Moi
Aloteltiin kaverin kans salilla käyminen kunnolla tossa uutenavuotena.
Kolme kertaa viikossa tullut käytyä meidän autotallis, mistä löytyy:
Penkki, kyykkyteline, soutulaite, hiihtolaite, pari käsipainoo ja kettlebellejä.
Täytän 18 syksyllä.
Ongelmana mulla on oikeen jalan pohje.. (..ja nivuset & polvet..)
Eli aina kun teen mitä tahansa jalkatreeniä, vaikka ihan vaan pari toistoo, niin seuraavissa -tai saman päivän- fudis treenis menee pohje sellaseen kuntoon et pitää olla poissa treeneistä pari viikkoo ennenku voi juosta kunnolla. En tiedä tuleeko tätä ongelmaa vielä nykyään, mutta pari kuukautta sitten tuli, ja sen jälkeen en oo kokeillut enää.
Alkaa olla aika raskasta juosta, koska yläkroppaan on tullut lisää lihasmassaa, ja nehän vaatii enemmän happee ym. Tai tästä oon sen ajatellut johtuvan..
Tällä hetkellä treeni on hyvin yksitoikkoista ja menee seuraavanlaisesti:
(Ma,Ke,Pe)
Vatsoja eri liikkeillä, yleensä 4-5 sarjaa per liike ja hapoille joka sarja, eli en laske.
Penkkiä 90kg maksimi toistot (ei hapoille) (~8-5-7-5-5-3) 4-7 sarjaa, n. 3min pausseilla.
Olkapäät 10kg, 3-5 sarjaa ja taas maksimia.
Ojentajat kuminauhalla ~3 sarjaa per käsi, ja maksimi.
Satunnaisesti hauiksia, forkkuja/ranteita ja selkää.
Tavoitteena ollut lähinnä voima fudiksen kannalta, mutta myös se että saisin tehtyä ekstraa treenien lisäksi.
Pituutta mulla on 184 ja painoa 80kg.
Minkäslaisia vinkkejä osaisitte antaa, salitreenin ostalta tai noiden jalkatreenien osalta?
Aloteltiin kaverin kans salilla käyminen kunnolla tossa uutenavuotena.
Kolme kertaa viikossa tullut käytyä meidän autotallis, mistä löytyy:
Penkki, kyykkyteline, soutulaite, hiihtolaite, pari käsipainoo ja kettlebellejä.
Täytän 18 syksyllä.
Ongelmana mulla on oikeen jalan pohje.. (..ja nivuset & polvet..)
Eli aina kun teen mitä tahansa jalkatreeniä, vaikka ihan vaan pari toistoo, niin seuraavissa -tai saman päivän- fudis treenis menee pohje sellaseen kuntoon et pitää olla poissa treeneistä pari viikkoo ennenku voi juosta kunnolla. En tiedä tuleeko tätä ongelmaa vielä nykyään, mutta pari kuukautta sitten tuli, ja sen jälkeen en oo kokeillut enää.
Alkaa olla aika raskasta juosta, koska yläkroppaan on tullut lisää lihasmassaa, ja nehän vaatii enemmän happee ym. Tai tästä oon sen ajatellut johtuvan..
Tällä hetkellä treeni on hyvin yksitoikkoista ja menee seuraavanlaisesti:
(Ma,Ke,Pe)
Vatsoja eri liikkeillä, yleensä 4-5 sarjaa per liike ja hapoille joka sarja, eli en laske.
Penkkiä 90kg maksimi toistot (ei hapoille) (~8-5-7-5-5-3) 4-7 sarjaa, n. 3min pausseilla.
Olkapäät 10kg, 3-5 sarjaa ja taas maksimia.
Ojentajat kuminauhalla ~3 sarjaa per käsi, ja maksimi.
Satunnaisesti hauiksia, forkkuja/ranteita ja selkää.
Tavoitteena ollut lähinnä voima fudiksen kannalta, mutta myös se että saisin tehtyä ekstraa treenien lisäksi.
Pituutta mulla on 184 ja painoa 80kg.
Minkäslaisia vinkkejä osaisitte antaa, salitreenin ostalta tai noiden jalkatreenien osalta?