Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Montako tuntia viimeisestä syömisestä olette ottaneet jackin? Ite oon nyt 2-3h välein niin ei ole ollu mitään vaikutusta muuta kun runsas hikoilu ja ekalla kerralla otin 2mittaa ja toisella kerrallla kolme kukkura mittaa eikä tuntunu missää, huomenna 4mittaa. Hyvä puoli tässä on kun vertaa massin pumppiin niin ei tule samaa oksennus refleksiä aina reenissä ja tuo makukin on ihan hyvä mitä tuo mulla on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Montako tuntia viimeisestä syömisestä olette ottaneet jackin? Ite oon nyt 2-3h välein niin ei ole ollu mitään vaikutusta muuta kun runsas hikoilu ja ekalla kerralla otin 2mittaa ja toisella kerrallla kolme kukkura mittaa eikä tuntunu missää, huomenna 4mittaa. Hyvä puoli tässä on kun vertaa massin pumppiin niin ei tule samaa oksennus refleksiä aina reenissä ja tuo makukin on ihan hyvä mitä tuo mulla on.

yleensä syön tukevan kunnon aterian 4-5 tuntia ennen treeniä ja hyvin potkii

Itse otan jackiä 1,5-2 tuntia välipalasta 3-5 tuntia ateriasta. Olen myös yrittänyt kiertää tuota täyden mahan vaikutusta sillä tavalla että nappaan pari mitallista jackia odotan n. 10-15 minuuttia ja kun tunnen ensimmäiset pistelyt niin lappaan ruokaa naamariin ja sitten huikeaa vauhtia kuntoilemaan. Tuo onnistuu vaihtelevalla menestyksellä. En tiedä onko sillä safkalla itsellään mitään väliä, mutta vatsani mielestä kananmunat eivät olleet hyvä idea ja nehän tuli samantien oksennuttua. Pirtelö ja patukka tuntuu toimivimmalta yhdistelmältä omalla kohdallani.

Lisäksi pitää sanoa, että en kyllä lähtisi stimulanttien kanssa pelleilemään kasvuiässä, vaikka en lääkäri olekkaan niin silti koen tarpeen heristellä sormeani. Enkä kyllä alkoholinkaan kanssa läträisi itsellä ainakin karkaisi mopo käsistä (en tarkoita "roidragee" lähinnä sitä että illasta tulisi niin överi että "miksi en muista yhtään mitään eilisestä"-ilmiö olisi taattu)...

Tulee kuulemma säikky olo, kun ottaa dmaa:ta ja alkoa keskenään. En suosittele. Se on jompikumpi tai ei ollenkaan. Sama koskee muitakin piristeitä. Ei niitä sovi mixata alkoholin kanssa. Seuraukset on huonoja.

Tulee kuulemma säikky olo, kun ottaa dmaa:ta ja alkoa keskenään. En suosittele. Se on jompikumpi tai ei ollenkaan. Sama koskee muitakin piristeitä. Ei niitä sovi mixata alkoholin kanssa. Seuraukset on huonoja.

Ei kyllä säikyttänyt, päinvastoin, tunsin itseni kuolemattomaksi. Se on tosin aika vaarallista.

Nyt on itekki jackiä kokeiltu ja toimii kyllä!Parempaa kuin massin pump siinä mielessä että ei tullut yökköä oloa tyhjään vatsaan otettaessa.Piristi mukavasti kyykky treeniä :)

Piristää kyllä hyvin, testasin ensimmäistä kertaa tänään yhdellä mitallisella. Tuli kunnon täpinä päälle kun 45 min ennen treeniä sen otti, ruokailusta oli kulunut suunnilleen 1,5 h. Sen kummempia pumppeja ei tullut, pitää ensi treenikerralla koittaa kahta mitallista.

Piristää kyllä hyvin, testasin ensimmäistä kertaa tänään yhdellä mitallisella. Tuli kunnon täpinä päälle kun 45 min ennen treeniä sen otti, ruokailusta oli kulunut suunnilleen 1,5 h. Sen kummempia pumppeja ei tullut, pitää ensi treenikerralla koittaa kahta mitallista.

Eipä siitä mitään ihmeellisiä pumppeja ole tullut täälläkään kolmella scoopilla.. No-Xplode anto kovemman pumpin, jaska paremmin virtaa. Eikä okseta samalla tavalla.

Nyt on tullu otettua 3 mitallista tuota jack3dia, yks kofeiini nappi ja yks mitallinen arginiinia ja on saanu tosi hyvän pumpin lihaksiin! Ei tosiaan yksistään tuolla jackedilla tuu pumppia. Viikolla tein supersarja treenin ja kun olin tuon setin ottanu ennen treeniä, niin tuntu että kädet turpoaa ihan älyttömiksi :D

Huhhu mitkä buustit ja pumpit tuli eilen, kun sekotin Olympian Labsin A-AKG powderii kahteen kukkura mitalliseen Jack3dia. Pumpit oli sen verran sairaan tuntuset ja paljon paremmat mitä X-plodesta koskaan sai ja buusti, että ois tehny mieli vielä yli tunnin raskaan treenin jälkeen juosta coopperist enkat ja voimaa tuntu olevan koko ajan ihan helvetisti ja ei ois tehny mieli pitää mitään taukoja sarjojenkaa välis. Oli kyllä hieman levoton olo jo ennen salille menoa ja ennen tuota sekotusta.

Nostaako jack3d maksa arvoja niinkuin no-xplode? Mitähän haittavaikutuksia tuon hikoilun lisäksi voi ilmetä? Löytyis täys purkki tota mut jäi tänään ottamatta ku isot pojat puhu et saattaa tulla rytmihäiriöitä.

Paljon tätä DMAA:ta on yhessä mitallisessa? Näky olevan aineesta juttua myös huumeforumilla ja siellä kuvailtiin olevan pirin tapaista kuten, euforian lisääntymistä, Mielialan nousu,lisääntyny energia ja itsetunnon lisääntyminen. Eiks tätä DMAA:ta myydä huumeena samaan tapaan kuin esim MDPV jne..? Korjatkaa jos oon väärässä.

No joo, olet väärässä. Ei ihan luokitella huumeeksi. Piristeeksi joo mutta aika kaukana jostain MPDV:stä. Ja koska kyseessä on "proprietary blend" ei taida kukaan tietää paljonko mitäkin mömmöä on per annosmitta, tai ainakaan minä en ole koskaan törmännyt tarkempiin tietoihin.

Itse olen nähnyt joissain "party pillereissä" dmaa:ta, mitä siis on netistä saatavilla. Miedompi vaihtoehto eemeleille ja muille tuollasille. Peve (mdpv) on taas tutkimuskemikaali, joka on kuuleman mukaan todella sairasta tavaraa, joten ei se dmaa kyllä ihan noiden tasoa ole. Ja hyvä niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom