Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tänää kokeiltua kyseistä boosteria, 5g 30min ennen treeniä, kyykky meni viel ihan ok hillittömän hikoilun kanssa mutta seuraavan liikkeen aikana tuli jo niin helvetin paha olo että treeni loppu siihen. Ei ainekaan sovi mulle:urjo:
Onks ton Jackin jälkeen mitään mahdollisuuksia nukkua tuntikausiin. Ite treenaan iltasten ysin aikoihin ja vittumaista jos menee yöunet kokonaan. Ei sillä että normaalistikkaan menisin ennen puolta yötä...
Kai muistit juoda reippaasti? Itellä menee salilla ainakin tuplamäärä vettä kun on heittänyt jackia naamaan.
Onks ton Jackin jälkeen mitään mahdollisuuksia nukkua tuntikausiin. Ite treenaan iltasten ysin aikoihin ja vittumaista jos menee yöunet kokonaan. Ei sillä että normaalistikkaan menisin ennen puolta yötä...
Aivan järkyttävää pelleilyä vaan etten paketin tilaajana saanut minkäänlaista infoa, että paketin toimitus on keskeytynyt vaikka sellainen minun olisi pitänyt kuulemma saada.
Itse treenaan 21-22 aikoihin ja otan 3kuppia jack3dia eikä ongelmia nukahtamisen kanssa
Kiitos tästä tiedosta. Täytynee laittaa tilaukseen seuraavan lisäravinne tilauksen yhteydessä. Myyn sitte teille halvalla jos ei nukkumisesta tule mitään :D
Kiitos tästä tiedosta. Täytynee laittaa tilaukseen seuraavan lisäravinne tilauksen yhteydessä. Myyn sitte teille halvalla jos ei nukkumisesta tule mitään :D
Itellä ainakin nimenomaan sillon kun treeneihin lähtö on pakkopullaa niin boosterista saa sen psykologisen fiiliksen että nyt lähtee. Sinällään jo se on mun mielestä hintansa arvonen mutta on toi jacki muutenkin ihan kivasti potkinu kun ei kahvia tuu juotua. Helvetin täpinöissä vaan välillä kovankin treenin jälkeen eikä malttas sohvalla istua vaan vetää vielä joku aerobinen päälle. Sen takia noi on just aika mielipidekysymyksiä että mulle ois ainakin ihan sama syödä vaikka pari lusikallista sokeria jos sillä sais pään siihen moodiin että nyt vedetään taas se elämän kovin treeni.Juu, tilasin äsken. Mielenkiintoista päästä testaamaan kun tossa ens viikolla vähän treenit kovenee eikä ole ko litkusta kokemusta. Sinänsä kovien treenien jälkeen ei mulla ainakaan tule mitään nukkumisesta muutenkaan pariin kolmeen tuntiin että saa nyt sitten nähdä mihin päin heittää.
Jos tolla boosterilla yleensä saa käännettyä ne väkisin tehdyt "hälläväliä" treenitkin kunnon treenailuksi niin johan se on hintansa haukkunut...
e: toki salaa toivon +10% pr parannuksia pelkästään boosteria juoden :D
Tarpeeks kovan reenin kun vetää, niin kyllä se uni tulee tosiaan jack3din jälkeen illalla. Tuossa aineessa kun tuntuisi sivareina olevan monilla vitutus ja väsymys reenin jälkeen.