Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
No-xplode ei sitten kyllä herätä samanlailla, kuin Jack3d. Ainut on tuo veren virtauksen tunne vaan. :D Itse suosin enempi noita kunnon stimuilla varusteltuja buustereita. Launch ollut kyllä parempi, kuin Jack3d.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite vetänyt kanssa yhden purkin Jack3d:iä nyt. Ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa. :) Piristää ja parantaa keskittymiskykyä itellä. Plussaa myös hiilarittomuudesta ja siitä, että mitään täyteaineita ei kyseissä tuotteessa ole. Hintakaan ei ole kovin paha, kun itellä potkii jo ihan tarpeeksi 1-2 scooppia. Täytyy pistää lisää tilaukseen. :)

Tuli tänää kokeiltua kyseistä boosteria, 5g 30min ennen treeniä, kyykky meni viel ihan ok hillittömän hikoilun kanssa mutta seuraavan liikkeen aikana tuli jo niin helvetin paha olo että treeni loppu siihen. Ei ainekaan sovi mulle:urjo:

Tuli tänää kokeiltua kyseistä boosteria, 5g 30min ennen treeniä, kyykky meni viel ihan ok hillittömän hikoilun kanssa mutta seuraavan liikkeen aikana tuli jo niin helvetin paha olo että treeni loppu siihen. Ei ainekaan sovi mulle:urjo:

Kai muistit juoda reippaasti? Itellä menee salilla ainakin tuplamäärä vettä kun on heittänyt jackia naamaan.

Onks ton Jackin jälkeen mitään mahdollisuuksia nukkua tuntikausiin. Ite treenaan iltasten ysin aikoihin ja vittumaista jos menee yöunet kokonaan. Ei sillä että normaalistikkaan menisin ennen puolta yötä...

Onks ton Jackin jälkeen mitään mahdollisuuksia nukkua tuntikausiin. Ite treenaan iltasten ysin aikoihin ja vittumaista jos menee yöunet kokonaan. Ei sillä että normaalistikkaan menisin ennen puolta yötä...

Omalla kohdalla ei. Muutenkin jo pelkkä kofu vie unet niin tuo on vielä pahempi.

Miulla ainakin Jack aiheuttaa sellaisen efektin, että treenin jälkeen alkaa väsyttää ihan pirusti. Niinkuin epänormaalin paljon. Liekö sitten laskut tai jotain. Useinkin treenin jälkeen tullut otettua unta kaaliin sillä aikaa kun kanat porisee uunissa.
Ja tämä ei tapahdu muilla buustereilla.

Itse treenaan 21-22 aikoihin ja otan 3kuppia jack3dia eikä ongelmia nukahtamisen kanssa

Tilasinpas muiden tuotteiden yhteydessä purkin Jack3d:tä jenkkien iHerbistä tuossa kesäkuun aikoihin. Toimitus suomeen meni oikein buenosti vaan sitten paketti mysteerisesti katosi Turun tullin päässä eikä kukaan tuntunut löytävän pakettia. Ei siis Turun tulli eikä DHL, joka paketin toimitti kotimaahan. Nooooh viime viikolla sain paketin ja ilmeni, että Turun tulli oli pysäyttänyt toimituksen ja ottanut paketin laboratoriotesteihin. Syynä juurikin Jack3d :D Mulla on tässä pöydällä edessäni Tullilaboratorion raportti, jossa on hienoja termejä, kuten mm. "TULLIRIKOSTUTKIMUS" :D ovat siis etsineet Jack3d-purkista kiellettyjä aineita. Eiväthän ne mitään sieltä löytäneet ja muista tuotteista eivät olleetkaan raportin mukaan yhtään kiinnostuneita. Aivan järkyttävää pelleilyä vaan etten paketin tilaajana saanut minkäänlaista infoa, että paketin toimitus on keskeytynyt vaikka sellainen minun olisi pitänyt kuulemma saada. Paketin toimitus kesti siis suomeen noin 2 päivää ja matka turusta ouluun kesti noin 2,5 KUUKAUTTA :D että tällainen varoituksen sana, jos Jack3d:tä tilaatte ulkomailta. :) Mutta nyt on kuitenkin paketti kotona ja pitää pistää itsekin testiin kohtapuoliin.

Aivan järkyttävää pelleilyä vaan etten paketin tilaajana saanut minkäänlaista infoa, että paketin toimitus on keskeytynyt vaikka sellainen minun olisi pitänyt kuulemma saada.

Eipä kauheasti yllätä kun kyse valtion työntekijöistä;) Mitä noita valtion hommia sivusta seurannut niin tehokkuutta ajatellaan vain ja ainoastaan niin pitkälle kuin yksittäisen virkamiehen työtehtävän suorittaminen vaatii. Mulle tuli kerran Aasiasta tavaraa (muuta kuin lisäravinteita). Tulli pysäytti lähetyksen koska se piti tullata. Eipä sitten vaan kukaan viitsinyt mulle asti ilmoittaa asiasta mitään vaan lähetys makasi viikkoja tullin varastossa viemässä tilaa ja tulli+alv saatiin kerättyä myöhemmin. Juuri tullin vältteleminen onkin mulla syynä että tilaan ravinteita vain eu:n alueelta.

Mielenkiintoista muuten että epäilivät "tullirikosta". Jackin kyljessä kuitenkin lukee ilmeisesti koko sisältö, mutta toisaalta voi olla ettei ollut niin asiantuntevaa väkeä (eikä viitsitty ottaa asioista selvää) että olisivat tunnistaneet aineet sallituiksi.

Otin tänään ennen lenkkiä yhden kapselin stacker2 blackburnia ja yhden kauhallisen jack3dia. Jumalaut mikä draivi päällä, juoksin 15,5kilsaa ja enemminkin olis menny mut järki voitti :D Alotin ton lenkkeilyn vasta kesäkuussa ja tähän asti koko elämäni pisin juoksulenkki oli sen 11km, joten kertonee jotain :D

Itse treenaan 21-22 aikoihin ja otan 3kuppia jack3dia eikä ongelmia nukahtamisen kanssa

Kiitos tästä tiedosta. Täytynee laittaa tilaukseen seuraavan lisäravinne tilauksen yhteydessä. Myyn sitte teille halvalla jos ei nukkumisesta tule mitään :D

Kiitos tästä tiedosta. Täytynee laittaa tilaukseen seuraavan lisäravinne tilauksen yhteydessä. Myyn sitte teille halvalla jos ei nukkumisesta tule mitään :D

Tarpeeks kovan reenin kun vetää, niin kyllä se uni tulee tosiaan jack3din jälkeen illalla. Tuossa aineessa kun tuntuisi sivareina olevan monilla vitutus ja väsymys reenin jälkeen.

No mulla riittää tosiaan se yks kofukin viemään unet täysin kun ei tule normaalisti mistään noita piristeitä niin potkii sitäkin kovemmin sitten. Eihän se ole mitenkään ihmeellistä, että te kahvilla eläjät ette huomaa samanlaisia vaikutuksia :D

Nyt kun muistelen niin ensimmäisillä kerroilla saattoi olla vähän vaikea nukahtaa mutta kyllä se jo ensimmäisen viikon aikana loppui se "täpinä" illalla.

Juu, tilasin äsken. Mielenkiintoista päästä testaamaan kun tossa ens viikolla vähän treenit kovenee eikä ole ko litkusta kokemusta. Sinänsä kovien treenien jälkeen ei mulla ainakaan tule mitään nukkumisesta muutenkaan pariin kolmeen tuntiin että saa nyt sitten nähdä mihin päin heittää.

Jos tolla boosterilla yleensä saa käännettyä ne väkisin tehdyt "hälläväliä" treenitkin kunnon treenailuksi niin johan se on hintansa haukkunut...

e: toki salaa toivon +10% pr parannuksia pelkästään boosteria juoden :D

Juu, tilasin äsken. Mielenkiintoista päästä testaamaan kun tossa ens viikolla vähän treenit kovenee eikä ole ko litkusta kokemusta. Sinänsä kovien treenien jälkeen ei mulla ainakaan tule mitään nukkumisesta muutenkaan pariin kolmeen tuntiin että saa nyt sitten nähdä mihin päin heittää.

Jos tolla boosterilla yleensä saa käännettyä ne väkisin tehdyt "hälläväliä" treenitkin kunnon treenailuksi niin johan se on hintansa haukkunut...

e: toki salaa toivon +10% pr parannuksia pelkästään boosteria juoden :D
Itellä ainakin nimenomaan sillon kun treeneihin lähtö on pakkopullaa niin boosterista saa sen psykologisen fiiliksen että nyt lähtee. Sinällään jo se on mun mielestä hintansa arvonen mutta on toi jacki muutenkin ihan kivasti potkinu kun ei kahvia tuu juotua. Helvetin täpinöissä vaan välillä kovankin treenin jälkeen eikä malttas sohvalla istua vaan vetää vielä joku aerobinen päälle. Sen takia noi on just aika mielipidekysymyksiä että mulle ois ainakin ihan sama syödä vaikka pari lusikallista sokeria jos sillä sais pään siihen moodiin että nyt vedetään taas se elämän kovin treeni.

Tarpeeks kovan reenin kun vetää, niin kyllä se uni tulee tosiaan jack3din jälkeen illalla. Tuossa aineessa kun tuntuisi sivareina olevan monilla vitutus ja väsymys reenin jälkeen.

Mulla kyllä käy niin jos illalla reenaa että yö menee kuseksiessa. Sen verran reenin aikana, ja jälkeen tulee juotua ja pitääkin juoda vettä ettei tuota voi estää, lisäksi tehonlisääjien sisältämät stimulantit vielä pukkaa lisää kusta pihalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom