Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, eli protskut tulee pääasiassa jauhelihasta, kanasta ja herasta. Hiilarit (ne vähäiset) tulee riisistä ja bataatista. Tankkauspäivisin menee sitten riisikakkuja, banaaneja, riisiä, vaaleaa leipää, sorbettia ja hieman karkkiaJanile vielä muutama kysymys, jos jaksat vastailla.
Mistä lähteistä proteiinit, hiilarit ja fätit pääasiassa tulevat?
Käytätkö intrajuomia amino-/hiilarijauhot tms ja mitä mieltä olet ylipäätään näiden käytöstä.
Viimeisenä kiinnostaisi kuulla teikäläisen kovimpia salituloksia ja kantasi siihen, että onko sillä voimalla merkitystä, kun bodaillaan naturellina
Kiitän jo etukäteen.
Juu, eli protskut tulee pääasiassa jauhelihasta, kanasta ja herasta. Hiilarit (ne vähäiset) tulee riisistä ja bataatista. Tankkauspäivisin menee sitten riisikakkuja, banaaneja, riisiä, vaaleaa leipää, sorbettia ja hieman karkkia
Olen nyt dieetillä ottanut säännöllisesti laturin, pyrin vähän kierrättämään näitä eri merkeiltä. Ihan vaan vaihtelun vuoksikin Intrajuoma myös mukana. Sekä laturi, että intrajuoma mulla täysin hiilarittomia. En ole varmaan ikinä kokeillu juoda reenin aikana vitargoja tai tms. Olen kokenut nämä ihan hyödyllisiksi. Varsinkin laturin etu on selkeä Hyvälaatuinen heraisolaatti reenin jälkeen ja kaverina joko malto tai vitargo
Hmm... Kovimpia salituloksia :D Mitään hurjia ei kyllä löydy vaikka vähän "voimailua" joskus tullut harrastettuakin. Tai pidin voimaa "tärkeänä" joskus. Penkki 170kg, mavessa 210kg×6 ja takakyykyssä 180kg tuli muistaakseni 8t. Dippia 70kg lisäpainolla 8t. Leukoja omalla painolla 34 toistoa.
Toki voimaa pitää jonkun verran olla, kun natikkana väännetään. Enempi silti uskon hyvään aktivaatioon ja hermotuksen löytymiseen. Hyvä suoritustekniikka nykyään mulla kaiken A ja O.
Onhan ne nuo etureidet ja pohkeet. Genetiikkaa ei vaan löydy pätkääkään niihin :( Mutta nyt viime parina vuotena, oon käytännöllisesti luopunut kokonaan raskaista kyykyistä, ylisuurista prässisarjoista jne jne. Liikkeet vaihdettu huomattavasti "herkempiin" missä pystyn ihan täysillä keskittymään ja hallitsemaan lihasta. Sissykyykyt, pystykyykyt isoilla kantapää korotuksilla, hackia sissytyylisesti jne jne. Oikeastaan oon nyt pitäny itelleni nyrkkisääntönä et pakara ei saa jännittyä periaatteessa lainkaan. Tällöin saan erinomaisen tutuman etureiskaan Pohkeille pyrin tekemään laajasti monenlaista. Mikään ei toimi, eikä kehitä :D Mutta taistelu jatkuu... ;)Kiitos vastauksista. Mitkäs lihasryhmät itsellesi vaativat eniten keskittymistä, että menee rasitus oikeisiin säikeisiin?
Mikään ei toimi, eikä kehitä :D Mutta taistelu jatkuu... ;)
Mutta niin kauan kuin jaksaa yrittää, niin ainakin toivoa on
Älä suotta lannistu, kyllä siellä jalkaosastolla varmasti muutoksia tapahtuu, mutta itse niitä muutoksia on vain välillä vaikeampi huomata.
Oletkos muuten kuinka paljon panostanut lihashuoltoon raajojen osalta? Ken tietää, vaikka kunnon muussaus säännöllisesti auttaisi kasvua
Juu kyllä! 5 punttia ja ei aerobisia. Jos vaan mahdollista, niin ei koko dieetin aikana. Lisäkulutusta jos pitää saada, niin aamuisin voin tehdä kuntopiirityyppistä. Mut sekin vain 15min maks. Koostuu kahvakuulasta, leuanvedoista ja vatsoista. Fiiliksen mukaanEdellisellä sivulla mainitsit tekeväsi viittä punttitreeniä viikossa. Ilmeisesti aerobista et tee missään muodossa ?
Jeps! Mahtavaa päästä Utin kanssa samalle lavalle, 10 vuoden tauon jälkeen Oltiin 2006 viimeksi.Nyt tulee mielenkiintoin kultsan cbb sun ja Utin välillä. Tsemppiä diettiin.
Tuota kilpailijalistaa kun katsoo, niin ihan jokaista pidän kovana! Mun lihasmassallahan ei haasteta yhtäkään kisaajaa. Siksi erityisen tärkeää on tulla kisaan viimeisteltynä. Niin kivisenä kuin se vain on mahdollista. Onhan Utti se noista mun silmääni varmasti se kovin. Jokainen tehny kovan duunin ja tuomarit sitten päättää kenen kokonaisuus on paras. Sanomattakin selvää että jos 6 joukkoon en pääse, niin pettymys on suuri.Ketkä @JaniPernell lasket kovimmiksi vastustajiksi ja miksi?
Molemmat mua huomattavasti kookkaampia. Vaikka lyhyempiä. Lihasmassassa en pärjää. Jaloissa varsinkin tulee turpaan oikein olan takaa :DEkmanin Timo kova.....samoin ensimmäistä kertaa kisaava Olmalan Jarno.Kovat jalat kummallakin.