BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko vastaavia häppeninkejä suunitteilla pohjoisen suuntaan? Oulu-Kemi-Rollo akselilla?

Häppeningeillä tarkoitan
Tulihan se Jarin käsitreeni käytyä kattomassa eilen. Mies on kyllä livenä aivan tolkuttoman iso! Ja tiukassa kunnossa on edelleen. Treeni oli ihan mielenkiintosta seurattavaa. Paljon tuli sarjoja ja aika tiukkaan tahtiin niitä tehtiin. Painot oli ehkä yllättävänkin pienet, mutta kyllä niilläkin ilmeisesti saa aikaseks, kun tekniikkapuoli on kunnossa.

Ei kyllä ollu montaa henkilöä paikalle eksyny, mitä vähän ihmettelenkin. Oli kuitenki hyvä tilaisuus päästä seuraamaan ammattilaista vierestä. Näkihän ainaki ite paremmin :D Ja kiitoksia vielä Jarille tilaisuudesta!

pitäshän toi joskus päästä katsomaan kun ammattilainen antaa raudalle kyytiä.erityisesti jarin treenit kiinnostaa enemmän kuin paljon:puntti: hyviä treenejä vaan jarille!

Tarjos vähän muutakin seurattavaa, kun oli Savolaisen Markokin sinne eksyny treenailemaan. :)

Savolaisen Markon blogista:

"Olen muutaman kerran maininnut minun ja Jarin yhteistyöprojektista, kerrotaanpa siitä nyt lisää. Tarkoitus olisi tehdä yhteinen treenivideo ensi vuonna. Video tulisi sisältämään sekä kunnon hc-treeniä että myös opetusmateriaalia enemmän kuin treenivideot normaalisti sisältävät. Mahdollisesti jotain muutakin…"

"Olen muutaman kerran maininnut minun ja Jarin yhteistyöprojektista, kerrotaanpa siitä nyt lisää. Tarkoitus olisi tehdä yhteinen treenivideo ensi vuonna. Video tulisi sisältämään sekä kunnon hc-treeniä että myös opetusmateriaalia enemmän kuin treenivideot normaalisti sisältävät. Mahdollisesti jotain muutakin…"

Loistava uutinen!!!Voi tulla melko hc leffa :puntti::whip:

Mahtava homma. :)

Tervehdys.

Sponsorini tulee järjestämään joulukuussa kuvaussession minun ja Jari "Bull" Mentulan yhteistreenistä.
Treenikuvausten lisäksi tullaan tekemään haastattelu, jossa aiheena on ”valmennussuhde”. Jutussa tullaan käymään aihetta läpi kokonaisvaltaisesti, sekä Jarin (valmentaja) että minun (valmennettava) näkökulmista.
Ja nyt teillä Jarin fanit ja arvon bodiväki on mahdollista päästä vaikuttamaan kyseisen haastattelun runkoon. Eli lähettäkää kysymyksiä, joita haluaisitte, että haastattelussa käydään läpi.
Tulemme käymään kaikki saamamme kysymykset Jarin kanssa läpi, ja ainakin yksi, tai mahdollisesti useampikin niistä tulee päätymään lopulliseen haastatteluun.

-Toni Kataja

Hello everybody.
Tässä on vähän meitsin työkiireiden takia joutunut säätämään treeniaikoja ja aika vähän olen päässyt Jarin kanssa nyt treenaileen, tänään kuitenkin näin miestä ja on perkele turvonnut!
Tarkkaa painoa en paljasta ;) Sen verran sanon, että ennätyslukemissa on ja ne aiemmat ennätyslukemathan oli 136kg.
Ollaan alettu kuvaileen videopätkää treeneistä ja sitten kun matksua on tarpeeksi editoidaan ne pihalle, parhaani mukaan yritän hoitaa sitä puolta.

Summa summarum, hyvin pyyhkii ja ukko paisuu kun pulla taikina!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mave Foorumilla joku kirjoitti sinun olleen Nokian voimailusalilla hiljan,pitääkö tieto paikkansa? Siellä oli ilmeisesti joku,jolla oli päällänsä paita,jossa luki nimesi?

Mave Foorumilla joku kirjoitti sinun olleen Nokian voimailusalilla hiljan,pitääkö tieto paikkansa? Siellä oli ilmeisesti joku,jolla oli päällänsä paita,jossa luki nimesi?
Jari on kyllä käynyt kyseisellä salilla, mutta se tapahtui joskus 90 luvun lopulla.
Ei ole siis Bull siellä ihan hiljattain poikennut :)

Pistetääs pientä väliaikatietoa tänne.
Mä en tosiaan ole työkuvioiden takia ehtinyt/päässyt treenaamaan samaan aikaan Jarin kanssa, mutta toki olen miestä viikoittain nähnyt ja kyllä tarvii sanoa, että alkaa olemaan kokoa jo vallan helvetisti!
Paino lähentelee 140 kiloa ja kondis on suhteellisen rapea!
Voimaakin on kuten härällä kuuluu olla ja nyt alkaa olla otollisia hetkiä kuvailla treeneistä videota, niitä on kuvattukin ja kuvataan lisää. Kunnes on riittävästi riittävän hyvää matskua kasassa niin laitan jakoon.

Kävin Jartsaa moikkaamassa tuossa loppuviikosta ja on kyllä aivan vitun iso tällä hetkellä. En tiedä montako vitun X:ää siinä takissa oli.
On isompi todellakin mitä ikinä ja jumalauta esim. ne koivet on säikeillä aikalailla kauttaaltaan. Jarin kanssa ollaan "naureskeltukin" miten Tampassa oli jalat löysemmät mitä koskaan offilla :D

On isompi todellakin mitä ikinä ja jumalauta esim. ne koivet on säikeillä aikalailla kauttaaltaan. Jarin kanssa ollaan "naureskeltukin" miten Tampassa oli jalat löysemmät mitä koskaan offilla :D

Ihan kuin tämän olis kuullut ennenkin. Mutta joo, seuraavassa kisassa sen sit näkee...:kippis1:

Ihan kuin tämän olis kuullut ennenkin. Mutta joo, seuraavassa kisassa sen sit näkee...:kippis1:
Tekis mieli laittaa näytille yks kuva Jarista parin viikon takaa, mutta en laita. Odotellaan parempia kuvia ja parempaa asennetta myös sieltä päin ;) Tollainen epäuskoisuus ei liiemmin kannusta

Jokos niitä videoita sais pikkuhiljaa? :)

Kunnes on riittävästi riittävän hyvää matskua kasassa niin laitan jakoon.
Pari viestiä sitten kerroin noin eikä tässä ole parissa tunnissa vielä lisää matksua kertynyt :D

Suositut

Back
Ylös Bottom