No kyllähän tossa nyt ihan selvästi törkkästään kyynärpäällä rintakehään ja kun kerran korttia alla niin se kertoo jo aika paljon. Täysin oikea tuomio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan"Rike" tuosta tuli vasta kun Keita alkoi pitelemään naamaansa ja vetämään älytöntä teatteria.
Mitä itse tekisit kun norsu juoksee päälle? :D Minusta tuo oli vaan hyvin luonnollinen reaktio kohottaa hieman kättä suojaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=Q52HvF32ZCk
I think we just totally disagree :kippis1:
edit. Siitä olen samaa mieltä, että ei Keita tota tilannetta kalastele juostessaan kun ei edes näe Kakaa vaan sillä sekunnilla tajuaa tilaisuuden kun törmää Kakaan
No ei kyllä ollut keitalla hirveästi vauhtia enään siinä vaiheessa ja muutenkin luulisi että tällä tasolla tommosiin tilanteisiin ei mentäis mukaan varsinkaan kyynerpäällä vauhtia antaen, kun kuitenkin mm-jalkapalloa pelataan.Mun mielestä toi on ihan täysin normaali reaktio nostaa vähän kättä eteen kun kaveri juoksee päälle. Toi selostaja oli täysin pihalla. Luulen että täältä suurin osa jotka selittää jotain paskaa että Kakalla pitäis hermojen kestää jne olis tehny tossa tilanteessa ihan samalla tavalla. Se norsu tuli sieltä vielä ihan semi vauhdilla. En myöskään ymmärrä että miten tuomari voi mennä tollaseen filmiin, kun näytti että pelkästään sen perusteella antoi ton kortin.
"Absolute disgrace." Samaa mieltä brittikommentaattorien kanssa tuosta Keitan kasvojen pitelystä. En kuitenkaan edelleen pidä huutavana vääryytenä tuota keltaista, vaikka uudelleen kelailtuna mielipide hieman muuttuikin tuosta tapauksesta.
+1Nimenomaan"Rike" tuosta tuli vasta kun Keita alkoi pitelemään naamaansa ja vetämään älytöntä teatteria.
Mitä itse tekisit kun norsu juoksee päälle? :D Minusta tuo oli vaan hyvin luonnollinen reaktio kohottaa hieman kättä suojaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=Q52HvF32ZCk
I think we just totally disagree :kippis1:
edit. Siitä olen samaa mieltä, että ei Keita tota tilannetta kalastele juostessaan kun ei edes näe Kakaa vaan sillä sekunnilla tajuaa tilaisuuden kun törmää Kakaan
Laitoin Brasseille voittajavetoon 50 euroa, SO FAR SO GOOD!
Tuomas Virkkunen,we miss you so
ja Rautiainen kommentoimaan,Muurinen ja Kuusela vittuunpois kiitos
Tuomas Virkkunen,we miss you so
Taattua Sammy Väisästä.:D Kaveri on kyllä uskomattoman viileä selostaja, kun maalipaikka tulee niin ääni ei yhtään kohoa. Pitää pitkiä hiljaisia jaksoja ja selostaa tilanteet vasta kun ne näytetään uudelleen... Tulee usein vaihdettua ruottinkieliseen selostukseen, kun Väisänen tai Juusela ovat äänessä. Ennekari ja Porttila ovat ihan ok.Se joka selostaan noita iltapäivän pelejä teki kyllä pari päivää sitten (matsia en nyt tähän hätään muista) pohjanoteerauksen, ekan puoliajan viime hetkillä luuli tuomarin keltamustaa pilliä keltaseks kortiks. Tilanne oli siis se että vaparin vihels, joku oli nurmen pinnassa ja tuomari meni pilli kädessä kattomaan että vieläkö se on hengissä vai sätkiikö muuten vaan, selostaja innoissaan selittää "kyllä, sieltä tulee keltainen kortti!!!!111", voi jeesuksen pyssyt mikä myötähäpeä. Tämä tosin puoliajan päätyttyä korjattiin välittömästi studiosta.
Ja Argentinan ekassa matsissa teki kans peliliikkeen, nimittäin kun Tevez vaihdettiin pois, ruudussa ei näkynyt keneen hänet vaihdettiin, ja kun hän ei sitä heti keksinyt, ei missään vaiheessa koko loppu matsissa maininnut että kuka sieltä tuli tilalle. Ehkä ei heti keksinyt sitä ja ajatteli sitten että ehkä kukaan ei huomaa jos hän unohtaa koko asian?
Vois melkein kerätä porukalla kolehdin ja maksaa omista että sais Virkkusen tuonne. Onhan noi tän hetkiset selostajat suorastaan tuskallista kuunneltavaa..
"No niin, nyt pääsemme näkemään Pablon saamaa tekstiviestiä. Huikean mielenkiintoista. (kamera zoomaa kännykkään, missä lukee Victoria ZP)...Juu juu, Victoriako siellä ilmoittelee jotain koodeja tai vastaavaa...hei hei, hetkinen ystävät...tänäänhän on ollut Espanjassa kunnallisvaalit, joten...Victoriahan toki on myös naisen nimi, mutta tarkoittaa espanjaksi myös ´voittoa´, ja vaaleihinhan ennakkosuosikkina lähti pääministeri Zapateron puolue, joten Zapatero on voittanut ilmeisesti vaalit!!! Ai ai ai....mikä Columbo!! Tehtävä ratkaistu! Pahoittelen, mutta nyt olen ensimmäistä kertaa ihan pikkasen ylpeä itsestäni."
- Kaudella 2007/2008 ennen toisen puoliajan alkua Barcelonan pelissä
No niin, aloitetaanpa nämäkin lähetykset suurella asiantuntemuksella ja ennen kaikkea, oikeisiin ja tärkeisiin asioihin keskittymisellä...Onpas Ikermanilla upea parta!!"
"Voin sanoa, että en tule pääsemään tuosta parta-lookista tänään yli. On se hieno, rosoisen kaunis. Vähän sellainen...sellainen, kuin Iker olisi kesäkuukaudet viettänyt jossain Madridin metsissä syöden vain marjoja ja lähiteille kuollutta riistaa".
- Virkkunen ensimmäisessä selostuksessaan CanalPlussalla Iker Casillasin tultua lähikuviin
http://fi.wikiquote.org/wiki/Tuomas_Virkkunen
Lähetetään Beckhamille sydäntäraastava kirje jossa kerromme kansakuntamme suuresta vääryydestä. Ehkä Deivid heltiäisi auttamaan köyhää Yleä ja palkkaisi edes finaaliin Virkkusen. Onhan se itsekin suomalainen ainakin akilleksesta.
Jos voitan vedosta niin perustan jonkun säätiön kisojen jälkeen. :wincapita:
E. STOP! Annetaanpas kunniaa myös sille ainoalle ja oikealle ----> :rumpujenpärinää: ----> http://fi.wikiquote.org/wiki/Bror-Erik_Wallenius
bubi kävi mun duunipaikalla,olen asiakaspalvellut bubi walleniusta :D
Oletko sä ihan sekaisin. Eihän tuosta voisi mitenkään saada keltaista...![]()
Lähetetään Beckhamille sydäntäraastava kirje jossa kerromme kansakuntamme suuresta vääryydestä. Ehkä Deivid heltiäisi auttamaan köyhää Yleä ja palkkaisi edes finaaliin Virkkusen. Onhan se itsekin suomalainen ainakin akilleksesta.
Jos voitan vedosta niin perustan jonkun säätiön kisojen jälkeen. :wincapita:
Ei jumalauta mikä peli, portugali jatkoon. Harmi vaan että ronaldo pääs tekeen maalin, yliarvostetuin pelaaja ikinä.