Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää saattaa kuulostaa absurdilta mut löysä hunaja auttaa märkivis haavois yllättävän hyvin. Tiedä sitten noin ison kraaterin kohalla. Levottoman näköine alue. Toivon et löydät oikeet jipot, jaksamisia
Vaikea ihmisten ymmärtää jos ei ole osunut omalle kohdalle tuollaista, koittavat kuitenkin vain auttaa.Ette voi olla tosissanne. Miehellä kymmeniä sädehoitokertoja takana, kohdealueelta terveitä soluja kuollut eikä kudos uusiudu 10cm kaistaleelta ja jengi suosittelee todennäköisesti ihonsiirtoa tarvitsevalle hunaja- ja pihkasalvoja?
No, mun vaimolle on kyllä ihan lääkäri Meilahdessa suositellut kokeilemaan pihkasalvaa märkivään haavaan, koska mikään muu ei auttanut. Hänen tapauksessaan toimi, joten ei nyt ihan aina kannata tyrmätä ihmisten ehdotuksia, jos itsellä ei ole parempaa tietoa aiheesta. Tuolta voi lukea vaikka lisää aiheesta julkaisuista ja tapauselostuksistaEtte voi olla tosissanne. Miehellä kymmeniä sädehoitokertoja takana, kohdealueelta terveitä soluja kuollut eikä kudos uusiudu 10cm kaistaleelta ja jengi suosittelee todennäköisesti ihonsiirtoa tarvitsevalle hunaja- ja pihkasalvoja?
Kumma juttu että täällä pakkiksella kaikesta pitää nykyään heti alkaa nälvimään. Mun mielestä ois vaan mielenkiintosta että jengi keskustelis (asiallisesti) täällä laajemmin asioista, mut ei sitten.
Samma här, tottakai aina pitää konsultoida hoitavaa lääkäriä.Juujuu ofc pitää aina keskustella lekurin kanssa, en mä tässä ketään ole käskenytkään työntämään luomuhunajaa tai taloussokeria haavoihin ihan tosta vaan :D Koitin vaan jatkaa keskustelua.