GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Hyvin näkyy nykyajan some- ja meemikulttuuri, kaikki viikkoa vanhemmat asiat on vanhoja juttuja ja pitää unohtaa. Jani on kuitenkin taistellut pitkän vaikean taistelun syöpää vastaan ja se ei vaiktuta pelkästään treenaamiseen, vaan koko hemmetin elämään. Sitä ei noin vain unohdeta, eikä kannatakkaan unohtaa. Pysyy ihan erilailla arvostus oman elämän pieniinkin asioihin.

Tämä siis biifin juttuihin.

Miksi haavaa pitää vielä muistella? :D Sanotaan vaikka näin et se vaikeuttaa mun jokapäivästä elämää. Edelleen. Joka ikinen päivä. Joudun tyhjentämään siitä verta vajaan 2 viikon välein. Siinä on niin paha trauma et ei tahdo laantua. Se on suurin syy, miks reenit on hankalia ja joutuu kokoajan soveltamaan. Tarkoitukseni ei oo jankuttaa asiasta :D Olen edennyt elämässäni paljon eteenpäin, mut kyl syöpä on kuitenkin sellainen juttu ettei sitä nopsaan unohda. Eikä pidäkkään. Mä käyn kuukausittain kontrolleissa ja tän uusiutumisriski on 30%. En aio vain odottaa koska napsahtaa taas. Aika kriittinen saa olla ja seurata kaikkea mitä kropassa tapahtuu.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Siinä samassa tarttis pitää "kasetti" kunnossa. Ei stressata. Ei murehtia. Kuullostaa varmasti helpolta monen mielestä. En oo henkisesti heikoimmasta päästä ja kyllä tää asia silti mieltä painaa. Usein.

On kyllä ehdottoman sisukas kaveri . Never give up slogan saa ihan uuden merkityksen kun Janin määrätietoista etenemistä pääsee aina vähän seuraamaan .Olipa kiva taas "kuulla" Janista :) Odotellaan videota

Viimeksi muokattu:
Jani: Ootko/onko kokeiltu kortisonipistoksia ks. kohtaan? Kuitenki sillai voimakkaan katabolinen ja tulehdusta vaimentava pistokohdalla

Jani: Ootko/onko kokeiltu kortisonipistoksia ks. kohtaan? Kuitenki sillai voimakkaan katabolinen ja tulehdusta vaimentava pistokohdalla
Itseasiassa en ole. Mulla aika plastiikkakirurgille (kuuluu osana mun hoitorutiiniin) ni katotaan mitä tolle leikkaiskohdalle voitais tehdä. Voin kysäistä mitä meinaa kortisonista :) Kiitos vinkistä!

Siinä oikeasti kova sisukas kaveri selättäny syövän, silti ajattelee positiivisesti ja jaksaa treenailla, toisin kuin nää jotka jatkuvasti postaillaa someen ties mitä pose paskaa, kävin lenkillä/salilla ja ollaan nii kovaa kaveria koska treenataan nii ns kovaa.

Tuo kaveri on oikeasti sisukas, kaveri selättää syövän eikä tee itsestään numeroa.

Suositut

Back
Ylös Bottom