CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Mitkä koet itsesi parhaiksi liikkeiksi erilihasryhmille, jos pitää yksi liike valita per lihasryhmä ?

Ja Turun seudulla kun vaikutat, niin oletko ikinä käyttänyt lihaliike Viktor Elon palveluja ? Jos et ole niin voin suositella!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitkä koet itsesi parhaiksi liikkeiksi erilihasryhmille, jos pitää yksi liike valita per lihasryhmä ?

Ja Turun seudulla kun vaikutat, niin oletko ikinä käyttänyt lihaliike Viktor Elon palveluja ? Jos et ole niin voin suositella!
Elolta tulee hommattua kaikki lihat ;) On todella hyvä! Selälle ehdottomasti leuat, rinnalle kp punnerrukset, olkapäille pystäri tangolla seisten, hauiksille scott, ojentajalle ranskalainen suoralla tangolla, vatsoille lantionostot, etureisille hack, takareisille ghr, pohkeille seisten hackissa :)

Tänään otettiin selkää :)

Liitteet

• Screenshot_2016-02-01-17-12-06-1.png
    Screenshot_2016-02-01-17-12-06-1.png
    4,1 MB · Katsottu: 1 503
Updeittiä:

Moi! Tiukkaa vääntöä joka päivä! Eilen tehtiin selkää, jossa tuli taas hyviä uusia oivalluksia :) Voisin seuraavaan päivitykseen laittaa tuon treenin videona ;)
Tosiaan kunto etenee hyvällä vauhdilla. Selkä mikä mulla panttaa vikoja rasvoja on lähtenyt hienosti tiivistymään :) Jos kaikki menee nappiin, niin parasta Jania nousee kulttuuritalon lavalle 16.4!

Ja instassa kuva 1,5 metrin selästä, on se saakeli melkoinen köllikkä :) motivoi itseä ihan pirusti nähdä, että ilman lääkkeitäkin on mahdollista päästä kovaan kuntoon!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Janilta taas pientä väliaikaUpdateerosta:

"Moi! Varmasti moni jo tietää, mutta olen päättänyt kilpailla kevään Fitness Classicissa myös Mens Physique-lajissa. Lauantaina cbb ja su mp. Molemmissa lajeissa ihanteet ja kireystasot erinlaisia. Haaste tulee olemaan mielenkiintoinen.
Shortsitkin tuli tuossa jo tilattua ja posetreenit käynnistyvät tällä viikolla :)Vaikka cbb onkin "päälajini" niin aivan yhtä suurella panoksella mennään myös mp-lajiin :) Treenit kulkee tosi hyvin kokoajan ja motivaatio aivan tapissa, niin kuin kuuluukin"

Viimeksi muokattu:
Tuleeko kaikki poseeraukset opeteltua Sherkon kanssa, vai mistä olet lähtenyt opettelemaan asentoja ?
Oletko hakenut oppia katselemalla vanhoja Mens Physique kisoja netistä ?
Onko jokin asento, joka vaatii erityisesti hiomista ? Alkuun ihan netistä katsoin ja kotona harjoittelin. Mutta alunperinkin oli tarkoitus ottaa Sherkoon yhteys ja pyytää häntä avukseni :) Sopivasti mies asuu vielä Turussa, niin mikä ettei. Mulle vaikein asia varmasti on se etten jännitä liikaa. Rentoa poseerausta kun lajissa vaaditaan. Tulee olemaan haaste vuorokaudessa vaihtaa tyyliä lajista toiseen :D Paljon toistoja ja treeniä niin uskon homman sujuvan. Kaikki asennot tuntuu ihan mukavilta, niissä ei ongelmia.

View: https://www.facebook.com/728991817149643/photos/a.729006587148166.1073741827.728991817149643/966133606768795/?type=3

Ja instassa kuva 1,5 metrin selästä, on se saakeli melkoinen köllikkä :) motivoi itseä ihan pirusti nähdä, että ilman lääkkeitäkin on mahdollista päästä kovaan kuntoon!
Mahtavaa kuulla et motivoi!! Kyllä jonkinlaiseen kuntoon voi päästä ilman lääkkeitä :) Mutta niin kuin Munakkaan kanssa ollaankin puhuttu, niin hieman lyttyyn ja paineettomaksi sitä loppumetreillä vetää. Natikkana nää kisahommat on tappavia. Eikä luonto anna periksi mennä kisaan pehmosena :) Hiukan koossa menettää, mutta terävyys minusta tärkeä!

Päivitystä Janilta.
"Moi! Itselläni on meneillään nyt pieni kevennysjakso. Hermosto selvästi kaipasi muutaman päivän taukoa kovista raudoista. Totaalilepoa ei ole varaa ottaa, mutta toiminnallista treeniä kotosalla kahvakuulien kanssa :) Muistatko itse kuunnella kehoasi? Treenaa aina fiksusti ja ajattele kokonaisuutta. Hosumalla ja väkisin ei synny hyviä tuloksia ;) - Jani "

Pidätkö dieetillä / offilla kevennyksiä säännöllisesti tietyin väliajoin vai vasta, kun siltä tuntuu ?

Pidätkö offilla kevennykset totaalilepona vai miten yleensä näitä toteutat ?

Päivitystä Janilta.
"Moi! Itselläni on meneillään nyt pieni kevennysjakso. Hermosto selvästi kaipasi muutaman päivän taukoa kovista raudoista. Totaalilepoa ei ole varaa ottaa, mutta toiminnallista treeniä kotosalla kahvakuulien kanssa :) Muistatko itse kuunnella kehoasi? Treenaa aina fiksusti ja ajattele kokonaisuutta. Hosumalla ja väkisin ei synny hyviä tuloksia ;) - Jani "

Pidätkö dieetillä / offilla kevennyksiä säännöllisesti tietyin väliajoin vai vasta, kun siltä tuntuu ?

Pidätkö offilla kevennykset totaalilepona vai miten yleensä näitä toteutat ?

Tässä menen ihan fiiliksen mukaan :) Tavallisesti offilla useimmiten pidän ihan totaalilepoa. Pelkkää lihashuoltoa ja relaamista :) Nyt dieetillä tarvii jotain pientä kuitenkin tehdä, ettei ihan lyssäänny :D Offilla mulla on ollu tapana kevennellä 4-5 viikoin välein. Reenitehot, progressiot menee just sillai et 5 viikon päästä viimeistään alkaa olla loppuun ajettu.

Moi! Kaikkihan tietää Sissykyykyt? Videolla EXTREME-versio! Huom! Ei heikkopolvisille :) Mun jalkatreenifilosofiaani on viime kisoista lähtien kuulunut perusjuttujen lisäksi aina viimeistelyliike. Näissä viimeistelevissä liikkeissä tärkeää on huippu venytys (repivä) ja rauhallinen suoritustekniikka. Mind ja muscle-control kaiken keskiössä :) Timmiä tiistaita ihmiset!
Ps: Jos kokeilette kyseistä Sissyversiota niin laittakaa tähän keskusteluun kommentit miltä tuntui
;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom