BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näinhän se asia on todella monen pron kohdalla, hyvin harvalla se ura on startannut tyyliin Phil Heath. Sanoahin sitä ihan alan asiantuntijat Jay Cutleristakin joskus alkuaikoina, että hänestä ei ammattilaisena tule mitään tjsp. ja mikä on tilanne nyt?
Dennis Wolf omien puheidensa mukaan ekat kisat lähinnä piteli takaseinän verhoa paikoillaan, nyt hiukka eri ääni kellossa.

Jarin mentaliteetin tuntien tiedän, että se mies ei luovuta ennenkun on pari metriä multaa pään päällä!

Sunnuntaina Jari palaa takas Suomeen ja hänellä on kuviot mietittynä jatkon treenejä varten.

Ja mitä tulee tuohon taustajoukoissa lymyilemiseen niin olen valmis osaltani auttamaan Jaria kaikin mahdollisin keinoin ja Jari tietää, että hänellä on takanaan vastaavalla periaatteella toimivia henkilöitä useita. AINA ja JOKA tilanteeseen löytyy henkilö mikäli apua kaivataan.
Olen muunmuassa kuumeessa noussut sängyn pohjalta ja ajanut 50km salille-kotiin ottamaan Jarista ne nettiin luvatut kuvat, vapaapäivinä herännyt herätyskelloon ennen kukonlaulua ja ajanut taas 50km jotta ollaan saatu Jarille värit pintaan ennen kuvauksia jotta saataisiin nettiin mahdollisimman hyviä kuvia. Lastenhoito "vuorollani" hommannut lapsilleni hoitopaikan ja vienyt lapset sinne, ajanut pitkät pätkät ja kaikki taas sen takia, että saatiin Jarista nettiin luvatut kuvat ajallaan.
Tuossa vain muutama esimerkki eikä tarkoitukseni ole nostaa itseäni mitenkään tapetille minään marttyyrinä, sekin nyt pitää sanoa ennenkun joku ehtii.
Kaiken olen tehnyt vain halustani auttaa Jaria ja teen jatkossakin niin pitkään kun rattaat pyörii ja pyöriihän ne!
Ja ennenkun kukaan apina ehtii niin sanottakoon myös se, että kyse ei todellakaan ole mistään perseennuolemisesta vaan ystävän auttamisesta ja tukemisesta silloin kun sitä apua ja tukea tarvitaan, tässä hommassa se on jo amatööritasollakin korvaamatonta.

Ja todellakin meitä on useampia jotka jeesii Jaria, se on yksi syy miksi välillä "hiukka" loppuu sietokyky kesken kaikenmaailman itkuun netissä. Joitain asioita voisi pitää sisällään.

Mediavastaavan (niinkun joku apina mut jo nimesi) rooli on tämä, ei auta itku koska todellakin täysin vapaasti omasta tahdostani ja halustani autan Jaria urallaan. Oma valinta.

Tämä thredi pidetään hengissä myös koko offin, päivittelen tänne kuulumisia ja vastailen kysymyksiin jne.

Tosi hyvä ja asiallinen postaus Leechiltä! Täältä tulee ainakin varauksetonta kannustusta Mentulan suuntaan. :thumbs:

Toivotan Jarille kovia kehittäviä treenejä seuraaville etapeille. Hyvä vielä tulee. Leechille tietenkin iso kiitos näistä infoista jaria koskien.:worship:

Jarin mentaliteetin tuntien tiedän, että se mies ei luovuta ennenkun on pari metriä multaa pään päällä!

Jarille vaan hatun nostoa ( :rock: ),miehellä on rautainen asenne ja se on annoa tapa,sillä harva lähtee samalta pohjalta kuin Heath "Gifteineen".

Ps.Jarista tulee mieleen Frederikin vanha hitti,jossa laulettiin:"Harva meistä on rautaa,niin moni taipua saa...".

Heitämpä oman lusikkani soppaan.
Pelkäsin ennen Tampan kisaa että koska Jari jäi ammattilaisdepyytissään nesteiseksi hän tekisi Tampassa asiat erilailla ja varmistaisi ettei niin käy toiste.
Suurin pelkoni näin ollen oli että Jari olisi tullut lavalle "tyhjä/kuivana/pinempänä" välttääkseen saman virheen kuin depyytissä. Siksi oli minulle suuri yllätys että oli jälleen kerran jäänyt nesteiseksi.

Janne Seppälä

Toivottavasti seuraava kisaa menee paremmin varsinkin tuon nesteisyyden suhteen. Kyllä se siitä vähitellen, hitaasti hyvää tulee.

Jarilla tsemppiä jatkoon! Hienoa että Suomestakin tulee näihin karkeloihin kisaajia. Ja Leechille kanssa kiitokset että saa seurata Jarin touhuja näin läheltä.

Faktahan on että tekee Jari mitä tahansa, on se kuitenkin miljoona kertaa paremmin tehty kuin 99,999% täällä postailevista kavereista tekee :D

Varaukseton tuki ammattimiehelle! Sitten kun se eka kansainvälinen potti kilahtaa niin sitten se on bodymaailman lätkän -95, kaikki hehkuttavat ihan pähkinöinä, oli sanonut mitä tahansa.

Faktahan on että tekee Jari mitä tahansa, on se kuitenkin miljoona kertaa paremmin tehty kuin 99,999% täällä postailevista kavereista tekee :D

Varaukseton tuki ammattimiehelle! Sitten kun se eka kansainvälinen potti kilahtaa niin sitten se on bodymaailman lätkän -95, kaikki hehkuttavat ihan pähkinöinä, oli sanonut mitä tahansa.

kehonrakennusta ja lätkää on aivan turha verrata keskenään. Välillä se huomattavasti "huonompi" joukkue voi parilla onnenkantamooisella vielä pelin/turnauksen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viittasin vaan siihen tunnelmaan, yht'äkkiä kaikki olivatkin lätkän asiantuntijoita ja kommentit luokkaa "mitäs minä sanoin".

Niin, no kyllä täällä sitten esiintyy sellaisiakin asiantuntijoita, joilla ei ole kehonrakennuksesta mitään käsitystä, jo pelkästään parin vuoden ammattilaiskehoilun seuraamisella pitäisi nähdä kuinka paljon on tekemistä.

Faktahan on että tekee Jari mitä tahansa, on se kuitenkin miljoona kertaa paremmin tehty kuin 99,999% täällä postailevista kavereista tekee

Faktahan on se, että meidän muiden tekemisillä ei ole yhtään mitään väliä kun vastassa ovat muut ammattikehonrakentajat. Ja vaikka Jari tekisi kaiken huisin paljon kovempaa kuin kaikki muut, niin tulosta ei tule jos puutteita ei saada korjattua. Ja niitä pitää korjata ihan helvetisti. Ei tässä nyt mitään potteja kilahtele vaikka nesteitä ei olisikaan, kun missä tahansa pikku kisassa on Ben Pakulskin tapaisia kunteja vastassa:

IMG_5023.jpg

Niin, no kyllä täällä sitten esiintyy sellaisiakin asiantuntijoita, joilla ei ole kehonrakennuksesta mitään käsitystä, jo pelkästään parin vuoden ammattilaiskehoilun seuraamisella pitäisi nähdä kuinka paljon on tekemistä.
Niinpä, itsehän sen sanoit.
Se on äärimmäisen mahtava homma kun joku kaltaisesi ammattikehoilun todellinen asijantuntija pystyy sanomaan miten paljon sitä tekemistä on kun kertaakaan ei ole miestä tänä päivänä kunnossa lavalla nähnyt :rolleyes:

Niinpä, itsehän sen sanoit.
Se on äärimmäisen mahtava homma kun joku kaltaisesi ammattikehoilun todellinen asijantuntija pystyy sanomaan miten paljon sitä tekemistä on kun kertaakaan ei ole miestä tänä päivänä kunnossa lavalla nähnyt :rolleyes:

Sinä päivänä kun siellä lavalla sitten oikeasti ollaan samassa kunnossa kuin muutkin, niin olen kyllä erittäin mielelläni väärässä. Mutta mun mielestä nyt ei todellakaan olla muutenkaan lähelläkään valmiita. Keskivartalo, selkä jne.

Sulla taas Leechi nyt ihan oikeasti on "hieman" liian henkilökohtainen ote tähän asiaan. Ei tässä ole kyse mistään epäkunnioituksesta. Jari on kova äijä, mutta ovat nuo muut ovat vain toistaiseksi kovempia. Asiaa ei muuta miksikään sun närkästyminen ja onnettomat henkilöön käymiset.

Sinä päivänä kun siellä lavalla sitten oikeasti ollaan samassa kunnossa kuin muutkin, niin kyllä olen erittäin mielelläni väärässä. Mutta mun mielestä nyt ei todellakaan olla muutenkaan lähelläkään valmiita. Keskivartalo, selkä jne.

Sulla taas Leechi nyt ihan oikeasti on "hieman" liian henkilökohtainen ote tähän asiaan. Ei tässä ole kyse mistään epäkunnioituksesta. Jari on kova äijä, mutta ovat nuo muut ovat vain toistaiseksi kovempia. Asiaa ei muuta miksikään sun närkästyminen ja onnettomat henkilöön käymiset.
Ei tässä ole kyse mistään liian henkilökohtaisesta otteesta saatika närkästymisestä. Se nyt on sanomatakin selvä, että ei Jari valmis ole, mutta en mä ainakaan osaa faktana sitä tarkasti sanoa missä tällä hetkellä mennään. Mennäänkö 100%:sessa kunnossa tuon tasoisissa kilpailuissa sijoilla 10-15 vai missä mennään. Realismi tässä on mukana jokaisella ainakin täällä päässä.
Mutta se on mun henk. koht. mielipide asiasta.

Big Evil on aikalailla oikeilla jäljillä noissa näkemysasioissa,mielestöni, sen verran olen Leechin kirjoittelua seurannut.
Itse yli 23 vuotta lajia seuranneena ja erit.läheltäkin ajoittain, uskoisin suunnilleen osaavani arvioida jos joku ukko pyörii hetken, mitä puutteita löytyy.
En tietenkään ole tuomari joten kaikkea en todellakaan tiedä siitä näkökulmasta.
Jari on massoiltaan suht ok. Puutteet löytyy selästä ja hartialinjan massiivisuudesta/leveydestä. Selkään pitää saada paljon lihaa, sekä leveyttä että paksuutta jonka luulin Jarilla olevan kunnossa.
Jarilla muut lihasryhmät aika lailla kunnossa, kun ne vaan saadaan sieltä esiin paremmin. Siitä en osaa sanoa miten se tehdään, "loppusilaus".
Joku mikä pisti silmään on myös serratukset, missä ne ovat?
Jari varmasti tiedostaa itsekin putteet ja panostaa niihin. Mun mielestä parin vuoden jakso nyt puutteisiin ja takaisin kovana kilpailukykyisenä. Jos ei anna aikaa kehittyä ei 100% myöskään kehity. Ei muutamassa kk:essa mitään tapahdu. Korkeintaan voi kiristyä ja poseerauksiin vaikuttaa.
Tsemppiä Jarille!

Big Evil on aikalailla oikeilla jäljillä noissa näkemysasioissa,mielestöni, sen verran olen Leechin kirjoittelua seurannut.
Itse yli 23 vuotta lajia seuranneena ja erit.läheltäkin ajoittain, uskoisin suunnilleen osaavani arvioida jos joku ukko pyörii hetken, mitä puutteita löytyy.
En tietenkään ole tuomari joten kaikkea en todellakaan tiedä siitä näkökulmasta.
Jari on massoiltaan suht ok. Puutteet löytyy selästä ja hartialinjan massiivisuudesta/leveydestä. Selkään pitää saada paljon lihaa, sekä leveyttä että paksuutta jonka luulin Jarilla olevan kunnossa.
Jarilla muut lihasryhmät aika lailla kunnossa, kun ne vaan saadaan sieltä esiin paremmin. Siitä en osaa sanoa miten se tehdään, "loppusilaus".
Joku mikä pisti silmään on myös serratukset, missä ne ovat?
Jari varmasti tiedostaa itsekin putteet ja panostaa niihin. Mun mielestä parin vuoden jakso nyt puutteisiin ja takaisin kovana kilpailukykyisenä. Jos ei anna aikaa kehittyä ei 100% myöskään kehity. Ei muutamassa kk:essa mitään tapahdu. Korkeintaan voi kiristyä ja poseerauksiin vaikuttaa.
Tsemppiä Jarille!
Asia selvä.
Lisää sinisin silmälasein katselua...., mutta mitä serratuksiin tulee niin mä en ilmeisesti sitten tiedä mitkä on serratukset koska kyllä mä ne ainakin selvästi löydän. Jopa paremmin kun Dennis Jamesilta tai Johnnie Jacksonilta jotka nyt edustaa sitä kärkikastia. Toisilla serratauksilla jopa voitettiin koko kisa ;)
Pahoittelen jo etukäteen jos tilanne tosiaan on se, että en tiedä mitkä serratus anterior lihakset on. Oletan kuitenkin tietäväni ja mun mielestäni niistä mainitseminen on lähinnä muurahaispesän sohimista kepillä. IMHO eli in my honest opinion!
Tuskin homma serratus lihaksiin kaatuu kenelläkään, koskaan. Saatan toki olla väärässä.
Vatsa ja reisi poseerausten tai minkään muidenkaan poseerauskuvien vertailulla en löydä serratuksissa selkeää eroa kanssakilpailijoihin, jokusia poikkeuksia kuten esim. McGrath lukuunottamatta jolla ne serratukset todellakin hyppää silmille erottuvuuden ja kokonsa jne. puolesta.

Liitteet

• dennis.webp
    dennis.webp
    19,8 KB · Katsottu: 1 002
  • johnnie.webp
    johnnie.webp
    18,2 KB · Katsottu: 1 127
  • jari.webp
    jari.webp
    20,5 KB · Katsottu: 1 233
Eib,sivu 180, #1791 taasko olen sokea, vissiin. Muilla ne yleensä näkyy mut ilmeisesti on nestettä ja myös sen verran rasvaakin et ne ei näy.
Tosiaan sun laittamas kuvas ne näkyy joten onhan ne siellä, piilossa, osittain.
Eikä täs mitää sorkita, jos kyseessä on lihassymmetriaa ja visuaalisuus on lajin ydin niin kyllä noidenkin pienten yksityiskohtien pitää olla kohdallaan, vai mitä?
Ja mä en vissiin kirjoittanut mitään ettet sä tiedä mitkä ne ovat tai missä? Lue tarkemmin tai ole vastaamatta, jos ymmärrät.

Eib,sivu 180, #1791 taasko olen sokea, vissiin. Muilla ne yleensä näkyy mut ilmeisesti on nestettä ja myös sen verran rasvaakin et ne ei näy.
Tosiaan sun laittamas kuvas ne näkyy joten onhan ne siellä, piilossa, osittain.
Eikä täs mitää sorkita, jos kyseessä on lihassymmetriaa ja visuaalisuus on lajin ydin niin kyllä noidenkin pienten yksityiskohtien pitää olla kohdallaan, vai mitä?
Ja mä en vissiin kirjoittanut mitään ettet sä tiedä mitkä ne ovat tai missä? Lue tarkemmin tai ole vastaamatta, jos ymmärrät.
Yksi ainoa kuva ja sä ihmettelet muutamaan kertaan, että missä serratukset on. Minä postasin sulle kuvan josta näet missä ne on. Kirjoitinko mä, että sä väitit etten tiedä missä serratukset on? Sanoin vain, etten sitten ehkä tiedä missä serratukset on koska ainakin minä näen ne kuvista. Lue tarkemmin tai ole vastaamatta, jos ymmärrät.

Ei jumalauta!pää pois perseestä tää alkaa oleen jo naurettavaa!
Tässä threadissa on nyt jauhettu viikko pelkkää paskaa aikuiset ihmiset miettikää nyt..:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom