Jalkapallon MM-kisat 2010 Etelä-Afrikka 11.6.-11.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No kyllähän tossa nyt ihan selvästi törkkästään kyynärpäällä rintakehään ja kun kerran korttia alla niin se kertoo jo aika paljon. Täysin oikea tuomio.

Nimenomaan :) "Rike" tuosta tuli vasta kun Keita alkoi pitelemään naamaansa ja vetämään älytöntä teatteria.

Mitä itse tekisit kun norsu juoksee päälle? :D Minusta tuo oli vaan hyvin luonnollinen reaktio kohottaa hieman kättä suojaksi.

http://www.youtube.com/watch?v=Q52HvF32ZCk

I think we just totally disagree :kippis1:

edit. Siitä olen samaa mieltä, että ei Keita tota tilannetta kalastele juostessaan kun ei edes näe Kakaa vaan sillä sekunnilla tajuaa tilaisuuden kun törmää Kakaan

"Absolute disgrace." Samaa mieltä brittikommentaattorien kanssa tuosta Keitan kasvojen pitelystä. En kuitenkaan edelleen pidä huutavana vääryytenä tuota keltaista, vaikka uudelleen kelailtuna mielipide hieman muuttuikin tuosta tapauksesta. Kyynärpäällä tönäisy ei ollut niin voimakas mitä ensimmäisellä kerralla muistin, mutta ele sisälsi kuitenkin epäurheilijamaisia piirteitä ja oli täten kortin arvoinen. Keitan filmi näyttää kyllä järkyttävältä.

Se, että pelissä tapahtuu sitä muutenkin ei oikeuta siihen. Sikamaista touhua kaikki pelin ulkona tapahtuva potkiminen ja kyynärpäillä tyrkkiminen.

Mun mielestä toi on ihan täysin normaali reaktio nostaa vähän kättä eteen kun kaveri juoksee päälle. Toi selostaja oli täysin pihalla. Luulen että täältä suurin osa jotka selittää jotain paskaa että Kakalla pitäis hermojen kestää jne olis tehny tossa tilanteessa ihan samalla tavalla. Se norsu tuli sieltä vielä ihan semi vauhdilla. En myöskään ymmärrä että miten tuomari voi mennä tollaseen filmiin, kun näytti että pelkästään sen perusteella antoi ton kortin.

Mun mielestä toi on ihan täysin normaali reaktio nostaa vähän kättä eteen kun kaveri juoksee päälle. Toi selostaja oli täysin pihalla. Luulen että täältä suurin osa jotka selittää jotain paskaa että Kakalla pitäis hermojen kestää jne olis tehny tossa tilanteessa ihan samalla tavalla. Se norsu tuli sieltä vielä ihan semi vauhdilla. En myöskään ymmärrä että miten tuomari voi mennä tollaseen filmiin, kun näytti että pelkästään sen perusteella antoi ton kortin.
No ei kyllä ollut keitalla hirveästi vauhtia enään siinä vaiheessa ja muutenkin luulisi että tällä tasolla tommosiin tilanteisiin ei mentäis mukaan varsinkaan kyynerpäällä vauhtia antaen, kun kuitenkin mm-jalkapalloa pelataan.

"Absolute disgrace." Samaa mieltä brittikommentaattorien kanssa tuosta Keitan kasvojen pitelystä. En kuitenkaan edelleen pidä huutavana vääryytenä tuota keltaista, vaikka uudelleen kelailtuna mielipide hieman muuttuikin tuosta tapauksesta.

Oletko sä ihan sekaisin. Eihän tuosta voisi mitenkään saada keltaista...:rolleyes:

Nimenomaan :) "Rike" tuosta tuli vasta kun Keita alkoi pitelemään naamaansa ja vetämään älytöntä teatteria.

Mitä itse tekisit kun norsu juoksee päälle? :D Minusta tuo oli vaan hyvin luonnollinen reaktio kohottaa hieman kättä suojaksi.

http://www.youtube.com/watch?v=Q52HvF32ZCk

I think we just totally disagree :kippis1:

edit. Siitä olen samaa mieltä, että ei Keita tota tilannetta kalastele juostessaan kun ei edes näe Kakaa vaan sillä sekunnilla tajuaa tilaisuuden kun törmää Kakaan
+1

Vittu mitkä kisat. Vois lähettää pari pommiuhkausta Ylelle että selostuskoppi tyhjenis. Mielummin kuuntelen vuvuzeloja kun jotain saatanan epäpätevää selostajaa joka purjeissaan komeista jalkapalloilijoista. Bechamilla oli aika surumielinen/vittuuntunut ilme kun se kökötti siellä stadionilla kattelemassa matsia. Olen varma että se oli pahoillaan kaikkien meidän suomalaisten puolesta.

Laitoin Brasseille voittajavetoon 50 euroa, SO FAR SO GOOD!

Laitoin Brasseille voittajavetoon 50 euroa, SO FAR SO GOOD!

Samoin!!

Voisin kuvitella, että Ylen studiossakin aina koetaan myötähäpeän tunnetta noiden selostajien osalta. Jo 2 vuotta sitten EM-kisoissa tuntui, että Juuselan Niki on tuonut selostajana Ylelle pohjakosketuksen. Olin väärässä! Kyllä nää muut heput on vielä Juuselaakin pahempia.

Tuomas Virkkunen,we miss you so

ja Rautiainen kommentoimaan,Muurinen ja Kuusela vittuunpois kiitos

ja Rautiainen kommentoimaan,Muurinen ja Kuusela vittuunpois kiitos

Vois melkein kerätä porukalla kolehdin ja maksaa omista että sais Virkkusen tuonne. Onhan noi tän hetkiset selostajat suorastaan tuskallista kuunneltavaa..

Se joka selostaan noita iltapäivän pelejä teki kyllä pari päivää sitten (matsia en nyt tähän hätään muista) pohjanoteerauksen, ekan puoliajan viime hetkillä luuli tuomarin keltamustaa pilliä keltaseks kortiks. Tilanne oli siis se että vaparin vihels, joku oli nurmen pinnassa ja tuomari meni pilli kädessä kattomaan että vieläkö se on hengissä vai sätkiikö muuten vaan, selostaja innoissaan selittää "kyllä, sieltä tulee keltainen kortti!!!!111", voi jeesuksen pyssyt mikä myötähäpeä. Tämä tosin puoliajan päätyttyä korjattiin välittömästi studiosta.

Ja Argentinan ekassa matsissa teki kans peliliikkeen, nimittäin kun Tevez vaihdettiin pois, ruudussa ei näkynyt keneen hänet vaihdettiin, ja kun hän ei sitä heti keksinyt, ei missään vaiheessa koko loppu matsissa maininnut että kuka sieltä tuli tilalle. Ehkä ei heti keksinyt sitä ja ajatteli sitten että ehkä kukaan ei huomaa jos hän unohtaa koko asian?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

"No niin, nyt pääsemme näkemään Pablon saamaa tekstiviestiä. Huikean mielenkiintoista. (kamera zoomaa kännykkään, missä lukee Victoria ZP)...Juu juu, Victoriako siellä ilmoittelee jotain koodeja tai vastaavaa...hei hei, hetkinen ystävät...tänäänhän on ollut Espanjassa kunnallisvaalit, joten...Victoriahan toki on myös naisen nimi, mutta tarkoittaa espanjaksi myös ´voittoa´, ja vaaleihinhan ennakkosuosikkina lähti pääministeri Zapateron puolue, joten Zapatero on voittanut ilmeisesti vaalit!!! Ai ai ai....mikä Columbo!! Tehtävä ratkaistu! Pahoittelen, mutta nyt olen ensimmäistä kertaa ihan pikkasen ylpeä itsestäni."
- Kaudella 2007/2008 ennen toisen puoliajan alkua Barcelonan pelissä

No niin, aloitetaanpa nämäkin lähetykset suurella asiantuntemuksella ja ennen kaikkea, oikeisiin ja tärkeisiin asioihin keskittymisellä...Onpas Ikermanilla upea parta!!"
"Voin sanoa, että en tule pääsemään tuosta parta-lookista tänään yli. On se hieno, rosoisen kaunis. Vähän sellainen...sellainen, kuin Iker olisi kesäkuukaudet viettänyt jossain Madridin metsissä syöden vain marjoja ja lähiteille kuollutta riistaa".
- Virkkunen ensimmäisessä selostuksessaan CanalPlussalla Iker Casillasin tultua lähikuviin

:hyper:

http://fi.wikiquote.org/wiki/Tuomas_Virkkunen

Se joka selostaan noita iltapäivän pelejä teki kyllä pari päivää sitten (matsia en nyt tähän hätään muista) pohjanoteerauksen, ekan puoliajan viime hetkillä luuli tuomarin keltamustaa pilliä keltaseks kortiks. Tilanne oli siis se että vaparin vihels, joku oli nurmen pinnassa ja tuomari meni pilli kädessä kattomaan että vieläkö se on hengissä vai sätkiikö muuten vaan, selostaja innoissaan selittää "kyllä, sieltä tulee keltainen kortti!!!!111", voi jeesuksen pyssyt mikä myötähäpeä. Tämä tosin puoliajan päätyttyä korjattiin välittömästi studiosta.

Ja Argentinan ekassa matsissa teki kans peliliikkeen, nimittäin kun Tevez vaihdettiin pois, ruudussa ei näkynyt keneen hänet vaihdettiin, ja kun hän ei sitä heti keksinyt, ei missään vaiheessa koko loppu matsissa maininnut että kuka sieltä tuli tilalle. Ehkä ei heti keksinyt sitä ja ajatteli sitten että ehkä kukaan ei huomaa jos hän unohtaa koko asian?
Taattua Sammy Väisästä.:D Kaveri on kyllä uskomattoman viileä selostaja, kun maalipaikka tulee niin ääni ei yhtään kohoa. Pitää pitkiä hiljaisia jaksoja ja selostaa tilanteet vasta kun ne näytetään uudelleen... Tulee usein vaihdettua ruottinkieliseen selostukseen, kun Väisänen tai Juusela ovat äänessä. Ennekari ja Porttila ovat ihan ok.

Vois melkein kerätä porukalla kolehdin ja maksaa omista että sais Virkkusen tuonne. Onhan noi tän hetkiset selostajat suorastaan tuskallista kuunneltavaa..

Lähetetään Beckhamille sydäntäraastava kirje jossa kerromme kansakuntamme suuresta vääryydestä. Ehkä Deivid heltiäisi auttamaan köyhää Yleä ja palkkaisi edes finaaliin Virkkusen. Onhan se itsekin suomalainen ainakin akilleksesta.

Jos voitan vedosta niin perustan jonkun säätiön kisojen jälkeen. :wincapita:

E. STOP! Annetaanpas kunniaa myös sille ainoalle ja oikealle ----> :rumpujenpärinää: ----> http://fi.wikiquote.org/wiki/Bror-Erik_Wallenius

"No niin, nyt pääsemme näkemään Pablon saamaa tekstiviestiä. Huikean mielenkiintoista. (kamera zoomaa kännykkään, missä lukee Victoria ZP)...Juu juu, Victoriako siellä ilmoittelee jotain koodeja tai vastaavaa...hei hei, hetkinen ystävät...tänäänhän on ollut Espanjassa kunnallisvaalit, joten...Victoriahan toki on myös naisen nimi, mutta tarkoittaa espanjaksi myös ´voittoa´, ja vaaleihinhan ennakkosuosikkina lähti pääministeri Zapateron puolue, joten Zapatero on voittanut ilmeisesti vaalit!!! Ai ai ai....mikä Columbo!! Tehtävä ratkaistu! Pahoittelen, mutta nyt olen ensimmäistä kertaa ihan pikkasen ylpeä itsestäni."
- Kaudella 2007/2008 ennen toisen puoliajan alkua Barcelonan pelissä

No niin, aloitetaanpa nämäkin lähetykset suurella asiantuntemuksella ja ennen kaikkea, oikeisiin ja tärkeisiin asioihin keskittymisellä...Onpas Ikermanilla upea parta!!"
"Voin sanoa, että en tule pääsemään tuosta parta-lookista tänään yli. On se hieno, rosoisen kaunis. Vähän sellainen...sellainen, kuin Iker olisi kesäkuukaudet viettänyt jossain Madridin metsissä syöden vain marjoja ja lähiteille kuollutta riistaa".
- Virkkunen ensimmäisessä selostuksessaan CanalPlussalla Iker Casillasin tultua lähikuviin

:hyper:

http://fi.wikiquote.org/wiki/Tuomas_Virkkunen

* "Gareth Bale, tuo sympaattisen sarjamurhaajan näköinen kaveri."

* "Kyllä on surkeaa Heleniuksen pelaaminen. Jokainen hyökkäys katkeaa, kun mies saa pallon...Niin, miehen lempinimihän on Super-Vesku. Nyt jos tämän lempinimen keksijä on kuulolla, niin voitko ilmoittautua vaikka Urheilukanavan nettisivujen kautta. Haluan ojentaa sinulle Sarkasmin Jumala -palkinnon."
o TPS-KooTeePee pelissä kaudella 2008

:lol2:

Lähetetään Beckhamille sydäntäraastava kirje jossa kerromme kansakuntamme suuresta vääryydestä. Ehkä Deivid heltiäisi auttamaan köyhää Yleä ja palkkaisi edes finaaliin Virkkusen. Onhan se itsekin suomalainen ainakin akilleksesta.

E. STOP! Annetaanpas kunniaa myös sille ainoalle ja oikealle ----> :rumpujenpärinää: ----> http://fi.wikiquote.org/wiki/Bror-Erik_Wallenius

bubi kävi mun duunipaikalla,olen asiakaspalvellut bubi walleniusta :D

bubi kävi mun duunipaikalla,olen asiakaspalvellut bubi walleniusta :D

Minä olen tavannut vain Veltto Virtasen ja Matti Nykäsen mutta en Bubin kaltaista maailmantähteä! Respect.

Nuo Virkkusen kommentit on ihan timantteja. Viimeksi nauroin yhtä paljon kun Suomi pelasi Saksaa vastaan karsintoja, tuolloin Mika Nurmela heitti puoliajalla lakonisen kommentin Litmasesta. "Jari Litmanenhan ei ole ehtinyt paitsioon sitten 90-luvun." Silloin en vielä tiennyt että tuo pallojönglöörien kuningas ja aurinkojumala on niin hel-vetin hauska jätkä. Vedet tuli silmistä, voi herra isä. Olen jätkät vielä ihan tosissani. :lol2:

feikki edit. jee maali!! Kim Jong on varmaan saatanan tyytyväinen tällä hetkellä. Veikkaanpa että Ping Pongit teloitetaan heti kun pääsevät propagandaleirille.

viimeistään tässä vaiheessa alkaa teloituskomppania putsailemaan aseitaan...

Oletko sä ihan sekaisin. Eihän tuosta voisi mitenkään saada keltaista...:rolleyes:

Kaikki jotka matsin katsoivat, niin näkivät että keltainen siitä tuli :wtf: Ei mitenkään tavaton juttu, säännöt tutuiksi.

Kunnon perseraiskaus menossa, harvoin näkee että selkäranka naksuu noin pahasti.

Päivän kysymys: Kuinka monta pohjois-Korean pelaajaa on hengissä viikon päästä? :jahas:

Jos ei Beckham auta niin mä oon niin mukana! Mihin voi lähettää rahaa?

edit.
Ei jumalauta mikä peli, portugali jatkoon. Harmi vaan että ronaldo pääs tekeen maalin, yliarvostetuin pelaaja ikinä.

Joo se on kyllä ihan paska. Esim. joku 40 maalia kaudessa kenties maailman nopeimmalta ja molempijalkaiselta laitahyökkääjältä kertoo miten huono sen täytyy olla..

Pakko laittaa ignoreen, jotta voi tätä palstaa lukea kisojen loppuun asti..:)

Iltalehden mukaan tämä matsi (toisin kuin edellinen) näytetään suorana Pohjois-Koreassa, missäköhän vaiheessa kuvayhteyteen on tullut "teknisiä ongelmia" :D Voi olla, että jokunen pelaaja "katoaa" kisojen aikana, tuskin haluavat palata kotiin ton jälkeen. Valmentajasta puhumattakaan.

edit. Joo näyttää norsujen jatkoon pääsy heikolta, Brassien pitäis teurastaa aika rumin luvuin Portugali ja norsujen pohjois-korea. Maaliero tällä hetkellä portugalilla +7, norsuilla -2. Eli norsujen pitäis voittaa 3-0 ja brassien 7-0. En oikeen jaksa uskoa siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom