jaotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja power78
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
46
onko hyvä kenenkään muun mielestä tällainen, itse olen hyväksi kokenut,
eli ma rinta ti selkä ke hartiat to kädet pe jalat

Täältä löytyy aika vähän hyväksyntää 5-jakoiselle ohjelmille ja varsinkin sellaisille jossa jalkoja ei ole jaettu kahdelle päivälle. Jokainen silti tyylillään.

power78: -Jos kerta rinta ja olkapäätkin saavat oman päivän, miksi etureidet, takareidet, pakarat ja pohkeet olisi syytä tehdä yhtenä päivänä?

Ei ohjelmassasi ole mitään vikaa jos se toimii kerta sinulle, mutta suurimmalle osalle tulisi varmasti ongelmia hartia alueen palautumisen kanssa. Neljänä päivänä peräkkäin suoraan tai välillisesti hartioihin kohdistuvaa harjoittelua on mielestäni paljon.

Mutta mielipide tämäkin vain on...

Ketä kiinnostaa joku takareisi erikseen omana päivänä treenata? Kyllä jalat saa tukkoon pelkällä jalkakyykyllä ja samanapäivänä, IMO. Oma päivä mieeluummin ojentajalle tai hauikselle, ihan sama mikä on lihaksen koko. IMO.

Aivan! Senkin ajan voi käyttää hauiksen treenaamiseen.

Haha, kaikki tyylillään, mutta minä arvostan paksua käsivartta enemmän. Mua ei kyllä vittuakaan kiinnosta hinkuttaa jotain takareittä omana päivänä:D Ei helvetti, ihan sairasta!

Meinaat, että ne kädet kasvaa hinkkaamalla niitä 2-x kertaa viikossa? Itsellä ne kasvaa treenaamalla ne kerran viikossa jos jaksaa. Ne ottaa epäsuorasti runtua monessa muussakin liikkeessä. Teen lähinnä kyykkyä, mavea, rinnallevetoa, tempausta, penkkiä, pystypunnerrusta ja kulmasoutua, ja kädet pian lähempänä 50cm kuin 40.

Offtopic ja :david: :arvi: .

Minä treenaan kerran viikossa hauiksen ja ojentajan omana päivänä, eli saman verran kuin sinä.

:offtopic:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ketä kiinnostaa joku takareisi erikseen omana päivänä treenata? Kyllä jalat saa tukkoon pelkällä jalkakyykyllä ja samanapäivänä, IMO. Oma päivä mieeluummin ojentajalle tai hauikselle, ihan sama mikä on lihaksen koko. IMO.

Ei jalat ole lihas. Jalan lihaksisto muodostuu etu- ja takareisistä, pakaralihaksista sekä pohkeista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom