Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kuukauteen sitä ei saa venyttää yhtään. Sit kivun rajoissa edetään. Tällä hetkellä kuitenki niin kipee, että selällään ei pysty makaamaan. Ottaa tämä aikansa. Vasenta kättä ei kivutta vielä nosteta ylös :DSanoiko lääkäri kuinka pitkään tuont paranemiseen menee aikaa?Jotenkin 3cm syvyys kuulostaa sellaiselta 6kk setiltä vähintään.
Kiitos kommentistasi! Kapeammat vyötäröt meillä varmasti on, mutta lihasmassassa jäädään kyllä kymmeniä tai ainakin reippaasti yli 10kg jälkeen normi bodarista. Molemmat lajit on hyviä! Ja nimenomaan PITÄÄKIN olla kaksi linjaa, riippuen siitä miten paljon haluaa uhrata lajiin. Mä henk. koht. fanitan molempia lajeja yhtä paljon!Ensimmäiset fitness expot ittelle ja samalla tuli nähtyä näitä netistä tuttuja bodareita nii näki livenä miten lihaksikkaita ne on.
Jani näytti kyllä todella lihaksikkaalta. Tuntuu, että nää cbb ukot säväyttää aina enemmän livenä verrattuna bodareihin. Johtuisko siitä, että keskivartalot tuntuu olevan hyvin kapeita bodareihin verrattuna.
Tsemppiä Janille kyllä se siitä voitoksi muuttuu!
Kiitos kommentistasi! Kapeammat vyötäröt meillä varmasti on, mutta lihasmassassa jäädään kyllä kymmeniä tai ainakin reippaasti yli 10kg jälkeen normi bodarista. Molemmat lajit on hyviä! Ja nimenomaan PITÄÄKIN olla kaksi linjaa, riippuen siitä miten paljon haluaa uhrata lajiin. Mä henk. koht. fanitan molempia lajeja yhtä paljon!
Kiitos aivan PERKELEESTI!!!! Nää lämmittää sydäntäOli Jani mahtavaa vaihtaa kanssas sanasia, oot ehottomasti yks meikäläisen kovimmista inspiraation lähteistä! Kovasti yritin kuvissa outänglätä mutta tuon kokonen kaveri kun vierellä on niin eihän siitä tullut yhtään mitään ;D. Vuosien ajan matkaas oon seurannu ja tuun aina jatkossa seuraamaan, oot todella lämminhenkisen olone kaveri. Toivotan erinomaista ja reenintäyteistä jatkoo, syöpä tulee olemaan voitettu kanta!
Toistaiseksi syöpäsoluja löytynyt edelleen vain selän alueelta. Vielä yhdet keuhkokuvat niin voidaan olla 100% varmoja. Säde tulee selkään tarkkaan rajattuun alueeseen. n. 6 viikon putki sädetystä ja sitten odotellaan 3kk ja kontrolliaOnko Jani selästä etäpesäkkeitä levittänyt kun sädehoidot alkaa?