...Ja se oli elämäni surkein päivä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BoneFish
  • Aloitettu Aloitettu
Tuskin itekään pameja kaipaisin, mutta toisille kolahtaa asiat pikkasen eri tavalla ku toisille .

no tästähän juuri oli kyse, eli samaa mieltä ollaan, sinä vaan ymmärrät toisenlaisiakin ja minä en.

kyseisessä tapauksessa oletin jo henkilön ikään perustuen, että kyseessä ei ole voinut olla mikään kovin pitkäaikainen suhde. edelleen tähän perustuen on mielestäni edelleenkin hieman outoa, että ensimmäinen ajatus eron jälkeen on olla menemättä lomalle ja hakea pillereitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no tästähän juuri oli kyse, eli samaa mieltä ollaan, sinä vaan ymmärrät toisenlaisiakin ja minä en.

kyseisessä tapauksessa oletin jo henkilön ikään perustuen, että kyseessä ei ole voinut olla mikään kovin pitkäaikainen suhde. edelleen tähän perustuen on mielestäni edelleenkin hieman outoa, että ensimmäinen ajatus eron jälkeen on olla menemättä lomalle ja hakea pillereitä.

Puoltoista vuotta ei ehkä toisille ole pitkä suhde mutta mun ikäselle se on ihan tarpeeks pitkä. Sinä oisit varmaan äijänä marssinu lomille ja ryypännyt koko viikonlopun ja iskenyt tunnin välein uuden muijan ja pannu sitä baarin vessassa. Minä en.

Pillereitä en mennyt hakemaan enkä niitä edes pyytänyt. Menin puhumaan asioita tuonne lääkärille joka sitten tuli siihen tulokseen että parasta on kun otat näitä parin päivän ajan.

Sinä oisit varmaan äijänä marssinu lomille ja ryypännyt koko viikonlopun ja iskenyt tunnin välein uuden muijan ja pannu sitä baarin vessassa. Minä en..

muuten oikein, mutta luultavimmin en olisi saanut yhtäkään muijaa ja olisin avautunut jollekin kaverilleni ennen sammumista.

Kolme vuotta sitten olin puolassa paikassa nimeltä gdansk. Baarireissulta olin tulossa asuntolalle päin ku kolme jätkää tuli vastaa, hakkas paskaks ja ku heräsin paikallises sairaalas seuraavana päivänä ni kävi ilmi et munuainen oli lähtenny siin samas.

Kolme vuotta sitten olin puolassa paikassa nimeltä gdansk. Baarireissulta olin tulossa asuntolalle päin ku kolme jätkää tuli vastaa, hakkas paskaks ja ku heräsin paikallises sairaalas seuraavana päivänä ni kävi ilmi et munuainen oli lähtenny siin samas.

Voi helvetti :( Tuliko jotain suukopua vai vaan hyökkäsivät kimppuun?

Bisnestähän ne niillä munuaisilla tekee eli ei mitää suukopua. Olivat heittäneet pakuun, siel vissii operoineet ja aika outoa kyllä jättäneet lopuks sairaalan etee. Itse en muista muuta ku ekan iskun päähän. Sen pakun oli joku päivystykses oleva nähny, mut eipä ehtinny ottaa rekkaria ylös.

Bisnestähän ne niillä munuaisilla tekee eli ei mitää suukopua. Olivat heittäneet pakuun, siel vissii operoineet ja aika outoa kyllä jättäneet lopuks sairaalan etee. Itse en muista muuta ku ekan iskun päähän. Sen pakun oli joku päivystykses oleva nähny, mut eipä ehtinny ottaa rekkaria ylös.

:eek: mitä vittua :eek: siis oikeesti leikanneet jossain hiacessa sun munuaisen pois?? no huh huh...mukava mesta!

Vitsi? :jahas:

Minulla on käsitys, että tuollainen elinten varastelu on melko yleistä maissa, joissa ei ole väestörekisteriä ja muutenkin asiat on vähän huonommin.

Miksikähän kaveri vitsailisi tuollaisella asialla? Ei varmaan ole ensimmäinen ihminen maailmassa jolle noin on käynyt, eikä varmasti viimeinen.

No sitten en mene koskaan Puolaan :eek:

Minulla on käsitys, että tuollainen elinten varastelu on melko yleistä maissa, joissa ei ole väestörekisteriä ja muutenkin asiat on vähän huonommin.

Näin on. Toinen samankaltainen bisnes on kuolleiden henkilöiden elinvarkaudet joita tekevät hautausurakoitsijat.

Näin on. Toinen samankaltainen bisnes on kuolleiden henkilöiden elinvarkaudet joita tekevät hautausurakoitsijat.
Järkyttävää luettavaa:eek: Kaikkea paskaa tähän maailmaan mahtuukin...

Oma surkea päiväni oli tammikuussa kun sen aikainen tyttöystävä pyysi tulla käymään ja teki klassiset. (Ei johdu susta vaan musta). Myöhemmin sain kuulla myös pettämisestä. Miksi minulla on sellainen mielikuva, että miehet ovat useammin uskollisia?

No mutta uudet tuulet ja kesän iloksi olen törmännyt uuteen ihanaan tyttöön. Ensi talvena intti ja toivoisin, että Hän on silloin tukenani.:haart:

Mihin ne niitä elimiä oikein myy? Sairaaloihin?
"Hei, mulla olis tässä tämmönen vähän käytetty maksa-munuais setti myynnissä, kiinnostaako?"
"Pistetäänkö puolimetriä paksusuolta vielä kaupan päälle?"

Mihin ne niitä elimiä oikein myy? Sairaaloihin?
"Hei, mulla olis tässä tämmönen vähän käytetty maksa-munuais setti myynnissä, kiinnostaako?"
"Pistetäänkö puolimetriä paksusuolta vielä kaupan päälle?"
Eiköhän noita ostajia riitä, esim. Puolan tapauksessa joku rikas venäläinen jolta uupuu sisuskalu ja omassa maassa joutus odottelemaan -> Puolasta hämärämpi lekuri ja homma rahalla kondikseen. Kai?

Mitenhän ne hoitaa ton yhteensopivuusongelman noissa...

Muistaaksen joskus ollu juttua noista Etelä-Amerikassa tapahtuneista tapauksista, siellä köyhät myy niitä vapaaehtosestikin.

Jussieh eikö sulle jäänyt mitään traumoja ? Toihan on ihan saatanan sairasta :eek: ....Toihan on kuin kauhuelokuvista.... Mitä tohon sanottiin Suomessa ? Tuliko mitään jälkipuintia, ongelmia tai muuta paskaa ?

Leikkaushaava tulehtu aika pahasti..suomessa kävin tarkistukses ni sanoivat että ihme ku jäin henkiin. En kuulemma ollu eka, jolle noin oli käynny. En nyt voi sanoa et ois trauma jäänny ku en tajuissani ollu missää vaiheessa, aika epätodelliseltahan se tuntu..

^Totah, eikö niillä sisäelinrosvoillakin olis ollu mutkat mukana sillon jos aseita sais ku maitoa kaupasta? Kolme jätkää vetäsee magnumit esiin niin ei siinä dessu omassa taskussa paljon auta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom