Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, jäi mulla kyllä jack3d:n käyttö ekaan kertaan. Treeneissä ei huomannut mitään vaikutusta, mutta treenin jälkeen iski vitunmoinen paniikkikohtaus. Ei oo kyllä beta-alaniini, tauriini tai kofeiini mikään aiheuttanut ennen tollasta, että en tiiä mikä ainesosa laukas sen.

En käyttäs latausjuomaa jos olisin altis paniikkihäiriölle, sen verran nää on stimulantteihin pohjautuvia kaikki. Luulis että runsas kofeiini tekis saman tosin.

Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa Jack3dia. Yhden mitallisen vedin 45min ennen reeniä melko tyhjään vatsaan. Ei tullut minkäänlaisia fyysisiä vaikutuksia ennen treeniä, esim. kihelmöintiä. Vasta kun aloin kyykkäilemään niin huomasin, että rauta liikkui normaalia tehokkaammin, eli jotain vaikutusta tuosta aineesta sai.
Se mikä pisti vituttamaan oli naurettavan runsas hikoilu. Joka ikinen ihosolu puski litroittain vettä reenin aikana, ja ei tunnu tulevan loppua tälle hikoilulle.

Nyt on Fitnesstukulta tullut Jack3dit, kestikin saatanan kauan ja koko paketti aivan paskottu hajalle, propsit fitnesstukulle ;)
Mutta niin.. asiaan! Makuhan on tämä White Blue Raspberry, joka tuli kyllä tilattua aivan sattumalta (siis se maku, niin.)
Ensitunnelmat, hyvin pakattu purnukkahan tämä on, näppivoimilla sai kuitenkin revittyä muovit pois. Purnukan avattua tässä on tälläinen sinetti jossa lukee tyyliin '' SEALED FOR YOUR PROTECTION '' tms.
Ja nyt haistellaan kovan ravistuksen jälkeen! hyvin pöllähti, sain repäistyä sinetinkin pois yhdellä kertaa, voimalla!!
Tämähän tuoksahtaa aivan:
- maalitehdas ?
- Tinneri ??
- joku sellainen teollisuuskatku tässä on, hyvinkin.. sellainen liuotemainen :D
ja nyt maistelemaan:
- Maistuu aivan toiselle kun haistuu
- Joku sellainen karkkipulveri..
- Pieni jälkimaku, sanoinkuvaamaton.
Veden seassa oikein hyvää, menee alas helposti, harmi kun tätä ei saa ottaa enempää :) :hyper:

Ja sitten salille!!!!
TAIVASVARJELE kun potki, penkissä meni 2 ylimääräistä sarjaa eikä treenin aikana tullut hengästymisen tunnetta laisinkaan,
tuntui kuin ois voinut vaan lykkiä menemään vaikka koko päivän !! :wtf:

Suosittelen :rolleyes:

Nyt on Fitnesstukulta tullut Jack3dit, kestikin saatanan kauan ja koko paketti aivan paskottu hajalle, propsit fitnesstukulle ;)

************ ei hoida kuljetusta, eli haukut vähän väärää puuta. Jos paketti on hajalla niin kannattaa tarkistaa tuotteen kunto postissa ennen kuittausta. On sitten helpompi reklamoida postille rikkoontuneesta lähetyksestä(jos näin olisi käynyt).

En viitsi uutta ketjua avata/kaivaa sitä ikivanhaa tästä aiheesta, ajattelin että tähän sopisi:

Onko porukka kokeillut VPX NO Shotgun / NO SyntheSize -comboa, ensin mainittu ennen treeniä (buusteri), toinen treenin jälkeen? Itsellä on pärissy aika hyvin. Kokemuksia? Huonompi/parempi kuin Jack3d?

Tulipa sitten hankittua tätä Jackedia kokeeksi, koska päivät tahtovat olla niin raskaita, että treeniä varten on ihan kiva nauttia jotain piristävää. Parin kupin annoksella tuntuu tuovan lisävirtaa, joten kai voisi sanoa, että tuote ajaa asiansa. Hintaa annokselle tulee vähemmän kuin esim. energiajuomalle ja teho on parempi. Hikoilun lisääntymisestä en sano mitään, koska hikoilen muutenkin kuin rankkasade.

On nyt tullu itelläki tätä testailtua. Aikasemmin oli treeniboosterina No-xplode ja ainakin siihen verrattuna ei kyllä tunnu niin toimivalta vaikka oon kokeillut ottaa kolmeakin lusikallista.. Ihan virkeänä on kyllä jaksanut treenit vetää, mutta ei tule niin hyvin pumppia mitä tuolla No-xplodella tuli joten kunha tuo purkki tyhjenee niin taidan palata siihen takaisin tai sit tulee testiin joku muu..

Kiinnostaisi tietää, että kuinka paljon kofeiinia vetävät nämä tyypit jotka ilmoittavat ettei potki yhtään? Jack3d sisältää eri arvioiden mukaan keskimäärin 80mg kofeiinia per scooppi, mikä on alle yhden kahvikupillisen verran. Vaikka geranium yhdessä tehostaa kofeiinin piristävää vaikutusta ja luo tunneliefektin, niin silti jos jengi vetelee yli 2 kuppia kahvia joka päivä, niin veikkaampa, että kofeiinin sietokyky on vain liian korkea... Itse saan arkisin n. 100-200mg kofeiinia per päivä ja 1,5 scooppia Jack3dia potkii loistavasti. Beta-alaniinin sietokyky on tosin jo noussut sen verran korkeaksi, ettei kihelmöinti tunnu juuri missään

Kofeiinia tulee päivästä riippuen 1500-3000mg ja jack3d potkii silti. Eiköhän schindzadrol (varmaan ihan vituilleen kirjotettu) ja DMAA ole tässä nuo potkun luojat

Ïte oon nyt kokeillu, että otan yhen kofeiininapin tuon jack3din kans. Muuten mulla ei kofeiinia tule kun en koskaan juo kahvia.. Hikoillu oon kyllä nyt kovastikki enemmän treeneissä mitä ennen, mutta nythän on kyllä ollu kelitki paljo lämpimämmät niin vaikea sanoa kumpi vaikuttaa enemmän..
Tosiaan energiaa kyllä riittää treeneihin tuolla ja pystyy hyvin keskittymään raskaisiin sarjoihin, mutta se pumppi mitä No-xpoldessa tuli niin jää saamatta.

Ïte oon nyt kokeillu, että otan yhen kofeiininapin tuon jack3din kans. Muuten mulla ei kofeiinia tule kun en koskaan juo kahvia.. Hikoillu oon kyllä nyt kovastikki enemmän treeneissä mitä ennen, mutta nythän on kyllä ollu kelitki paljo lämpimämmät niin vaikea sanoa kumpi vaikuttaa enemmän..
Tosiaan energiaa kyllä riittää treeneihin tuolla ja pystyy hyvin keskittymään raskaisiin sarjoihin, mutta se pumppi mitä No-xpoldessa tuli niin jää saamatta.

Kannattaa lisätä Arginiini jackedin mukaan, jos pumppia haluaa. Itse vedän aina 5 nappia arginiinia ja sitten buusteri päälle, mikä vaihtee nyt mennään SAN launchilla.

En tiedä mistä johtu, muttei oikeen toiminut ainakaan ensi kerralla toi Launch. Huomenna uudestaan. Jos ei ala toimia niin otan 2 scooppia tai 1 Jack3d ja 1 Launch. :D

Ite vedän myös aina kahta buusteria yhtäaikaan. 1 scooppi ei vaikuta kuitenkaan missää buusterissa tarpeeksi joten aina joku tarjous buusteri jonkun toisen mukaan. Nyt 1 mitallinen Launchia ja toinen hemoragea. Hemon loputtua Animal rage tulee launchin kaveriksi:D

Kyllähän nää tuppaa boostaamaan aineenvaihduntaa ja itsekin olen pannut merkille "epätavallisen" hikoilun. Mulla menee mustaa kahvia monta kuppia päivässä. Yleensä myös 1-2 tuntia ennen treeniä ja päälle Jack3d+vihreä tee jauheena. Paita on läpimärkä treenin jälkeen oli kesä tai talvi. Puoli tuntia vielä suihkun jälkeenkin saattaa joutua pyyhkimään hikeä otsalta. Sitten tasoittuu jossakin vaiheessa.

Ite vedän myös aina kahta buusteria yhtäaikaan. 1 scooppi ei vaikuta kuitenkaan missää buusterissa tarpeeksi joten aina joku tarjous buusteri jonkun toisen mukaan. Nyt 1 mitallinen Launchia ja toinen hemoragea. Hemon loputtua Animal rage tulee launchin kaveriksi:D

Ei helvetti noita nimiä:D

Itsellä menee tällä hetkellä treenit helposti ilman mitään buustereita tai edes kofua. Yhden purkin käytin revolutionssin crackiä joku aika sitten ja huomasin, että siihen ainakin tottu niin, että kahden viikon käytön jälkeen 3 scooppia ei tuntunut juuri missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom