Leech: Pystyykö paljastamaan millaisilla kuvioilla lähdetään marraskuun alusta treenaamaan? Miten treenit muuttuvat olennaisesti kovemmiksi kuin esim. tällä hetkellä?
Eli nyt meillä ei ollut mitään systemaattisuutta treenien kanssa, tuntuman mukaan ollaan menty.
Esim. viime maanantaina piti olla selkätreeni, Jari ei tuntenut oloaan riittävän energiseksi Fitness Expo viikonlopun takia joten selkä siirrettiin tiistaille ja maanantaina tehtiin pelkät hauikset.
Ollaan siis tällä hetkellä treenattu kevyesti esim. siihen verrattuna mitä treenit oli viime talvena.
Monelle nää tämänkin hetken treenit on takuulla kovia, olen mä ainakin yhden kaverin saanut oksentaan kevyessä jalkatreenissä sillä välin kun Jari oli Tampassa :D
Se treeni oli mulle löysä, kaverille niin kova, että laatta lensi.
Marraskkuun alusta tulee tietty jaksotus mitä noudatetaan täysin ja silloin kun on kova viikko niin silloin on kova viikko! Sillon kun on vuorossa selkätreeni niin se väännetään vaikka se vaatisi happipullot selkään.
Jalkatreeneissä on oksenneltu ja varmasti oksennellaan jatkossakin, jos on määrä tehdä kuusi toistoa esim. Hackia niin ne tehdään ja kaveri sitten vaikka pitää roskista lärvin edessä laattoja varten, mutta sarja viedään loppuun asti kuten on ennalta suunniteltu.
Bullin sanoin siis no compromise!
Myös tiettyjä tavoitteita asetetaan ja ne yritetään saavuttaa, edelleenkin vaikka henki menisi.
Eli siinä oikeestaan ne treenaamisen pääperiaatteet millä mennään ja vaikka KOVAA treenataankin niin silti treenataan puhtaasti ja viikoista riippuen niin isoilla raudoilla kun ikinä mahdollista.
Video clippiä tullaan ottamaan vielä