Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan tuo heradrinkki jo vaikuttanee asiaan..

Itsekkin muutaman kerran nyt ottanut energiajuomaa+ kofeiini tabletin ennen treeniä / treenin aikana ja tuntuu ihan hyvin jaksavan. Vaikkei mitään sellaisia fiiliksiä tule, kuin Jack3dista, toisaalta Jack3d maistuu aika karmealta omaan mieleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trolli

:D

Ei edes ole. Mä satun oleen se "caffeine sensitive person" mistä energiajuomien kyljissä varoitetaan. Mä en tarvi mitään muuta kuin kofeiinia ennen treeniä niin kyllä lähtee! 150mg on just passeli, 200mg ja voi ruveta jo oksettamaan treenatessa.

Ei edes ole. Mä satun oleen se "caffeine sensitive person" mistä energiajuomien kyljissä varoitetaan. Mä en tarvi mitään muuta kuin kofeiinia ennen treeniä niin kyllä lähtee! 150mg on just passeli, 200mg ja voi ruveta jo oksettamaan treenatessa.

Mulle tuli vähän noottia kun vedän sen 3 scooppia ja siihen päälle otin vielä 200mg kofua. Noh, hiki ainakin virtasi :D Nyt jättänyt kofut ottamatta kun ei toi ihan terveellinen annos enää ollut. Jos paino tippuu treenin aikana 2kg vaikka juot yli litran vettä niin vähän ehkä liikaa tulee hikoiltua sillon :D

Tilattu purkki jackia, saa sit nähdä miten vaikuttaa.. En ole muuta käyttäny kun massin pumppia joka ei tunnu yhtään missään paitsi hikoiluttaa helvetisti ja yrjö meinaa välillä lentää jostain kumman syystä ottaa tyhjään mahaan tai ei.

Tossa kun puhuttiin siitä suolan ottamisesta ennen treenejä.. Miten se vajaa teelusikallinen merisuolaa kannattaa ottaa? Otin 2 päivänä ihan siltään ja vettä perään, poltteli ylävatsassa aika ikävästi semmoset 10 minuttia molemmilla kerroilla.

Ei.Pikemminkin siinä oleva argiini tekee "siitä" isomman ja myös "nopeammin" "reagoivan".

Mihin sä noita lainausmerkkejä tarviit? Kyllä kalu seisoo ja kokoon ei oikein vaikuta kasvuiän jälkeen muu kuin kirurgin veitsi. Ei ole vielä yhdenkään boosterin kohdalla tullut mitään ongelmia libidon kanssa.

e. hidas, pärkeleen osku :D

Tossa kun puhuttiin siitä suolan ottamisesta ennen treenejä.. Miten se vajaa teelusikallinen merisuolaa kannattaa ottaa? Otin 2 päivänä ihan siltään ja vettä perään, poltteli ylävatsassa aika ikävästi semmoset 10 minuttia molemmilla kerroilla.

Itse laitan lasiin jack3d:it ja suolat sekaisin, vettä päälle, pieni sekoitus ja nassuun. Auttaa ainakin itsellä tuo suola todella paljon, tosin hikoilenkin niin että paita ja salihousut on aivan läpimärät treenin päätteeksi. Heikko olo/ pieni huimaus loppunut vallan sen jälkeen kun olen suolaa ottanut jaskan sekaan. Ennen oli aina reenin lopussa joka kerta heikko olo.

Otin 2 mitallista ennen treeniä. Kun olin matkalla salille niin rupesi korvanlehtiä ja kämmenselkiä kutittelemaan! Treeni kulki ihan hemmetin hyvin ja kaikki liikkeet pystyin vetään melkeimpä maksimipainoilla :rock:. Ainut haittavaikutus oli, että en pystynyt pysymään salilla paikoillani ollenkaan. Energiaa oli niin paljon et täyty kokoajan olla liikkeessä..:hyper: Jengi varmaan tsiigas et mikä piripää tänne salille on eksynyt :D

Ite en käytä mitään energiajuomia, kahvia ym... Niin siks jacki potkii varmaan niin helvetin paljon...

tuleeks tätä ainetta otettua liikaa vai mistä johtuu, kun aina helvetinmoinen masennus, vitutus ja väsymys muutama tunti jack3din ottamisen jälkeen ?? otan täl hetkel 1.5-2 mitallista ja kupin kahvia satunnaisesti.

kuinkas paljon tässä nyt on tota kreatiinia, et kannattaako sitä hankkia vielä erikseen vai riittääkö se mitä tästä tulee? Entäs kun puhutaan että kreatiinia pitää tankata alussa, niin menettääkö paljonkin jos tankkauksen jättää välistä ja ottaa vaan sen mitä tästä saa? Vähän ehkä offtopic...

Itselle tuli kanssa joskus vähän vitutusta jack3din vaikutusten jälkeen. Aivoihinhan tuo vaikuttaa myös kun stimulantti on.

Itse olen käyttänyt kyseistä tuotetta noin 8 kertaa ja täytyy sanoa, että tuote kyllä toimii. Ensimmäisellä kerralla tuli pieni "voittamatomuuden" tunne (minulle se on ihan se ja sama onko se plaseboa vai ei) maksimi raudat nousivat ja toistoja pystyi tekemään huomattavasti enemmän. Kumminkin vaikutus laskee kohtalaisen nopeaa ja annostusta joutuu korottamaan. Lisäksi vaikutus kai hivenen muuttuu ja ei vaikuta enään keskittymiseen samalla tavalla. Oliko aluksi plasebo-vaikutus mukana, en tiedä.

Jotain pitäis keksiä tuohon hikoiluun. Tulee hiukan epämiellyttävä fiilis kun paidasta ja housuista tulee ihoa-myötäileviä, lisäksi se hien pyyhkiminen silmiltä alkaa oleen aika nähtyä jo.

Itse olen käyttänyt kyseistä tuotetta noin 8 kertaa ja täytyy sanoa, että tuote kyllä toimii. Ensimmäisellä kerralla tuli pieni "voittamatomuuden" tunne (minulle se on ihan se ja sama onko se plaseboa vai ei) maksimi raudat nousivat ja toistoja pystyi tekemään huomattavasti enemmän. Kumminkin vaikutus laskee kohtalaisen nopeaa ja annostusta joutuu korottamaan. Lisäksi vaikutus kai hivenen muuttuu ja ei vaikuta enään keskittymiseen samalla tavalla. Oliko aluksi plasebo-vaikutus mukana, en tiedä.

Jotain pitäis keksiä tuohon hikoiluun. Tulee hiukan epämiellyttävä fiilis kun paidasta ja housuista tulee ihoa-myötäileviä, lisäksi se hien pyyhkiminen silmiltä alkaa oleen aika nähtyä jo.

Suola kuulma auttaa asiaan ?

Vaikea sanoa kumpi on parempaa jack vai noxi. 2 kertaa nyt noksia koittanut, ekaks 1 scooppi ja tänään 1,5. Ihan täysin tyhjään mahaan en ottanut kun aikataulu ei antanut periksi. Huomenna suoraan duunin jälkeen tyhjään mahaan niin pitäisi toimia. Nossi ainakin toimii pirun hyvin kun viimeisestä protskudrinkistäkin on töitten jälkeen reilu pari tuntia aikaa.

Tuli tänään kokeiltua ekaa kertaa. Yhden skuupin otin tyhjään mahaan ja ei potkinu yhtään. Täytyy kokeilla kahdella skuupilla. Hiukan kihelmöi naamasta.

Joo, jäi mulla kyllä jack3d:n käyttö ekaan kertaan. Treeneissä ei huomannut mitään vaikutusta, mutta treenin jälkeen iski vitunmoinen paniikkikohtaus. Ei oo kyllä beta-alaniini, tauriini tai kofeiini mikään aiheuttanut ennen tollasta, että en tiiä mikä ainesosa laukas sen.

Suositut

Back
Ylös Bottom