BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täältäpäin löytyy ainakin edelleen ja aina uskoa Jariin :). Ei tuo kyllä sinällään yllätä tuo taso ammattilaiskisoissa. Moni jääkiekon SM-liigassa pelannutkin on tullut NHL:stä maitojunalla takaisin, vaikka täällä Suomessa on ollut aivan liigan parhaimmistoa. Toivottavasti huonot sijoitukset vaan saavat Jarin piiskaamaan itseään entistä kovempiin reeneihin :).

Ensin, DJ:n latsit on LEVEÄT vaikkakin ylhäältä alkavat.
Toiseks, DJ:n ja Jarin keskivartalo ei ole juuri yhtään samanlainen vai onko mulla näyttö huurussa. DJ:N ollessa lyhempi se ei niin paljoa haittaa.
Kolmas, missä on serratukset?
Neljäs, selkä,selkä, selkä, selkä, selkä.....selällä on voitettu isojakin skapoja.

Nyt, ettei tuu TAAS väärää käsitystä.
Jarilla on potentiaalia ja nyt varmaan tiedostaa puutteet. Töitä, töitä ja töitä...sanoisin kaksi vuotta kunnolla puutteet kuntoon ja come back.
Ei parissa kk:ssa mitään rakenneta, korkeintaan poserauksia ja kireyteen voi vaikuttaa.
Hartialinja ja selkä, ne kuntoon niin alkaa tulosta tulla. Jalat, epäkkäiden yläosat, rinnat,etureidet...antaa mennä omalla pianollaan kun jo löytyy sieltä alta kilpailukykyiset.

Onhan se jo todella hieno saavutus, että on näihin kisoihin päässyt. Valtavasti arvokasta kokemusta Jari on saanut näistä ja näiden kokemusten pohjalta varmasti lähteekin rakentamaan sitä tulevaa.

Olisi kyllä kiva nähdä täällä välillä vähän isompaakin kannustusta Jarin suuntaan.. varmasti antaisi lisää motivaatiota ja tsemppiä, kun huomaa, että jengi uskoo häneen.

Täältä lähtee kyl isot tsempit Jarille ja koko taustajoukolle. Uskon täysin, että menestystä on luvassa tulevaisuudessa.

Multa ainakin iso hatunnosto sille, että on tuolle tasolle päässyt. Varmasti tekee parhaansa, sitä en epäile yhtään. Se nyt vaan on niin, että tuolla tasolla kaikki todennäköisesti panostaa hommaan ihan yhtä tosissaan kuin Jari. Samalla kun Jari petraa, saattaa joku toinen mennä jo ohi, niin se vain on. Mutta pääasiahan on se, että tietää itse tekevänsä kaikkensa niin ei sitten jää ainakaan mitään hampaankoloon. Homman nimihän on se, että Jari on se joka sen kunnian ansaitsee sitten kun sitä menestystä tulee ja vastaavasti joutuu painiskelemaan pettymysten kanssa kun niitä tulee. Se mitä netissä jauhetaan, on aivan toissijaista. Toivottavasti Jari nyt ei liikaa ota itseensä näitä nettijauhamisia, koska netissä tosielämän neitikin vetää helposti kovan jätkän roolia. Kuuntelee vaan itseään ja sitä lähipiiriään, niin hyvä tulee:thumbs:

Onhan se jo todella hieno saavutus, että on näihin kisoihin päässyt. Valtavasti arvokasta kokemusta Jari on saanut näistä ja näiden kokemusten pohjalta varmasti lähteekin rakentamaan sitä tulevaa.

Olisi kyllä kiva nähdä täällä välillä vähän isompaakin kannustusta Jarin suuntaan.. varmasti antaisi lisää motivaatiota ja tsemppiä, kun huomaa, että jengi uskoo häneen.

Täältä lähtee kyl isot tsempit Jarille ja koko taustajoukolle. Uskon täysin, että menestystä on luvassa tulevaisuudessa.
No voiko tuota nyt enää enenpää kannustaa!?

Mun mielestä Jaria on kannustettu juuri sen verran mitän tarvitseekin. Jarilla on helvetisti potentiaalia, eikä mun mielestä voi olettaakkaan, että ne parin kisan perusteella tulee esille. Toivottavasti Jari tietää sen itekkin.

Pitää olla realistinen eikä hypettää koko aikaa älyttömästi suu vaahdossa, siitä kun ei ole mitään hyötyä.

Nää pari ekaa ammattilaiskisaa laittasin ihan vaan jännityksen ja kokemattomuuden piikkiin. Lihaa on ja kireyttäkin, mutta ei tällä kertaa vaan onnistunu. Nyt vähä aikaa taukoa kisoista ja sit myöhemmin isona ja kireenä lavalle. Kyllä se siitä lähtee, ihan varmasti!:thumbs:

Mun mielestä on aika mielenkiintoista, että ennen tätä kisaa kaikki ylisti jaria, mutta sittenkun ei mennytkään ihan putkeen niin marisijoita löytyy joka puolelta.

Tulee vähän samanlainen fiilis kun mukamas suomilätkäfaneista mm-kisojen aikoihin, jotka ennen isoa peliä uskoo suomeen ja puhuu siitä kovaan ääneen, mutta sitten kun häviö tulee, niin "mähän tiesin ettei ne mitään voita"

Jarilla on helvetisti potentiaalia, eikä mun mielestä voi olettaakkaan, että ne parin kisan perusteella tulee esille. Toivottavasti Jari tietää sen itekkin.

Pitää olla realistinen eikä hypettää koko aikaa älyttömästi suu vaahdossa, siitä kun ei ole mitään hyötyä.

Nää pari ekaa ammattilaiskisaa laittasin ihan vaan jännityksen ja kokemattomuuden piikkiin. Lihaa on ja kireyttäkin, mutta ei tällä kertaa vaan onnistunu. Nyt vähä aikaa taukoa kisoista ja sit myöhemmin isona ja kireenä lavalle. Kyllä se siitä lähtee, ihan varmasti!:thumbs:

Juu ihan totta, tottakai suomen ainoosta ammattilaisesta ylpee pitää olla mut vähä tuntuu et monella fanilla on vähä turhanki suuret odotukset ja sitte ku kisa menee huonosti nii listataan kaikkee mitä pitää petrata...

Eiköhän jarilla oo täs vielä moonta vuotta aikaa, hyvää kisakokemusta saa ainaki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jari on ihan hyvällä mallilla eikä näistä valokuvista mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä voi vetää koska lihaksen jännityshuippuhan vaihtuu aika nopeasti eikä tiedä ketä kuvaaja spottasi noista möröistä. Tsemppiä Jarille tuleviin kisoihin. Pitkällä aikavälillä uskon, että sijoituksia alkaa tulemaan on äijä sen verran kovassa kunnossa.

Kyllähän tässä nyt Jaria kannatetaan totta kai, ja hänelle parasta mahdollista onnistumista toivotaan. Kyse nyt ei ole mistään marisemisesta tai epäkannatuksesta, ihan normaalia kisasuorituksen arviointia niinkuin jokaisesta kilpailijasta - jokainen kommentoija tietenkin omine näkemyksineen, fysiikkamieltymyksineen ja tietämyksineen/tietämättömyyksineen... ei tällaista fysiikkakeskustelua puutteista ym. kannata väärin ottaa, sitähän lajin kuin lajin seuraajat tekevät koko ajan. Jos Kimi vetää ulos radalta kuus kertaa kisan aikana hassujen ajolinjojen vuoksi, niin sitten keskustellaan, että ajolinjat meni pieleen..

Se kyllä on totta, että porukalla on ollut vähän yltiösuuria ja epärealistisia odotuksiakin, puheet sijoittumisesta TOP vitoseen tasokkaissa kisoissa olivat molempien kisojen kohdalla aika pohjattomia, vaikka tietenkin sitä aina toivotaan..

Kaiken kaikkiaan olen varma, että jokainen täälläkin Bullille kaikkea hyvää kehoympyröissä toivoo, vaikkakin normaalia fysiikkakeskustelua suorituksesta käydäänkin, ja kuten sijoituskin (tai paremminkin sijoittumattomuus) kertoo, niin kyllähän ne ihan aiheellisia ovatkin. Eipä sillä, kylläpä Bulli ne itsekin tietää, mutta se nyt on vaan fanien ja lajia seuraavien homma puida asioita keskustelufoorumeilla :)

Pitää vielä lisätä, että on ollut mielenkiintoista seurata suhteellisen tiheään tulleita päivityksiä molempien kisojen kohdalta, kiitokset siitä. Toivottavasti samanlainen jatkuu seuraavan kisankin osalta, milloin sitten onkaan..

No voiko tuota nyt enää enenpää kannustaa!?

Mun mielestä Jaria on kannustettu juuri sen verran mitän tarvitseekin. Jarilla on helvetisti potentiaalia, eikä mun mielestä voi olettaakkaan, että ne parin kisan perusteella tulee esille. Toivottavasti Jari tietää sen itekkin.

Samaa mieltä!...Ja aina kun etsitään mitä voisi parantaa tulosta niin silloin täytyy ottaa myös huomioon negatiiviset asiat/heikkoudet jotta päästään parempaan tulokseen jatkossa, sitähän kaikki tahtoo, eniten jari itse! Ja vaikka porukka on nyt huomautellut heikkouksista niin useasti samassa viestissä porukka on kehunut jarin vahvuuksia kuten jalkoja ja käsiä, sekä laitettu tsemppiä tuleville reeni vuosille!...Eli mun mielestä ihan asiallista kommentointia...

Nyt tosiaan ekat kisat käyty ja uusia tulee!!...Kyllä moni on jo kuvista nähnyt jarin potentiaalin, todella paljon lihaa löytyy eri paikoista, vähän vielä sellaista hienosäätöä niin hyvä tulee!....Mutta nytten pieni breikki ja sitten kohti uusia tuulia....Kyllä porukka on täällä mielenkiinnolla mukana!!..:)

niin no tarkoitin kyllä Nykin ja Tampan kisaa "ekoina" kisoina....Mutta sait minut kiinne virheestä, joka voidaan väärin ymmärtää..:)

Kyllähän tässä nyt Jaria kannatetaan totta kai, ja hänelle parasta mahdollista onnistumista toivotaan. Kyse nyt ei ole mistään marisemisesta tai epäkannatuksesta, ihan normaalia kisasuorituksen arviointia niinkuin jokaisesta kilpailijasta - jokainen kommentoija tietenkin omine näkemyksineen, fysiikkamieltymyksineen ja tietämyksineen/tietämättömyyksineen...

Tottakai nuo kuuluu osaksi tätä keskustelua, en minä niitä ollut kieltämässä.

No hertti sentään, näkeehän sen nyt pöljempikin (minäkin), etteivät Jarin viimeistelyt osuneet kohdalleen! Kunto oli viikkoa ennen H-hetkeä, sekä kireämpi että paineisempi, kuin lavalla, ja eihän sen nyt niin kuulu mennä!?
Jokainen voi halutessaan nähdä miten Leechin lähettämissä kuvissa, paria päivää ennen reissua, kaikki (paitsi väri) näyttää paremmalta, kuin kisassa. Ja nyt puhun kuvista, joissa Jari on yksin, niissä on valtava ero! Eli on täysin ja ihan eri asia sanoa, että näytin kotona mummin peilin edessä kovalta, mutta lavalla kovassa seurassa kunto jotenkin katosi, siitä ei nyt ole kyse. Käytännössä liika yritys hakea jo kovaa kuntoa vielä kuivemmaksi ja kovemmaksi kostattui, valitettavaa mutta totta. Jari, tai hänen taustajoukkonsa kertovat asiasta myöhemmin, jos kertovat, minulle aivan sama, enemmänkin toivon Jarille nyt voimia ylittää epäonnistumisesta aiheutunut vitutus, ja jatkaa sitten entistä kovapäisempänä eteen päin! Ja Jarin tuntien tiedän hänen sen tekevän, tekevän jo nyt!

-Toni Kataja

Seuraava kisa 8.8. USA ja Tampa. Itse uskon Jarin ottavan paikkansa ammattilaiskentillä ja päätyvän jo Tampassa finaaliin. Ja jotta odotuksesta tulisi vielä hiukan jännittävämpää, lupaan että mikäli Jari ei ole finaalissa, istun salillani yhden päivystysvuoron kalsareissa. Ja mikäli jostain syystä joudun lunastamaan em. ”kalsarivuoron”, lupaan kuitenkin asiakkailleni käyttää boxereita ja T-paitaa, puhtaita molemmat.

-Toni Kataja

:D:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom