Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kovemmatkaan piristeet ole juurikaan haitallisia, jos osataan käyttää oikein ja oikeanlaisia annoksia. Kieltämispolitiikka on täyttä huttupaskaa, joka ei tule eikä ole ikinä toiminutkaan. Ihmisellä pitää olla vapaus omaan kehoon ja mieleen. Ja omaan itseensä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon käyttäny muutaman vuoden lähestulkoon putkeen eri tehonlisääjiä, joissa on DMAA:ta joukossa enkä oo huomannu mitään haittoja terveyden kanssa. Sydänfilmit ja täydet verenkuvat tulee otettua pari kertaa vuoteen ja ne on lähestulkoon niin täydelliset, kuin vaan voi edes olla. Mutant Mayhemiä muuten saa vielä näköjään kirjotushetkellä kaupoista, kannattaa ostaa vielä kun sitä saa ;).

Ite treenaan aivan helvetin kovaa lähestulkoon päivittäin, sarjojen väliset tauot on suht minimissä ja treeni on mitä kauheinta pumppailua. Kehityskin on ollu natuna aika helvetin kovaa. En mä jaksa samanlaisia treenejä vetää ilman buustereita.

Saako noita DMAA -pohjasia tuotteita muuten tilata nyt edes ulkomailta vai tuleeko samanlainen perseraiskaus tullin puolelta, kuin jos tilaisi steroideja? Vmp.

Ite oon käyttäny muutaman vuoden lähestulkoon putkeen eri tehonlisääjiä, joissa on DMAA:ta joukossa enkä oo huomannu mitään haittoja terveyden kanssa. Sydänfilmit ja täydet verenkuvat tulee otettua pari kertaa vuoteen ja ne on lähestulkoon niin täydelliset, kuin vaan voi edes olla. Mutant Mayhemiä muuten saa vielä näköjään kirjotushetkellä kaupoista, kannattaa ostaa vielä kun sitä saa ;).

Ite treenaan aivan helvetin kovaa lähestulkoon päivittäin, sarjojen väliset tauot on suht minimissä ja treeni on mitä kauheinta pumppailua. Kehityskin on ollu natuna aika helvetin kovaa. En mä jaksa samanlaisia treenejä vetää ilman buustereita.

Saako noita DMAA -pohjasia tuotteita muuten tilata nyt edes ulkomailta vai tuleeko samanlainen perseraiskaus tullin puolelta, kuin jos tilaisi steroideja? Vmp.

Tällä hetkellä saa tilata DMAA- tuotteita, mutta saattaa muuttua jo hyvinkin pian..

Naurettavaa touhua kaikki kielletään. Onneksi löytyy tabletti muodoissa vielä muutamista puljuista kun osaa etsiä.. Yksi liike oli lisänny tuon markkinoiden vahvimman 50mg DMAA version takaisin myyntiin. Fusion Supplements Rocket Fuel googleen.. 100mg pärisee ja kovaa. :dance2:

Geranamine.org on julkaissut seuraavanlaiset annostusmääritelmät:

Treshold 10mg
light 10-20mg
common 20-75mg
strong 75-150mg
heavy 150-250mg

Ihan käsittämätöntä kuinka tyhmiä ihmisiä täällä liikkuu :D
Itketään kun elintarviketurvallisuusvirasto tekee työtänsä ja ottaa mahdollisesti vaarallisen aineen pois markkinoilta??? Alkakaa jumalauta roinaamaan jos vaarallisia aineita on niin suuri hinku päästä käyttämään, mutta jos pidetään kaupan hyllyt kuitenkin mahd. turvallisina?

Ja toi viina/tupakka vertailu.....oikeesti? Ootteko ala-asteella?

Taatusti alkavat muuten syynäämään kaikki muutkin lisäravinteet nyt läpi tän jutun jälkeen, yrittävät vielä alkaa kieltämään sen kauhian roheiinin! Eikös se kuulunut johonkin Lex Alimentariuksen sivusäädökseen että vitamiinit ja lisäravinteet tulis vaatimaan reseptin jossain vaiheessa, EU määrää.

Koomista tässä on myös ylihuolestuneet sukulaiset, täti linkkas uutisen heti mun feissiin kun pelkäs et oon koukussa amfetamiiniin :face: Spämmää muutenkin mua jatkuvasti shopatuilla kuvilla Ronnie Colemanista yms, vihjaillen että kasvan sellaiseksi hirviöksi jos käyn salilla ja syön roheiinia.

Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta onko joku syy, että sydänfilmi otetaan 2krt vuodessa??

Itketään kun elintarviketurvallisuusvirasto tekee työtänsä ja ottaa mahdollisesti vaarallisen aineen pois markkinoilta??? Alkakaa jumalauta roinaamaan jos vaarallisia aineita on niin suuri hinku päästä käyttämään, mutta jos pidetään kaupan hyllyt kuitenkin mahd. turvallisina?

Jep, paras perustelu näihin kaikkiin vastaaviin keskusteluihin tuntuu olevan "no kun viinajatupakkayhyy".

Evira tekee hyvää työtä mutta bodareitten aineisiin ei sovi koskea. Ne on AINA turvallisia. Usko on vahva.

Sit porukka ottaa vielä hemoraget jostain Iltalehden uutisessa esiintyneestä sankarista jolla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Ei Evira varmaan päätöstä ole hänen mielipiteidensä perusteella tehnyt. Niinkuin ei toivottavasti tee myöskään kenenkään bodarin itse tekemän turvallisuusdiagnoosin perusteella. Niillä kun hyvin harvoin on mitään perusteita.

Itketään kun elintarviketurvallisuusvirasto tekee työtänsä ja ottaa mahdollisesti vaarallisen aineen pois markkinoilta???

Niinpä. Riippuvuus on ilmeisesti jo melkoisen voimakasta.

Ei tarvi kuin tätä ketjua lukea niin johan löytyy rintakipuja, sydämen tykytystä, näköongelmia, erektiohäiriöitä, päänsärkyä, masennusta, paniikkikohtauksia, ynnä muuta mukavaa. Ja jokainen näistä useamman käyttäjän toimesta raportoituna.

Juu, turha tuota myyntiä on rajoittaa kun kerran aine on täysin harmitonta oikein otettuna. Tässäkin ketjussa tosin joka toinen taisi vetää ainetta kofeiinitabujen+kahvin kera, ja parhaimmillaan tupla-annosta..

Ei helvetti että pitiki mennä vilkasee mitä iltasanomien jutun yhteyteen oli lukijat kommentoinu. Se oli virhe. :face:

Hahaha :D Ei tosiaan olis pitäny vilkasta tuonne keskustelupalstalle. Pakkiksen porukka vastailee hyvin näille IL:n kukkahattutätivaareille.

"Lisäravinteet on oikeille urheilijoille jotka haluaa oikeita tuloksia, ei sunlaisille sunnuntai tarpojille, jotka keksii kaikenlaista pahaa kaikesta normaalista poikkeavasta. Mä häpeän sua, tekisi mieli antaa läpsy poskelle. Varo mitä puhut vaari! "

"turpaan vetäisin kyseistä pelleä, joka väärinkäytti parasta treeniboosteria."

Toivottavasti nää on trolleja x--]

Huhhuh mitä sontaa tuo iltasanomien juttu. Ja tässä threadissakin aikamoista jossittelua.

DMAA was first introduced in 1948 to treat nasal allergies, but was withdrawn as an approved drug by the 1970s.
Jack3d tuli myyntiin joskus 2008-2009 (?)

Muistaakseni ainoa yhteys DMAA:lla amfetamiiniin on hieman samankaltainen kemiallinen nimi...

Supermegahurjia ja vaarallisia vaikutuksia väitetään olevan mutta missäs ne todisteet?

Ko. buusteria en ole koskaan testannut, BlackPowderia ainoastaan ja sekin teki vain äklöttävän olon. Kun on muistanut nukkua hyvin ja sumppikupin ottaa niin on jaksanut aivan tarpeeksi hyvin.

Nuo Jackedin DMAA -määrät ovat todennäköisesti todella pieniä mutta kun jotain vaarallista löytyy vedetään se heti pois markkinoilta vaikka todennäköisesti ko. aine on se kaikista vaikuttavin ja tähdellisin kaikista, eli epäterveellinen.

Lisäravinteita myydään netti pullollaan ja tarkoitus on vain nyhtää rahat tietämättömiltä. Kaikista myytävistä pieni osa riittää urheilijalle kuten glutamiini, heraproteiini, BCAA, vitamiinit, maltodekstriini.

Kaikista parhaan hyödyn noistakin lisäravinteista saa kun pistää kaikki muut asiat kuntoon, yksi on ruokavalio varsinkin kun puhutaan kehonrakennuksesta.

Kyllä näiden kaikenmaailman piristeiden ja anabolisten kanssa ollaan tarkkoja, mutta auta armias kuinka moni ihminen kuolee maailmassa tänäkin päivänä alkoholin ja tupakan aiheuttamiin sairauksiin.

Mun mielestä jos juo kahvia niin on sitten ihan sama vaikka alkaa käyttämään amfetamiinia ja kasvuhormooneja :jahas:

Oletko itse ala-asteelta ?

Jokseenkin hämmentävää, kuinka ihmiset eivät käsitä, että tämänkaltaiset kemikaalit eivät kuulu ihmiskehoon. Peruskoulupohjalta vähätellään asiantuntijalausuntoja sekä tutkimustuloksia. Ollaan närkästyneitä siitä, kuinka viranomaiset voivatkaan olla idiootteja kun tekevät tällä tavalla kiusaa saliharrastajille. Tuodaan esiin naurettavia ja iänikuisia vertauksia tupakkaan ja alkoholiin. Vaaditaan todisteita aineiden vaaroista. Sitten kun niitä tuodaan esiin, vaaditaan uusia, entistä parempia todisteita.

Eikö enää luoteta ihmisen omaan arviointikykyyn?

Ei. Ei siihen voida todellakaan luottaa. Rajusti yleistäen voidaan sanoa, että ihminen on todellakin niin tyhmä, että kuluttaa sokeasti tuotteita, joita markkinoilla on helposti saatavilla. Käyttöohjeiden suosituksista ja ohjeista ei välitetä. Annoksia otetaan "oman maun mukaan" ja tehdään vähän testailua isommilla annoksilla. Tästä on varmasti jokaisella kokemuksta. Juuri tämän vuoksi tarvitaan jokin instanssi valvomaan markkinoita ja kuluttajien turvallisuutta. He tekevät työtään sinun omaksi parhaaksi. He ovat sinun puolellasi - eivät sinua vastaan.

Kaiken kaikkiaan ravintolisä-markkinoilla liikkuu valtavasti vähintäänkin kyseenalaisia valmisteita. Suurta osaa niistä on tutkittu huonosti - tai ei lainkaan. Pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä.
Tästä huolimatta ihmiset käyttävät näitä tuotteita sokeasti tuijottaen myyjän ja valmistajan mainoslauseisiin. Mitään ei kyseenalaisteta. Ajatellaan, että kaikki on terveellistä nautittavaksi mitä kaupan hyllyltä löytyy.

Huvittavinta tässä keskustelussa on kuitenkin se, kuinka bodarit ottavat henkilökohtaisena vittuiluna tämänkaltaiset toimenpiteet, jossa viranomainen yrittää suojella bodarin omaa terveyttä. Bodari itse on liian tyhmä ymmärtääkseen tämän.

Itse ainakin haluan poimia marketin hyllyltä ostoskoriini lisäravinteen, jota on tutkittu, eikä haittavaikutuksia ole todettu. Ja samalla olen tyytyväinen siitä, että jokin taho yrittää suojella minua, tietämätöntä kuluttajaa, niiltä mahdollisesti haitallisilta myrkyiltä.

Fusion Supplements dmaa:ta kahtena versiona saatavilla eräästä suomen nettikaupasta. Googlesta löytyy. nyt kaikki DMAA narkkarit tilaamaan kaapit täyteen, niin ei tarvitse itkeä kokoajan.

Jokseenkin hämmentävää, kuinka ihmiset eivät käsitä, että tämänkaltaiset kemikaalit eivät kuulu ihmiskehoon. Peruskoulupohjalta vähätellään asiantuntijalausuntoja sekä tutkimustuloksia. Ollaan närkästyneitä siitä, kuinka viranomaiset voivatkaan olla idiootteja kun tekevät tällä tavalla kiusaa saliharrastajille. Tuodaan esiin naurettavia ja iänikuisia vertauksia tupakkaan ja alkoholiin. Vaaditaan todisteita aineiden vaaroista. Sitten kun niitä tuodaan esiin, vaaditaan uusia, entistä parempia todisteita.

Eikö enää luoteta ihmisen omaan arviointikykyyn?

Ei. Ei siihen voida todellakaan luottaa. Rajusti yleistäen voidaan sanoa, että ihminen on todellakin niin tyhmä, että kuluttaa sokeasti tuotteita, joita markkinoilla on helposti saatavilla. Käyttöohjeiden suosituksista ja ohjeista ei välitetä. Annoksia otetaan "oman maun mukaan" ja tehdään vähän testailua isommilla annoksilla. Tästä on varmasti jokaisella kokemuksta. Juuri tämän vuoksi tarvitaan jokin instanssi valvomaan markkinoita ja kuluttajien turvallisuutta. He tekevät työtään sinun omaksi parhaaksi. He ovat sinun puolellasi - eivät sinua vastaan.

Kaiken kaikkiaan ravintolisä-markkinoilla liikkuu valtavasti vähintäänkin kyseenalaisia valmisteita. Suurta osaa niistä on tutkittu huonosti - tai ei lainkaan. Pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä.
Tästä huolimatta ihmiset käyttävät näitä tuotteita sokeasti tuijottaen myyjän ja valmistajan mainoslauseisiin. Mitään ei kyseenalaisteta. Ajatellaan, että kaikki on terveellistä nautittavaksi mitä kaupan hyllyltä löytyy.

Huvittavinta tässä keskustelussa on kuitenkin se, kuinka bodarit ottavat henkilökohtaisena vittuiluna tämänkaltaiset toimenpiteet, jossa viranomainen yrittää suojella bodarin omaa terveyttä. Bodari itse on liian tyhmä ymmärtääkseen tämän.

Itse ainakin haluan poimia marketin hyllyltä ostoskoriini lisäravinteen, jota on tutkittu, eikä haittavaikutuksia ole todettu. Ja samalla olen tyytyväinen siitä, että jokin taho yrittää suojella minua, tietämätöntä kuluttajaa, niiltä mahdollisesti haitallisilta myrkyiltä.
No kyllä tämä nyt vähän taas haisee mediapelleilyltä. Heti kun kyseessä on lisäravinne, media rinnastaa sen vähintäänkin heroiinin veroiseksi. Saadaan kivoja otsikoita ja voidaan sitten joukolla kauhistella tätä kamalaa kasvuhormonia jonka tehokkain ainesosa on todellisuudessa kofeiini. Miksi meidän prismassa myydään yli 100 jackedia vaarallisempaa tuotetta, eikä kukaan tee mitään? Vaadin että joku taho suojelee minua!

Nojoo, hyvähän se on toki varmasti on ettei mahdollisesti vaarallisia aineita myydä lapsille marketissa. Tämä hypetys lähinnä naurattaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom