Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
meikälle äsken chat roulettes

2neekerinaista: are you a boy or girl
mina: boy, i would be a pretty ugly girl
2NN: ur ugly either way..

miks pitää olla ilkeitä. en tajuu.. muutenkin kysytään tota aika paljo.. mite voi näyttää samaa aikaa rumalta molempii sukupuolii katottuna. wtf.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otetaan vaihtoehtoinen loppu tarinalle niin peevelin päivä piristyy

mina: lol, says a nigger
Disconnected

miks pitää olla ilkeitä. en tajuu.. muutenkin kysytään tota aika paljo.. mite voi näyttää samaa aikaa rumalta molempii sukupuolii katottuna. wtf.

Kämppiksellä paha tapa tehdä roskikseen pyramidia roskista. Tänään kun olin viemässä roskia, niin nipotin vähän huvittuneesti, yritin tavoitella sarkasmia ja sanoin: "Jos nää roskat pitää pinota kasaks tähän täyden roskiksen päälle, niin laitapa ne edes niin, ettei ne tipu tonne taakse, kun ottaa tän pussin täältä sangosta." Vastaus kuului:
"Sen pussin ottaminen sieltä on taitolaji."

äidillehuorittelua
Mitä vittua? Ei äitille tommosta kieltä käytetä... sitä paitsi toi ei ollut kuittia nähnytkään.
facepalm-kuva

Selittäkääs nyt mullekin kun en tajua.

tämä vaatii :kuvia:

fish, no en minäkään tajunnut, oliko tuossa äidille rumia puhuvan "läpässä" jotain hienoakin. Vastasin ihan vakavissani, että eihän nyt mammalle noin sanota. Mutta varmaan tuossa koko ceississä oli joku nokkeluus, mitä tällainen idiootti ei tajunnut ja tein vain itsestäni naurettavan paljastamalla tyhmyyteni :)

fish, no en minäkään tajunnut, oliko tuossa äidille rumia puhuvan "läpässä" jotain hienoakin. Vastasin ihan vakavissani, että eihän nyt mammalle noin sanota. Mutta varmaan tuossa koko ceississä oli joku nokkeluus, mitä tällainen idiootti ei tajunnut ja tein vain itsestäni naurettavan paljastamalla tyhmyyteni :)
Se siinä oli ideana, että ei kukaan oikeasti äidilleen tollasia heitä. Se oli pelkkää läppää koko juttu (ainakin tosiaan toivon niin) ja jotkut näköjään otti sen tosissaan.

Ja eräälle kaverille sattui. Sellainen maksulliseksi tiedetty nainen tarjosi palveluksiaan erään tanssipaikan lähimaastossa asuntovaunussa. Mekin nuoret miehet sinne uteliaisuuttaan purjehdittiin. Yksi kaveri oli hieman enemmän päissään ja ensi reaktio naisen huokuttelevaan pukeutumiseen oli huuto "tissit" ja kävi suoraan naisen rintoihin kiinni. Samalla sekunnilla isohko mieshenkilö nappaisi niskasta kiinni ja paukautti jätkän kanveesiin. Toinen kaveri tuumasi "ei tainnut saada Juha pillua tälläkään kertaa".

Ei helvetti, jotenkin tän tilanteen pystyy niin hyvin visualisoimaan.

P.S. En oo Juha

Tämä ketju on jäätävä jo ihan itsessään. :)

No, eipä tämä omakaan juttu taida kummoisempi olla, mutta tulipahan vain mieleen. Pari puolituttua (ylipainoista) naista päättivät aloittaa laihdutuskuurin ja tukea toisiaan koko matkan ajan. Kumpikaan ei saisi luovuttaa. No mähän menin tietenkin sanomaan, että "ihanaa, kun te aloititte kumpikin ton laihduttamisen, kun olette niin tukevia". En tainnut ajatella ihan loppuun asti...

Tämä ketju on jäätävä jo ihan itsessään. :)

No, eipä tämä omakaan juttu taida kummoisempi olla, mutta tulipahan vain mieleen. Pari puolituttua (ylipainoista) naista päättivät aloittaa laihdutuskuurin ja tukea toisiaan koko matkan ajan. Kumpikaan ei saisi luovuttaa. No mähän menin tietenkin sanomaan, että "ihanaa, kun te aloititte kumpikin ton laihduttamisen, kun olette niin tukevia". En tainnut ajatella ihan loppuun asti...

Meillä on kaveripiirissä ollut jo vuosia käytössä heitto "Sää et oo kovin tukeva ystävä! Tai olet sää tukeva, muttet tue hyvin!" :D Tulipa vaan mieleen tästäkin...

Käveltiin taksi asemalle baarista muutama viikko sitten kahden " hieman " pyöreähkön naisen takana. Toinen kantoi pizzalaatikkoa ja alkoi siinä kävellessä syömään, johon kaveri heitti sille:" ÄLÄ NYT HELVETTI ENEMPÄÄ SITÄ PIZZAA SYÖ". Aiheutti aika moisen repeämisen.

Se siinä oli ideana, että ei kukaan oikeasti äidilleen tollasia heitä. Se oli pelkkää läppää koko juttu (ainakin tosiaan toivon niin) ja jotkut näköjään otti sen tosissaan.

Jaa ei vai. Olen omin silmin nähnyt ja korvin kuullut miten 8-vuotias käskee vitun huoraa (äitiään) pitämään turpansa kiinni. Että jos oli läppä, niin oli kyllä helvetin huono sellainen. :kukkahattutäti:

Tanssitunnilla alunperin ihan mukavan oloinen nainen tuli viereeni ja kuiskasi kylmällä ja vittumaisella äänellä
"-Voitsä pysyy omalla paikallas??!" :wtf: Pyytelin nöyränä anteeksi ja sanoin etten huomannut olevani hänen tiellään. Ei kommentoinut. En kyllä uskalla jutella tolle naiselle enään mitään... :eek:

Olenko ymmärtänyt väärin "kuittauksen"? Koska aika monesta näistä tarinoista ei ole mielestäni mitään kuittausta havaittavissa. Eli jos joku sanoo ilkeästi/hölmösti/tilanne on hassu ja siitä ei sitten seuraa mitään vasta-argumenttia/letkautusta/what ever niin missä se kuittaus on? Esim. Meahin tarinassa se kuittauksen paikka olisi ollut siinä kun vastaat kärttyiselle hiekkapimppi-tanssijattarelle jotain mikä saa parhaimmillaan ko. kettuilijan itse hämilleen/nolostumaan/menettää kasvonsa muiden edessä tai jotain muuta hassun hauskaa. (Ja ei nyt ollut mitenkään erityisesti Meahille kohdistettu tää valitus, sattu nyt vaan olemaan uusin viesti.. ja olen sitä mieltä, että ystävällinen ja kohtelias käytös on muutenkin monesti tehokkaampi kuin mikään nokkela kuitti. Saa kaverin vain katumaan omaa töykeyttään.)

Mun mielestä muuten Vindicatifin "cock block" tuolta treffi-ilmoitus osiosta vois melkein olla täällä ketjussa. :D

e. se onkin moderoitu tuolta pois. No, Vindicatif voi ehkä itse kertoa anonyymin version jos se sallitaan.

Olenko ymmärtänyt väärin "kuittauksen"? Koska aika monesta näistä tarinoista ei ole mielestäni mitään kuittausta havaittavissa. Eli jos joku sanoo ilkeästi/hölmösti/tilanne on hassu ja siitä ei sitten seuraa mitään vasta-argumenttia/letkautusta/what ever niin missä se kuittaus on? Esim. Meahin tarinassa se kuittauksen paikka olisi ollut siinä kun vastaat kärttyiselle hiekkapimppi-tanssijattarelle jotain mikä saa parhaimmillaan ko. kettuilijan itse hämilleen/nolostumaan/menettää kasvonsa muiden edessä tai jotain muuta hassun hauskaa. (Ja ei nyt ollut mitenkään erityisesti Meahille kohdistettu tää valitus, sattu nyt vaan olemaan uusin viesti.. ja olen sitä mieltä, että ystävällinen ja kohtelias käytös on muutenkin monesti tehokkaampi kuin mikään nokkela kuitti. Saa kaverin vain katumaan omaa töykeyttään.)

Mun mielestä muuten Vindicatifin "cock block" tuolta treffi-ilmoitus osiosta vois melkein olla täällä ketjussa. :D
Niinjoo, mä otin sen sillain, että se oli mulle jäätävä kuittaus, kun jäin ihan hämilleni ja hiljaseksi. Yleensä mulle ei käy niin! :D

Pitää nyt itekki ottaa osaa tähän aika hyvät naurut olen saanut muutamasta..

Eno on melko lennokas pohjanmaalainen ja hän kertoi, kuinka kaverinsa oli ollut taas baarissa naista iskemässä, jolloin tuttu huomasi hänen yrityksensä tokaisten : Ei sun kannata lähteä tään miehen matkaan nimittäin sillä on ainut härmän pärekatto ja sekin vuotaa ! ei ollut lähtenyt mukaan ja kaveri kyrpiintynyt sanoen haista sä vittu ! (kaverukset)

Itse olin heittänyt 7-9 vuotiaana ilmaan toteamuksen: On se kumma juttu kun ei ole yhtään serkkua, kun enot on saamattomia luusereita, äiti paska ja isä homo ! :D:D (ei kovin kivasti sanottu, mutta onneksi suvussa ei ole niin totista porukkaa kuinmyös toivottavasti täälläkään)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom