Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...isompaa annosta vaan kehiin. :D
Kellään tullut mieleen käyttää jack3dia piristeenä juhliessa? Ajattelin kokeilla kohta festareilla kun olen usein se eka joka simahtaa ihan väsymyksen takia... arveluttaa vähän vaan yhteisvaikutus runsaan alkoholin käytön kanssa. Kokemuksia??
Kellään tullut mieleen käyttää jack3dia piristeenä juhliessa? Ajattelin kokeilla kohta festareilla kun olen usein se eka joka simahtaa ihan väsymyksen takia... arveluttaa vähän vaan yhteisvaikutus runsaan alkoholin käytön kanssa. Kokemuksia??
Varmasti "toimii", se on sitten eri asia, onko tuollaisessa käytössä yhtään mitään järkeä. Minun mielipide on että ei. Muutenkin ajatus "viihdekäytöstä" on vähintäänkin arveluttavaa ja sitten kun vielä kombotetaan viinan kanssa, niin ei kyllä hyvältä kuullosta.
En ole juhliessa koittanut, mutta pari kertaa käynyt mielessä ottaa aamulla jos o aikaistettu työvuoro. Varmaankin ihan hyvin piristää, tosin en tiedä onko alkoholin kanssa jotain yhteisvaikutuksia.
Ei tuo Jackedin viihdekäyttö ole mielestäni yhtään sen arveluttavampaa kuin alkoholinkaan viihdekäyttö.
Runsas määrä alkoholia vaikuttaa kuitenkin tuntuvasti keskushermostoon ja keho pyrkii sitä omalla tavallaan paikkaamaan. Sitten vedetään stimulanttia, joka vaikuttaa myöskin keskushermostoon. Empä lähtis kokeilemaan, mitä tapahtuu. Sitten vielä kun makaat jossain pellolla tai metikössä, ettei apukaan tarvittaessa pääse/löydä paikalle.
Jotain tällaista vähän uumoilinkin.. jätetään kokeilematta.