Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitahan Toni sitten omaan blogiisi tilanne kuvia kyseisestä vuorosta! Ja reenejä ja muitakin kuulumisia kiva lueskella/kuvia kattoa!:thumbs:Niin kuin jo tänään aikaisemmin sanoin ensimmäiselle asiasta muistuttaneelle henkilölle, kalsarivuoro tulee olemaan minulle ihan pala kakkua, ja jos jollekin, niin korkeintaan asiakkaille se voi olla kiusallista;)
Ja koska Jarin kohdalla kyse oli minun mielestäni ennen kaikkea epäonnistumisesta, eli uskon hänen mahdollisuuksiinsa, kuin pappi raamattuun, tulen tekemään saman lupauksen seuraavankin kisan alla ja panokset tulevat kovenemaan..
-Toni
Tonia hävettää kuitenkin sen rimppakintut.
Olikohan tuo vitsi....
No hertti sentään, näkeehän sen nyt pöljempikin (minäkin), etteivät Jarin viimeistelyt osuneet kohdalleen! Kunto oli viikkoa ennen H-hetkeä, sekä kireämpi että paineisempi, kuin lavalla, ja eihän sen nyt niin kuulu mennä!?
Jokainen voi halutessaan nähdä miten Leechin lähettämissä kuvissa, paria päivää ennen reissua, kaikki (paitsi väri) näyttää paremmalta, kuin kisassa. Ja nyt puhun kuvista, joissa Jari on yksin, niissä on valtava ero! Eli on täysin ja ihan eri asia sanoa, että näytin kotona mummin peilin edessä kovalta, mutta lavalla kovassa seurassa kunto jotenkin katosi, siitä ei nyt ole kyse. Käytännössä liika yritys hakea jo kovaa kuntoa vielä kuivemmaksi ja kovemmaksi kostattui, valitettavaa mutta totta. Jari, tai hänen taustajoukkonsa kertovat asiasta myöhemmin, jos kertovat, minulle aivan sama, enemmänkin toivon Jarille nyt voimia ylittää epäonnistumisesta aiheutunut vitutus, ja jatkaa sitten entistä kovapäisempänä eteen päin! Ja Jarin tuntien tiedän hänen sen tekevän, tekevän jo nyt!
-Toni Kataja
Minä en luule kuin ihan tosissani, tee työtä kuin ihan tosissani, treenaa kuin ihan tosissani, lepää ja nauti elämästä kuin ihan tosissani, ota asioita huumorilla kuin ihan tosissani, eli sen minkä teen pyrin tekemään aina ihan tosissani, olen siis ihan tosikko.
Ja lopullinen vastaus; Kyllä, uskoin ihan tosissani Jarilla olevan mahdollisuudet viidentoista sakkiin, ja uskon niin edelleenkin, mikäli viimeistelyt vain olisivat osuneet kohdalleen!
Juu, tässä on nyt tainnut mennä tällä kertaa puurot ja vellit sekaisin, ei ollut, eikä olisi ollut Mentulalla mitään mahdollisuuksia tuossa kisassa finaaliin, vaikka kaikki viimeistelyt olisi mennyt nappiin. Toki sijoituksen saaminen olisi voinut olla realistista ja siinä ja siinä, jos kaikki nyt olisi mennyt nappiin.Toni Kataja Blogissaan sanoi:Itse uskon Jarin ottavan paikkansa ammattilaiskentillä ja päätyvän jo Tampassa finaaliin.
Katsoppas vaan, en tiennyt minäkään mitä se finaali sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittaa, ajattelin asian niin, että pääsy iltakisaan = pääsy finaaliin. Seuraavissa kisoissaan uskon, että iltakisaan menee ja jonain päivänä menee myös finaaliin. Todellakin uskon kuten sinäkinJa näin, joka päivä voi oppia jotain uutta, kun ottaa elämän ihan tosissaan, nytkin tiedän tuon finaaliin pääsevien määrän, kiitos siitä! Itse tarkoitin ja puhuin koko ajan jatkoon, 15:sta sakkiin pääsemisestä, en TOP vitosesta, vaikka käytinkin harhaanjohtavasti sanaa finaali.
Enkä valitettavasti lukenut esim. Palumbon tekstejä, koska ne eivät oikeastaan kiinnosta minua, sijoitusluettelo kertoo sen mikä kiinnostaa itseäni.
Tuutt1s0tur1lle kiitos realistisuuteen tukeutuvasta informaatiosta, asiansa tuntevat lausunnot ovat aina paikallaan.
Mutta anyway palataan aiheeseen, Jari Mentulaan, joka pääsee seuraavassa kisassaan 15:sta sakkiin, toivottavasti jopa finaaliin! "silmäniskuja ja hymyileviä naamoja".
Näinhän se asia on todella monen pron kohdalla, hyvin harvalla se ura on startannut tyyliin Phil Heath. Sanoahin sitä ihan alan asiantuntijat Jay Cutleristakin joskus alkuaikoina, että hänestä ei ammattilaisena tule mitään tjsp. ja mikä on tilanne nyt?vielä se päivä tulee jolloin työ palkitaan,eihän ronniekaan voittanu ekana vuosina ammattilaisena....korjatkaa jos olen väärässä. Mä uskon ja todellakin toivon et Jari pärjää ja kyllä sillä on sellaiset taustajoukot jotka auttaa eteenpäin esim Leech,joka viitsii päivittää tänne kuulumisia ja eritoten Guru jonka ammattitaito on huippuluokkaa,kokemusta on....jopa tästä kehosta on saatu jotain irti vuodessa Jarin ja Gurun valmennuksessa=)
Näinhän se asia on todella monen pron kohdalla, hyvin harvalla se ura on startannut tyyliin Phil Heath. Sanoahin sitä ihan alan asiantuntijat Jay Cutleristakin joskus alkuaikoina, että hänestä ei ammattilaisena tule mitään tjsp. ja mikä on tilanne nyt?
Dennis Wolf omien puheidensa mukaan ekat kisat lähinnä piteli takaseinän verhoa paikoillaan, nyt hiukka eri ääni kellossa.
Jarin mentaliteetin tuntien tiedän, että se mies ei luovuta ennenkun on pari metriä multaa pään päällä!
Sunnuntaina Jari palaa takas Suomeen ja hänellä on kuviot mietittynä jatkon treenejä varten.
Ja mitä tulee tuohon taustajoukoissa lymyilemiseen niin olen valmis osaltani auttamaan Jaria kaikin mahdollisin keinoin ja Jari tietää, että hänellä on takanaan vastaavalla periaatteella toimivia henkilöitä useita. AINA ja JOKA tilanteeseen löytyy henkilö mikäli apua kaivataan.
Olen muunmuassa kuumeessa noussut sängyn pohjalta ja ajanut 50km salille-kotiin ottamaan Jarista ne nettiin luvatut kuvat, vapaapäivinä herännyt herätyskelloon ennen kukonlaulua ja ajanut taas 50km jotta ollaan saatu Jarille värit pintaan ennen kuvauksia jotta saataisiin nettiin mahdollisimman hyviä kuvia. Lastenhoito "vuorollani" hommannut lapsilleni hoitopaikan ja vienyt lapset sinne, ajanut pitkät pätkät ja kaikki taas sen takia, että saatiin Jarista nettiin luvatut kuvat ajallaan.
Tuossa vain muutama esimerkki eikä tarkoitukseni ole nostaa itseäni mitenkään tapetille minään marttyyrinä, sekin nyt pitää sanoa ennenkun joku ehtii.
Kaiken olen tehnyt vain halustani auttaa Jaria ja teen jatkossakin niin pitkään kun rattaat pyörii ja pyöriihän ne!
Ja ennenkun kukaan apina ehtii niin sanottakoon myös se, että kyse ei todellakaan ole mistään perseennuolemisesta vaan ystävän auttamisesta ja tukemisesta silloin kun sitä apua ja tukea tarvitaan, tässä hommassa se on jo amatööritasollakin korvaamatonta.
Ja todellakin meitä on useampia jotka jeesii Jaria, se on yksi syy miksi välillä "hiukka" loppuu sietokyky kesken kaikenmaailman itkuun netissä. Joitain asioita voisi pitää sisällään.
Mediavastaavan (niinkun joku apina mut jo nimesi) rooli on tämä, ei auta itku koska todellakin täysin vapaasti omasta tahdostani ja halustani autan Jaria urallaan. Oma valinta.
Tämä thredi pidetään hengissä myös koko offin, päivittelen tänne kuulumisia ja vastailen kysymyksiin jne.
Cool, kiitos tosta