Jalkapallon MM-kisat 2010 Etelä-Afrikka 11.6.-11.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
eikös tuo ronaldon maali ollut paitsio? olis saanu vähän enempi tulla hidastuksia. eipä sillä että sillä yhdellä maalilla loppupeleissä mitään väliä vaikka paitsio olisikin ollut :D

Dippadai, lähtihän se Portugalin kone käyntiin!!!

Iltalehden mukaan tämä matsi (toisin kuin edellinen) näytetään suorana Pohjois-Koreassa, missäköhän vaiheessa kuvayhteyteen on tullut "teknisiä ongelmia" :D Voi olla, että jokunen pelaaja "katoaa" kisojen aikana, tuskin haluavat palata kotiin ton jälkeen. Valmentajasta puhumattakaan.

Voihan se olla että Kim kruunaa joka tapauksessa pojista mestareita, ;D

Viimeksi muokattu:
Vamos Chupete y La Roja.

Chilen bandwagonissa. Samalla Suazo vois maalata muutaman, niin pörssi kiittää.

tuli semihelposti punanen :hyvä:. No ei siinä, Chilen puolella tässä ollaan.

Päivän kysymys: Kuinka monta pohjois-Korean pelaajaa on hengissä viikon päästä? :jahas:

Jos ei Beckham auta niin mä oon niin mukana! Mihin voi lähettää rahaa?

edit.

Joo se on kyllä ihan paska. Esim. joku 40 maalia kaudessa kenties maailman nopeimmalta ja molempijalkaiselta laitahyökkääjältä kertoo miten huono sen täytyy olla..

Pakko laittaa ignoreen, jotta voi tätä palstaa lukea kisojen loppuun asti..:)
noh,yliarvostettu ei ole synonyymi huonolle..itse arvostan kyllä ronaldon taitoja,mutta en miestä itseään.se jatkuva itkeminen on ärsyttävää

tää dumari on kyllä ihan hukassa... Kertokaa tästä Fernandezin kortista ?? :D

tää dumari on kyllä ihan hukassa...
Olin ihan varma, että nyt chileläinen saa varotuksen koska tuli niin helvetisti selästä ja kun toinen vaan yrittää vaan suojata palloa!!!-->sveittiläiselle punanen??!!

Toisaalta ei tuomarin hommaa tee yhtään helpommaksi pelaajien toiminta...Nää kisat nyt alkaa vaan jotenkin kyrsiä.

Jos olisin valmentaja, ottaisin joukkeeni teemaksi kovan, miehekkään peliasenteen. Eli; Ei yhtään mussutusta tuomarille, niellään naama peruslukemilla se tuomio. Ei kertaakaan jäädä makaamaan kentälle, vaikka nyt koskisi kuinka perkeleesti. Ja joka kertakun tullaan sinne vaihtoon, niin juostaan sinne eikä hitaasti kävelemällä kaikkien odottaessa!! Olisi muuten aika kova maajoukkue tällainen.

Ja pelistä..jos Chile nyt voittaa, niin monien suosikki Espanja on hyvin lähellä pudota.

Olin ihan varma, että nyt chileläinen saa varotuksen koska tuli niin helvetisti selästä ja kun toinen vaan yrittää vaan suojata palloa!!!-->sveittiläiselle punanen??!!

Toisaalta ei tuomarin hommaa tee yhtään helpommaksi pelaajien toiminta...Nää kisat nyt alkaa vaan jotenkin kyrsiä.

Jos olisin valmentaja, ottaisin joukkeeni teemaksi kovan, miehekkään peliasenteen. Eli; Ei yhtään mussutusta tuomarille, niellään naama peruslukemilla se tuomio. Ei kertaakaan jäädä makaamaan kentälle, vaikka nyt koskisi kuinka perkeleesti. Ja joka kertakun tullaan sinne vaihtoon, niin juostaan sinne eikä hitaasti kävelemällä kaikkien odottaessa!! Olisi muuten aika kova maajoukkue tällainen.

Ja pelistä..jos Chile nyt voittaa, niin monien suosikki Espanja on hyvin lähellä pudota.
No, en nyt sanoisi että hyvin lähellä, toisin kuin esim. Ranska. Molemmista matseista vaan täytyy saada voitto, ja sitten kattellaan maalieroja että ketkä menee jatkoon. Tänään 3-0 Honduras kaatuu ja sit onkin jo ihan hyvät saumat.

Tosin jos Honduras saa pisteenkin Sveitsiltä niin homma helpottuu oleelliseksi. Sen varaan en kuitenkaan rahojani laittas.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noniin, alkaa Espanjakin pelaamaan omalla tasollaan. Honduras ei saanut yhtään vetoa kohti maalia :D Lukemat ois voinu olla paaaaljon rumemmat, mutta pääasia että voitto tuli. Nyt jos lähdetään miettimään jatkoon menijöitä niin Chilellä +2, Espanjalla +1 ja Sveitsillä 0. Eli pelkkä voitto Chilestä niin jatkopaikka on varma. Enkä yhtään ihmettelisi vaikka lopulta Sveitsi olisi lohkon toinen jatkoon menijä, ei siihen lopulta paljon vaadittais. Jos Chile ei tee yhtään maalia Espanjan verkkoon (ja Espanja voittaa) ja Sveitsi voittaa yhdellä maalilla niin mennään arvalle. Näin siis mikäli Espanja voittaisi 1-0 Chilen, jos rumemmilla luvuilla niin Sveitsi jatkoon.

Eli jos Honduras ei veny johonkin ultimaalisuoritukseen ja taistele tasuria Sveitsiltä niin eiköhän jatkoon menijät ole Espanja ja Sveitsi tästä lohkosta.

Näinhän siinä todennäköisesti käy et chile tosta lohkosta tippuu, joka on suoraansanoen harmi kun on pelannut aika viihdyttävää ja hyökkäävää futist toisin kun sveitsi. Neljännesvälierissä sit vastaan portugali tai brasilia

Jos ei Beckham auta niin mä oon niin mukana! Mihin voi lähettää rahaa?
En ole aivan varma vielä mutta ehkä käymme ottamassa yhden kymmenen tuoppia ja mietimme asiaa oikein kunnolla. Pitäisiköhän Matti Vanhaselta kysyä myös, hän kun ei juo viinaa niin ehkäpä hänellä olisi kyhmyä yllin kyllin kunnon sijoitukseen?

Iltalehden mukaan tämä matsi (toisin kuin edellinen) näytetään suorana Pohjois-Koreassa, missäköhän vaiheessa kuvayhteyteen on tullut "teknisiä ongelmia" :D Voi olla, että jokunen pelaaja "katoaa" kisojen aikana, tuskin haluavat palata kotiin ton jälkeen. Valmentajasta puhumattakaan.
Veikkaan että 3-0 jälkeen lähetys on keskeytetty tärkeän uutisen takia; "Rakas johtajamme Kimi-setä kasteli tänään suurella ja mahtavalla kastelukannullaan ."

En ole aivan varma vielä mutta ehkä käymme ottamassa yhden kymmenen tuoppia ja mietimme asiaa oikein kunnolla. Pitäisiköhän Matti Vanhaselta kysyä myös, hän kun ei juo viinaa niin ehkäpä hänellä olisi kyhmyä yllin kyllin kunnon sijoitukseen?
[/I]

Joo kyllä mäkin luulen, että tätä on palaveerattava huolellisesti. Niin Masallahan ois varmaan kohta hyvin aikaakin projektiin mukaan!

Tänäänhän tulee ihan katsottavia matseja. Toivottavasti Mehikot ja Uruguay eivät ala nysväämään soputasapeliä kun siinä(kin) ois edellytykset viihdyttävään peliin..

edit. No paskan paska, onkin näköjään etittävä stream, josta ton pelin näkee kun Yle tarjoaa samaan aikaan vaan Ranskisten peliä..

Joo se on kyllä ihan paska. Esim. joku 40 maalia kaudessa kenties maailman nopeimmalta ja molempijalkaiselta laitahyökkääjältä kertoo miten huono sen täytyy olla..

Pakko laittaa ignoreen, jotta voi tätä palstaa lukea kisojen loppuun asti..:)

Yliarvostetuin palkkaansa nähden joo. Onhan ronaldo maaleja tehnyt ja hyvä pelaaja, mutta ei missään nimessä parhaimpia. Nääkin on vaan mun mielipiteitä että ei sen enempää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom