Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltalehden mukaan tämä matsi (toisin kuin edellinen) näytetään suorana Pohjois-Koreassa, missäköhän vaiheessa kuvayhteyteen on tullut "teknisiä ongelmia" :D Voi olla, että jokunen pelaaja "katoaa" kisojen aikana, tuskin haluavat palata kotiin ton jälkeen. Valmentajasta puhumattakaan.
noh,yliarvostettu ei ole synonyymi huonolle..itse arvostan kyllä ronaldon taitoja,mutta en miestä itseään.se jatkuva itkeminen on ärsyttävääPäivän kysymys: Kuinka monta pohjois-Korean pelaajaa on hengissä viikon päästä? :jahas:
Jos ei Beckham auta niin mä oon niin mukana! Mihin voi lähettää rahaa?
edit.
Joo se on kyllä ihan paska. Esim. joku 40 maalia kaudessa kenties maailman nopeimmalta ja molempijalkaiselta laitahyökkääjältä kertoo miten huono sen täytyy olla..
Pakko laittaa ignoreen, jotta voi tätä palstaa lukea kisojen loppuun asti..![]()
Olin ihan varma, että nyt chileläinen saa varotuksen koska tuli niin helvetisti selästä ja kun toinen vaan yrittää vaan suojata palloa!!!-->sveittiläiselle punanen??!!tää dumari on kyllä ihan hukassa...
No, en nyt sanoisi että hyvin lähellä, toisin kuin esim. Ranska. Molemmista matseista vaan täytyy saada voitto, ja sitten kattellaan maalieroja että ketkä menee jatkoon. Tänään 3-0 Honduras kaatuu ja sit onkin jo ihan hyvät saumat.Olin ihan varma, että nyt chileläinen saa varotuksen koska tuli niin helvetisti selästä ja kun toinen vaan yrittää vaan suojata palloa!!!-->sveittiläiselle punanen??!!
Toisaalta ei tuomarin hommaa tee yhtään helpommaksi pelaajien toiminta...Nää kisat nyt alkaa vaan jotenkin kyrsiä.
Jos olisin valmentaja, ottaisin joukkeeni teemaksi kovan, miehekkään peliasenteen. Eli; Ei yhtään mussutusta tuomarille, niellään naama peruslukemilla se tuomio. Ei kertaakaan jäädä makaamaan kentälle, vaikka nyt koskisi kuinka perkeleesti. Ja joka kertakun tullaan sinne vaihtoon, niin juostaan sinne eikä hitaasti kävelemällä kaikkien odottaessa!! Olisi muuten aika kova maajoukkue tällainen.
Ja pelistä..jos Chile nyt voittaa, niin monien suosikki Espanja on hyvin lähellä pudota.
En ole aivan varma vielä mutta ehkä käymme ottamassa yhden kymmenen tuoppia ja mietimme asiaa oikein kunnolla. Pitäisiköhän Matti Vanhaselta kysyä myös, hän kun ei juo viinaa niin ehkäpä hänellä olisi kyhmyä yllin kyllin kunnon sijoitukseen?Jos ei Beckham auta niin mä oon niin mukana! Mihin voi lähettää rahaa?
Veikkaan että 3-0 jälkeen lähetys on keskeytetty tärkeän uutisen takia; "Rakas johtajamme Kimi-setä kasteli tänään suurella ja mahtavalla kastelukannullaan ."Iltalehden mukaan tämä matsi (toisin kuin edellinen) näytetään suorana Pohjois-Koreassa, missäköhän vaiheessa kuvayhteyteen on tullut "teknisiä ongelmia" :D Voi olla, että jokunen pelaaja "katoaa" kisojen aikana, tuskin haluavat palata kotiin ton jälkeen. Valmentajasta puhumattakaan.
En ole aivan varma vielä mutta ehkä käymme ottamassa yhden kymmenen tuoppia ja mietimme asiaa oikein kunnolla. Pitäisiköhän Matti Vanhaselta kysyä myös, hän kun ei juo viinaa niin ehkäpä hänellä olisi kyhmyä yllin kyllin kunnon sijoitukseen?
[/I]
Joo se on kyllä ihan paska. Esim. joku 40 maalia kaudessa kenties maailman nopeimmalta ja molempijalkaiselta laitahyökkääjältä kertoo miten huono sen täytyy olla..
Pakko laittaa ignoreen, jotta voi tätä palstaa lukea kisojen loppuun asti..![]()