, mut minun mielestä toi bulli näyttää enemmänkin 180 cm pitkältä luonnossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin sujuu Jarin lihatalkoot, video matsku on ollut nyt jäissä mun takia koska työkuvioissa tuli totaaliset muutokset ja olen painanut kolmea duunia päällekkäin viimeiset 1,5 kuukautta. Yrittäjänä ei ole juuri varaa kieltäytyä etenkään tällaiseen "lama"aikaan, fyysisesti olen lisäravinne/vaatekauppa hommissa ainakin arkisin 10-19 jonka jälkeen käyn äkkiä tilanteen salliessa treenaan ja siitä kotiin toivottamaan lapsille hyvät yöt ja sen jälkeen jatkaan duunia tietokoneelle jossa vierähtää vähintään 01-02:teen asti.
Viikonloput olen pyhittänyt perheelle, ainakin sunnuntait...
Eli en liiemmin ole ehtinyt Jartsaa kuvailemaan eikä olla yhdessä pystytty nyt treenaamaankaan :(

Kyllä Jaria silti viikoittain näen, ISOSSA kunnossa on mies ja voimaa on perkeleesti.
Jari on nyt treenaillut Bull Farmilla eli isoilla raudoilla painaa menemään tällä hetkellä.
Farmin tangoilla saattaa olla hiukka erilaista tuupata +200 kg:lla sarjaa kapeaa penkkiä, peruspenkkiä ym. kun tangot ei ole normisaleilta tuttuja rimpuloita.
Jarin suunnitelmathan on siis painaa filettä nyt 2010 vuosi ja seuraavat kisat sitten 2011.

Ei tämä video sun muu proggis missään nimessä jäissä ole, homma tempastaan kyllä vireille heti kun tässä hiukka mun aikataulu alkaa antamaan löysiä.

Jarin pituutta ihmeteltiin tossa aiemmin ja viimeksi kun Jari on mitattu niin pituus oli 179cm. Saattaapi painaa tollaset massat vuosien saatossa hiukka kasaan :)

Hiukka alle 140kg on paino illalla ennen treeniä ja kunto on suhteellisen tiukka...Nestettä toki niinkun asiaan kuuluu, mutta rasvat on aika hintsussa

Vaikuttavaa kaikenkaikkiian :) Järkyttävät massat miehellä ja tangossa.

Olisi kyllä virkistävää kuulla Jarin tämänhetkisiä muita painoja liikkeissä, kapea penkki on vissiin bravuuriliike Jarilla?

Kapea penkki on Jarilla kyllä todella vahva, samoin kaikki punnerrusliikkeet. Ojentajissa on ruutia tajuttomasti! Ranskalaista punnerrusta Jari on joskus painanut suoralla tangolla muistaakseni 160 kilolla sarjaa ja takuulla pystyy siihen tänäpäivänäkin.
Pitää vähän kysellä muitakin treenipainoja Jarilta kun näen sitä ja tsekkaillaan jos saisin tänne jonkun kuvankin...

??? mitä yrität kysyä kun on kolme kysymysmerkkiä ja lihavoituna osia tekstistä...
Ei jummarra

Hienoa kuulla että treenit maistuu ja kokoa tulee. Harmi näin meidän kannalta vaan että seuraaviin kisoihin saa odottaa päälle vuoden. Mutta varmasti parempi näin...

Suositut

Back
Ylös Bottom