Jaloille kyytiä!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jeps... Laittakaa tänne jalolle hyviä ja toimivia ohjelmia. Itellä olkapää paskana, joten pitää kekittyä pelkkiin jalkoihin.

Kokeilkaapa joskus mäkijuoksua. Ensin juokset vaikka suht jyrkän mäen vaikkapa 4-8 kertaa ylös ja sit välillä vedät hyppyjä mäkeä ylöspäin (esim. kyykkyhyppyjä) Sit lopuks vielä juokset 2-5 kertaa niin kovaa ku jaksat ylös. Jos ei ole seuraavana päivänä jalat kipeet ni oot imeisesti David :david: Eilen kävin vetämässä ja tuntuu...

Eikoha tru penamies tee pelkkaa penaa olkapaapaskanaki ja valittelee ettei voi reenata kasii ku olkapaa paski

itellä ainakin toimi kolmijakosella tehdessä etureisille 3 kovaa sarjaa kyykkyä ja 3 sarjaa prässiä,joista viimeinen (tai jopa 2 viimeistä) pudotussarjana.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kiekko sanoi:
Kokeilkaapa joskus mäkijuoksua. Ensin juokset vaikka suht jyrkän mäen vaikkapa 4-8 kertaa ylös ja sit välillä vedät hyppyjä mäkeä ylöspäin (esim. kyykkyhyppyjä) Sit lopuks vielä juokset 2-5 kertaa niin kovaa ku jaksat ylös. Jos ei ole seuraavana päivänä jalat kipeet ni oot imeisesti David :david: Eilen kävin vetämässä ja tuntuu...

ilmeisesti tarkoitettiin jalan kasvatus, ei laihdutus ohjelmia.

Kannattaa varmaan jakaa etu- ja takareidet omille päiville.

Mielestäni jalkojen jakamiseen kahdelle päivälle on olemassa oikeastaan vain 2 perustetta.

1. Treenihistoan alkuvaihe, ja huonokunto. Yksinkertaisesti ei jaksa treenata takareisiä etureisien jälkeen.-> vaihtele järjestystä jokatoisessa treenissä takareidet ensin

2. Jannulla on kova kokemus ja tekee pitkiä treenejä kun Nyyssis ja Toveri Mähö. Ei yksinkertaisesti pysty treenata koko jalkoja putkeen.

Itse olen tehnyt näin:

1. Etureisipainotus
Etukyykky
Hack-kyykky
Reidenojennus
Vipuvarsikoukistus

2. Takareisipainotus

Koukistus maaten
Suorinjaloinveto bixilta
Smith-penkkikyykky/hack väärinpäin
Prässi

eli päälihasryhmä kovaa, pudotuksin ja se viimenen puolikas enempi pumpaten pumpin saamiseksi.

arnold1987 sanoi:
Mielestäni jalkojen jakamiseen kahdelle päivälle on olemassa oikeastaan vain 2 perustetta.

1. Treenihistoan alkuvaihe, ja huonokunto. Yksinkertaisesti ei jaksa treenata takareisiä etureisien jälkeen.-> vaihtele järjestystä jokatoisessa treenissä takareidet ensin

2. Jannulla on kova kokemus ja tekee pitkiä treenejä kun Nyyssis ja Toveri Mähö. Ei yksinkertaisesti pysty treenata koko jalkoja putkeen.

Itse olen tehnyt näin:

1. Etureisipainotus
Etukyykky
Hack-kyykky
Reidenojennus
Vipuvarsikoukistus

2. Takareisipainotus

Koukistus maaten
Suorinjaloinveto bixilta
Smith-penkkikyykky/hack väärinpäin
Prässi

eli päälihasryhmä kovaa, pudotuksin ja se viimenen puolikas enempi pumpaten pumpin saamiseksi.

3. Jako on isompi kuin 4-jako. jopa 4 jakoisessa varmaan suotavaa.

Mielestäni hyvä treeni:
-Syväkyykkyä (ite teen 3x10) vähän rennommilla painoilla
-Jalkprässi kapealla ja leveällä haara-asennolla. Eli eka teet 10 sarjan leveällä haara-asennolla ja sitte heti perään teet 10 sarjan kapealla asennolla. 30 sekunnin tauko ja sitte taas sama homma. Yhteensä sarjoja tulee 6 (60) toistoa. Painot sellaset että just pystyy sarjat tekee loppuun asti.
-Etureidet (4x10)
-takareidet(4x10) + hack-kyykky (10,8,6,6,6)

Mitä mieltä olette? itse oon ollu tyytyväinen, ainakin tohon prässisysteemiin.

kaNi- sanoi:
3. Jako on isompi kuin 4-jako. jopa 4 jakoisessa varmaan suotavaa.

Niin no. Joku voi jakaa sen joka tapauksessa, mutta ideana siis syy siihen että jaetaan. Joku voi 5. jakoisellakin tehdä kerralla jos on jalat kuin ronsterilla. Riippuu ihan tarpeista ja palautumiskyvystä jne. Joku Nyyssölä ei varmaan tekis dc tyylisellä yhdellä sarjalla mitään, mutta minä saataisin silläkin kehittyä, koska mun jalat tulee kipeäksi yhdestä kovasta sarjasta ja ne ei välttämättä tarvitse niin kauhean paljon tikkaamista että se kasvuärsyke tulee.

kaNi- sanoi:
ilmeisesti tarkoitettiin jalan kasvatus, ei laihdutus ohjelmia.
Laihduta sä jänö vaan yksinäs. Kyllä mäkijuoksullakin jalkoihin potkua saa. Ei se nyt varmaan paras massankasvatustapa ole mutta kyllä se ainakin otsikkoon "-Jaloille kyytiä!" käy hyvin.

kiekko sanoi:
Laihduta sä jänö vaan yksinäs. Kyllä mäkijuoksullakin jalkoihin potkua saa. Ei se nyt varmaan paras massankasvatustapa ole mutta kyllä se ainakin otsikkoon "-Jaloille kyytiä!" käy hyvin.

saahan niihin "potkua" saahan käsiinkin "potkua" punnertamalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom