Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, jäi mulla kyllä jack3d:n käyttö ekaan kertaan. Treeneissä ei huomannut mitään vaikutusta, mutta treenin jälkeen iski vitunmoinen paniikkikohtaus. Ei oo kyllä beta-alaniini, tauriini tai kofeiini mikään aiheuttanut ennen tollasta, että en tiiä mikä ainesosa laukas sen.
miksi jack3diä ei suositella alle 18-vuotiaille?
Nyt on Fitnesstukulta tullut Jack3dit, kestikin saatanan kauan ja koko paketti aivan paskottu hajalle, propsit fitnesstukulle ;)
Ite oon imassu jo yhen purkin tätä ja enkä nää mitään syytä miksei alle 18-v voisivat käyttää tätä myös. (t. 17v)miksi jack3diä ei suositella alle 18-vuotiaille?
Ïte oon nyt kokeillu, että otan yhen kofeiininapin tuon jack3din kans. Muuten mulla ei kofeiinia tule kun en koskaan juo kahvia.. Hikoillu oon kyllä nyt kovastikki enemmän treeneissä mitä ennen, mutta nythän on kyllä ollu kelitki paljo lämpimämmät niin vaikea sanoa kumpi vaikuttaa enemmän..
Tosiaan energiaa kyllä riittää treeneihin tuolla ja pystyy hyvin keskittymään raskaisiin sarjoihin, mutta se pumppi mitä No-xpoldessa tuli niin jää saamatta.
Ïte oon nyt kokeillu, että otan yhen kofeiininapin tuon jack3din kans. Muuten mulla ei kofeiinia tule kun en koskaan juo kahvia.. Hikoillu oon kyllä nyt kovastikki enemmän treeneissä mitä ennen, mutta nythän on kyllä ollu kelitki paljo lämpimämmät niin vaikea sanoa kumpi vaikuttaa enemmän..
Tosiaan energiaa kyllä riittää treeneihin tuolla ja pystyy hyvin keskittymään raskaisiin sarjoihin, mutta se pumppi mitä No-xpoldessa tuli niin jää saamatta.
Ite vedän myös aina kahta buusteria yhtäaikaan. 1 scooppi ei vaikuta kuitenkaan missää buusterissa tarpeeksi joten aina joku tarjous buusteri jonkun toisen mukaan. Nyt 1 mitallinen Launchia ja toinen hemoragea. Hemon loputtua Animal rage tulee launchin kaveriksi:D