Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Itsellä ei juuri minkäänlaista vaikutusta, alussa pientä kihelmöintiä, mutta siihen se jäi. Edes 5 skuuppia verrataen tyhjään mahaan ei auheuttanut kuin huonoa oloa mma -treeneissä. Pienenpää annostusta käyttäen ja/tai matalampi sykkeistä liikuntaa harrastattaessa en huomannut kuin pientä kihelmöintiä huulilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jackkiä oon käyttäny tost joulukuust asti ja oon tykänny,mut tänää otin siihen mukaan ton stacker blackburn rasvan polttajan,vittu o ollu nii ufo fiilis kävin tunnin cykä lenkin ja sen jälkeen kahvakuulailuu,siinä ku veti kahvakuulalla ni tuli sellasii fiiliksii et taju lähtee...no sit saunaa ni siel vitun kylmä ja hullut suonen vedot ,ja taas fiilis et taju lähtee .(voi olla et oli vaa neste vajaus päällä tai jotain?)nyt o sellanen kukkuu olo.... onks kellää muul ollu jotai vastaavaa????

ps. aika sekava viesti...

Jaa a. Tänään kokeilin sitte 3 skuupia, eikä oikeastaan mitään erikoista lisää antanut, lievää kihelmöintiä niin kun joka kerralla.
Nyt jätän tämän kaapinpohjalle odottamaan, ja kokeilen uudestaan sitten kun en enään ole dietillä.
Mass Pump on minulle antanut mukavan ekstra buustin näin dietillä, sitä taas sitten huomenna.

jackkiä oon käyttäny tost joulukuust asti ja oon tykänny,mut tänää otin siihen mukaan ton stacker blackburn rasvan polttajan,vittu o ollu nii ufo fiilis kävin tunnin cykä lenkin ja sen jälkeen kahvakuulailuu,siinä ku veti kahvakuulalla ni tuli sellasii fiiliksii et taju lähtee...no sit saunaa ni siel vitun kylmä ja hullut suonen vedot ,ja taas fiilis et taju lähtee .(voi olla et oli vaa neste vajaus päällä tai jotain?)nyt o sellanen kukkuu olo.... onks kellää muul ollu jotai vastaavaa????

ps. aika sekava viesti...

Kofeiinin kanssa kanttaa olla joskus tarkkana, Jaska + Blackburni niin saat jo yhdestä annoksesta aika rankan määrän 500-600mg kerralla (2-3skooppia jaskaa ja 2 kapselia "mustaa roihua")
Että en ihmettele tuntemuksiasi.. :/

Tulipas tossa eilen illalla kokeiltua ensimmäistä kertaa tyhjään mahaan. Annoksen olen nostanut vajaaseen kahteen skuuppiin ja nyt kyllä potki ihan yllätävän hyvin. Todella loistava treeni ja huomasi ihan selkeän eron keskittymisessä ja kyvyssä vetää loppuun asti. Tuntuu futaavan paremmin kun imasee tyhjään masuun. Tiedä sitten miten paljon efektistä on psykosomaattista "vittu nyt on otettu buuuuusteria saatana!"-vaikutusta...Toisaalta paskanko väliä sillä on kunhan pelaa.
Nyt lisää Jack3dia naamaan ja vääntämään tukkipunnerrusta ja vetoa. :puntti:

taju lähtee...no sit saunaa ni siel vitun kylmä ja hullut suonen vedot ,ja taas fiilis et taju lähtee .(voi olla et oli vaa neste vajaus päällä tai jotain?)nyt o sellanen kukkuu olo.... onks kellää muul ollu jotai vastaavaa????

Ei kannata mennä saunomaan jos on vetäny tota.

Aluksi kokeilin yhtä skuuppia ei oikein tuntunut mitään muuta kun pientä huulten pistelyä ja ehkä vähän parantunutta keskittymiskykyä. Sitten lisäsin annoksen kahteen skuuppiin ja olin tarkkana ettei väh. kahteen tuntiin tullut mitään syötyä, alkoi potkia kyllä urakalla. Keskittyminen ja jaksaminen treeneissä näin ketoosidieetillä oli ihan eri luokkaa mitä IKINÄ aikaisemmin. Tuli tilattua samaan aikaan BCAA:ta kun oli tarjouksessa. En tiiä onko näitten yhteisvaikutuksesta vai mistä mutta sarjaenkat paukkuu näin dieetillä melkein joka treeneissä ja tuntuu että pystyy repimään itsestään paljon enemmän irti muutenkin. Johtuuko se tulevasta kesästä vai jaskasta vai planeettojen asennosta ihan sama mut jotenki tuntuu että löytäny uuden vaihteen salilla tän jaskan löytämisen jälkeen. En siis ennen ole käyttäny muita boostereita kuin pelkkää kofeiiniä.

Mistähän tuo keskittymiskyvyn paraneminen johtuu? Kofeiinin norepinefriinin vaikutuksesta? Ei kyllä ainakaan tavan kahvia juodessa läheskään samanlaista vaikutusta. Tuossa kuukauden päästä olis pääsykokeet ja funtsin tuossa että pitäskö kokeilla jaakkoa ennen kokeita, jos se tois ees pienenriikkisiä apuja keskittymiseen ja vireyteen ja sitä kautta saisin edes sen puoli pistettä enemmän. Ihan hullu idea? :D

Keskittymiskykyä on viitattu tohon Shindzadrol A aineeseen ( nimi meni varmaan päin vittua ulkomuistista, mutta ymmärsitte varmaan)

Nyt tullut käytettyä reilu kaks viikkoa tätä, nostin annoksen 1½ alkuviikosta ja tuntuu että potkii paremmin. Eilen rupes nipistelee kämmeniä tuon ottamisen jälkeen, eipä aikasemmin tuollasta tehnyt.. ajattelinkin että johtuu jostain muusta. Noo noin 5min sitte vedin naamaan ja nyt taas alko nipistelee :) Eipä tuosta kummempaa haittaa ole onneksi ollut. Kohta taas hiki lentää treenatessa :)

En tiedä onko tämän aineen vaikutuksia vai mitä, mutta saanut lyödä kyllä urakalla painoa lisää tankoon lähes joka liikkeessä. Onhan siinä tietysti osana lihasmuisti mikä hoitaa, mutta jossain liikkeissä on tulokset parempia kuin ikinä. En 100 varmaksi sano että onko tuo joka sen aiheuttaa, mutta jatkan kyllä jaskan ottamista ennen salia säännöllisesti. vielä tuolla yksi purkki olisi avaamatta ja vanhassakin vielä hiukan jäljellä.

En tiedä onko tämän aineen vaikutuksia vai mitä, mutta saanut lyödä kyllä urakalla painoa lisää tankoon lähes joka liikkeessä. Onhan siinä tietysti osana lihasmuisti mikä hoitaa, mutta jossain liikkeissä on tulokset parempia kuin ikinä. En 100 varmaksi sano että onko tuo joka sen aiheuttaa, mutta jatkan kyllä jaskan ottamista ennen salia säännöllisesti. vielä tuolla yksi purkki olisi avaamatta ja vanhassakin vielä hiukan jäljellä.

Kyllä on ittellä ainaki ennätykset tullu yleensä vaan niinä kertoina, kun olen jaskaa ottanut. Kyllä siitä tuntuisi saavan joka liikkeeseen sen toiston/pari lisää. Harmi vaan kun toleranssi nousee nopeasti.

Tänään ennen treeniä oli niin väsynnyt olo että ajattelin kokeilla tuota jack3dia taas vaihteeksi, vaikka ennen siitä en ole mitään hyötyä oikein tuntunut saavan. Kun salille pääsin niin oli todella pirteä olo, treenata jaksoi tosi hyvin ja paukkuja tuntui olevan paljon. Eli ihan hyvin tuntui toimivan kun ennen treeniä oli todella voimaton ja väsynnyt olo.

Näillä kun tottuu treenaamaan, niin ilman on sitten vähän nihkeämpää. Itse tuli joskus ostettua pari purkkia saman puljun Oxyelite Prota, mikä lienee aika samaa kamaa. Treeniboosti on melkoinen, syke on korkealla, keskittymiskyky nousee, rauta liikkuu jne. Sitten kun jätät pois niin eron kyllä huomaa ja tuntee. Itse ihmettelen, että kuinka nämä ovat vielä laillisia. 1,3 dimethylamylaminen vaikutukset ovat jokseenkin samat kuin amfetamiinilla, joskin miedommat.

Onko kukaan huomannut seksuaalista haluttomuutta säännöllisen Jack3din käytön aikana? Itseäni ei ole pariin viikkoon juurikaan panettanut, ja (sattumaltako?) aloitin tämän käytön parisen viikkoa sitten.
Jos jatkuu, pidän taukoa tästä ja kokeilen vaikuttaako..

E: Myös päätä on särkenyt tavallista useammin nyt viime parin viikon aikana. Kenelläkään sama?

Onko kukaan huomannut seksuaalista haluttomuutta säännöllisen Jack3din käytön aikana? Itseäni ei ole pariin viikkoon juurikaan panettanut, ja (sattumaltako?) aloitin tämän käytön parisen viikkoa sitten.

Stressiä? Ei ainakaan itellä tunnu missään, vaikka kolme scooppia menee treenien vauhdittamiseen. Tosin vaan kolmet salitreenit viikossa, että jos useammin vetelet niin paha verrata. Täällä ainakin ollaan juhlakunnossa vähän liikaakin.

Stressiä? Ei ainakaan itellä tunnu missään, vaikka kolme scooppia menee treenien vauhdittamiseen. Tosin vaan kolmet salitreenit viikossa, että jos useammin vetelet niin paha verrata. Täällä ainakin ollaan juhlakunnossa vähän liikaakin.

Onhan tässä vähän stressiä päällä mutta millonka ei olis. Tuskin siitä johtuu. Mulla menee 3-4 krt viikossa 2-3 scooppia.

E: Myös päätä on särkenyt tavallista useammin nyt viime parin viikon aikana. Kenelläkään sama?

Itellä menee 3 lusikallista, 5 treenikertana viikossa. Ite olen huomannut päin vastoin, että treenien jälkeen jaskan jälkihöyryissä tuntuisi panettavan hieman normaalia enemmän. Seksihuume :D?

Ja tosta päänsärystä, ittellä kans ollu joskus treenien jälkeen, joka on todella harvinaista minulla. Sen voisi jopa laitta jaskan piikkiin.

Rehelliesti sanottuna en kyllä usko, että tällaisten piriboostereiden käyttö on terveellistä pitkällä tähtäimellä. Tollasiin design stimulantteihin voi jäädä koukkuun ihan samalla tavalla kuin laittomiinkin piristeisiin, kuten salkkareiden peppi xD. Jollain jenkkifoorumilla varoteltiinki joskus esim OxyElitePro:sta, ettei tosiaan kannata käyttää yli 2 kuukautta putkeen juuri sen riippuvuuden ja toleranssin nousun takia.

Päänsärky voi myös johtua nestehukasta ja suolatasapainon järkkymisestä tai alhaisesta verensokerista. Toki tuossa on aika runsaasti kofeiiniakin kaiken muun ohella :)

Suositut

Back
Ylös Bottom