Janne Selin - uusi kasvo voimanostossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hjjtt
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ilmeisesti mukana ovat vain tällä vuosituhannella tehdyt yli 200 kg:n penkkitulokset?

Kyseessä on Metal Gymin oma yli 200 kg penkanneiden lista. Nostot ovat siis kyseisellä salilla nostettuja. Samanlaiset listat löytyvät yli 300 kg kyykyille ja vedoille.

Nostot eivät ole virallisia "kisatuloksia", mutta kilpailusääntöjen mukaisesti tuomittuja.

Originally posted by N.O.Kummonen
Kyseessä on Metal Gymin oma yli 200 kg penkanneiden lista. Nostot ovat siis kyseisellä salilla nostettuja. Samanlaiset listat löytyvät yli 300 kg kyykyille ja vedoille.

Nostot eivät ole virallisia "kisatuloksia", mutta kilpailusääntöjen mukaisesti tuomittuja.

Sehän selvittää asian. Paljonkohan noita 200 kg:n penkkaajia koko Suomesta löytyisi. 500? 1000?

Itse olen nähnyt salilla vain yhden yli 200 kg penkanneen, mutta kai niitä enemmänkin näkisi, kun uskaltaisi oikealle voimailusalille tavallisen "maallikkokuntosalin" sijaan.

Ottakaa huomioon, että tuonne listalle päästäkseen saa käyttää penkkipaitaa. Tämä kun huomioidaan niin niitä 200 kilon penkkaajia kyllä löytyy melko paljon. Jos ajatellaan raw-penkkiä, niin 200 kiloa on melko yleinen tulos, vaikka kova suoritus onkin. 250 kg sen sijaan on sellainen rauta, johon ei kovin moni kykene.

Originally posted by Keisari
ei millään ole tuhatta. siis jotka TÄLLÄ hetkellä nostaa 200 kg.

Tuo Anon sali on sellainen voimanostajien mekka ja tuosta listastakin on suuri osa muualta käyneitä vierailijoita. Todennäköisesti 200-penkkaavien kokonaismäärä on tällä hetkellä maksimissaan jotain 200-300.

Tuon listan jatkoksi kisoissa käyneitä yli 200 tällä hetkellä nostavia voisi joku ammattilainenkin luetella vain "yksin kappalein" :)

Baareista tietenkin löytää noita 200-penkkaavia pilvin pimein...

Originally posted by Pig
Todennäköisesti 200-penkkaavien kokonaismäärä on tällä hetkellä maksimissaan jotain 200-300.

Tuohonkin saa laskea jo kaikki nekin, jotka eivät käy kisoissa tai harrasta voimannostoa / bodausta. Henkilöt, jotka ovat salinostona 200 penkanneet. Muilta urheilun saroilta tuskin montaa löytyy. Ehkä muutama painija (siis ehkä esim. Juha Ahokas), kuulantyöntäjä ja kiekonheittäjä.

Mä kävin kerran nostamassa itseni huvikseni sinne listalle. 205 otin muistaakseni. Typerä lista kun sai paitaa käyttää. Siellä siis oli ainakin muutama alle 200 penkkaava, jotka huijasivat paidalla itsensä sille listalle.
Katselinpa noita videoita ja ainakin mulle sanottiin että perse pitää pysyä penkissä. Tosin mä olin ihan tuntematon ja nostin raw, jos olisin ollut salin oma poitsu ja runkannut jollain tripla paskalla 280kg, niin olisin saanut varmaan nostaa persettä ja nostaa 10cm liikeradalla kuten Majuri tuolla listalla.

Ja sitten jos otetaan listoille vain ne nostajat jotka ovat penkanneet 200 tai yli täysin natuna ja Raw- nostona, niin onkin luku jo hyvin hyvin pieni:worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Karhu35
Ja sitten jos otetaan listoille vain ne nostajat jotka ovat penkanneet 200 tai yli täysin natuna ja Raw- nostona, niin onkin luku jo hyvin hyvin pieni:worship:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, montako arvelet niitä olevan vaikkapa kaikkina aikoina Suomessa?

Tuohon on täysin mahdoton vastata,Fakta on kuitenkin se että 200 sadan Raw-pena natuna vaatii tosi pitkän treenitaustan ilman suurempia taukoja, treenin pitää olla tosi hyvin suunniteltua ja ravinnon ja levon oikeassa suhteessa,lisäksi vielä hyvät geenit ja välitykset. Itse tunnen yhden ihmisen jonka tiedän penkanneen 200 natuna, ko kaverilla taustana 15 vuotta painonnostoa ja 7 vuotta voimanostoa.
Kyllä niitäkin tästä maasta löytyy mutta ei paljoa.

P.S Tämä on vain minun mielipiteeni,kenenkään ei tarvitse vetää hernettä nenäänsä:kippis1:

Originally posted by Karhu35
Tuohon on täysin mahdoton vastata,Fakta on kuitenkin se että 200 sadan Raw-pena natuna vaatii tosi pitkän treenitaustan ilman suurempia taukoja, treenin pitää olla tosi hyvin suunniteltua ja ravinnon ja levon oikeassa suhteessa,lisäksi vielä hyvät geenit ja välitykset. Itse tunnen yhden ihmisen jonka tiedän penkanneen 200 natuna, ko kaverilla taustana 15 vuotta painonnostoa ja 7 vuotta voimanostoa.
Kyllä niitäkin tästä maasta löytyy mutta ei paljoa.

P.S Tämä on vain minun mielipiteeni,kenenkään ei tarvitse vetää hernettä nenäänsä:kippis1:

200 kg kilpailuissa vai salinostona?

Tuskinpa natuna ilman paitaa salilla tai kisoissa ottaneita löytyy yli 50.Tosi järkevä aihe muuten spekuloida saadaan varmasti haarukoitua sopiva luku johon kaikki tyytyvät.:lol2:

Mä kävin kerran nostamassa itseni huvikseni sinne listalle. 205 otin muistaakseni. Typerä lista kun sai paitaa käyttää. Siellä siis oli ainakin muutama alle 200 penkkaava, jotka huijasivat paidalla itsensä sille listalle.

Tuntuuko pahalta? Koetko joutuneesi henkilökohtaisen vääryyden kohteeksi, kun jotkut nostavat enemmän kuin sinä ja vieläpä käyttäen penkkipaitaa? Tuntuuko sinusta usein siltä?

;)

No kerro Anolle mielipiteesi. Kyllä Ano kuuntelee ja ottaa vastaan mielellään uusia ideoita ja parannusehdotuksia.

Toiset käyttää penkkipaitaa, toiset steroideja, jotkut molempia ja toiset taas eivät mitään niistä... Mikä sitten on urheilullista ja hyväksyttävää?

Olis hyvä kun tossa listassa olis maininta oliko nosto paidalla vai ei.

Vois olla myös maininta, minkä liiton hyväksymä paita on kysessä.

Originally posted by N.O.Kummonen
Vois olla myös maininta, minkä liiton hyväksymä paita on kysessä.

Eikai tuon nyt ole tarkoitus mikään virallinen lista ollakkaan vaan tuollainen leikkimielinen "kisailu" muutenhan siinä pitäisi olla maininta minkä liiton hyväksymiä myrkkyjä käyttää vai käyttääkö mitään.

Leikkimielinen kisa joo. Säännöt on vain vähän erilaiset eri kavereille. Ei sillä että mua nyt vittuakaan kiinnostaa toi lista, mutta onhan se kuitenkin aika perseestä että ilman paitaa nostavalta vaaditaan merkki ja perseen pysyminen penkissä kun taas salilla treenaavalta paitanostajalta ei vaadita kumpaakaan.

Originally posted by Mike
Tosin mä olin ihan tuntematon ja nostin raw, jos olisin ollut salin oma poitsu ja runkannut jollain tripla paskalla 280kg, niin olisin saanut varmaan nostaa persettä ja nostaa 10cm liikeradalla kuten Majuri tuolla listalla.

Oletkos koskaan nostanut/runkannut jonkinmoisella paidalla paljonkin enemmän kuin RAW? Ihan mielenkiinnosta ja ilman mitään pahoja taka-ajatuksia kysyn. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom