Jalkatreenin jakamisesta...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
43
Olen ajatellut sitkeän flunssan/flunssien(kolmas kerta kipeenä reilun kuukauden sisällä :( ) jälkeen aloittaa tällaisella jaolla:

1. Hauis/Ojentaja

2. Olkapää/Pohkeet(pohjekone istuen+seisten)

3. Selkä/Takareidet(Takareisikoukistus)

4. Rinta/Etureidet(Prässi+Etureisiojennus)

+ tottakai vatsat aina sopivassa raossa ;)

kierto n. 6-7 pv
(Jalkaliikkeet ovat hieman suppeat, koska johtuen erinäisistä alaselkä/polvi vioista johtuen en muita liikkeitä juurikaan pysty tekemään)

Lepopäivät sijoittuvat työn toimenkuvan takia hieman satunnaisesti, pyrin kuitenkin pitämään aina lepopäivän treenien 3. ja 4. välillä. Voiko jalkatreenin jakaa näin, niin että se toimii?

:kippis1:

Megamaster sanoi:
Olen ajatellut sitkeän flunssan/flunssien(kolmas kerta kipeenä reilun kuukauden sisällä :( ) jälkeen aloittaa tällaisella jaolla:

1. Hauis/Ojentaja

2. Olkapää/Pohkeet(pohjekone istuen+seisten)

3. Selkä/Takareidet(Takareisikoukistus)

4. Rinta/Etureidet(Prässi+Etureisiojennus)

+ tottakai vatsat aina sopivassa raossa ;)

kierto n. 6-7 pv
(Jalkaliikkeet ovat hieman suppeat, koska johtuen erinäisistä alaselkä/polvi vioista johtuen en muita liikkeitä juurikaan pysty tekemään)

Lepopäivät sijoittuvat työn toimenkuvan takia hieman satunnaisesti, pyrin kuitenkin pitämään aina lepopäivän treenien 3. ja 4. välillä. Voiko jalkatreenin jakaa näin, niin että se toimii?

:kippis1:

1. Kaikki isoimmat lihasryhmat on kahessa vikassa treenissa ja jos viela teet ne perakkaisina paivina tai 1 paivan tauol niin ei valttamat toimi.

2. Sit ojentajat saa 3x raakkia / 6-7 paivaa ---> ongelmia saattaa tulla pitemman paalle. (Mikali siis teet punnerruksia olkapaa paivana)

3. Pari jakoa, jotka vois toimia mun mielest paremmin:
a) Rinta-Hauis, Etureidet-Pohkeet-Vatsat, Olkapaa-Ojentaja, Selka-Takareidet
b) Selka, Rinta-Olkapaa, Jalat, Kadet
Toi a on mun mielest parempi noista.

Vatsatreeni sopii kyl varmaan sulle mihin valiin vaan jos et polvi- ja alaselka vaivojen takia tee kyykkya, mavea tai niitten variaatioita.

Itse teen nykyään etureidet ( etukyykky, prässi, reidenoj. ) yhtenä päivänä.
Sitten eri treenissä vetäsen ensin takareidet ja pohkeet, ja lisäksi selän.

Sulla noita etureisiliikkeitä taisi olla vähemmän, mutta itseltä ei oikein enää löydy vääntöä takareisiin ja pohkeisiin etureisien rassaamisen jälkeen.

Ongelmia ton kaltaisessa jaossa ei mielestäni ole, kehitys on yhtä pysähdyksissä kuin ennenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom