Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
Jäätävimmät kuittaukset on todellakin sellaisia, että ne tulee epävarmasti, vähän viiveellä ja kenties hieman takellellen. :) Paraatiesimerkki tällaisesta löytyy Anchorman-leffasta. Steve Carellin loistavasti esittämä Brick Tamland todella "ownaa" kilpailevan toimittajaporukan: "Where did you get those suits? At the... toilet... store?" :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainaiseen kysymykseen "Paljon nousee penkistä?",vastaus:
- Perse nousee penkistä
- Mua ei kiinnosta paljon nostaa penkistä, vaan paljon voi nostaa tililtä
-(Jos istutaan) Otat kaveria riveleistä kiinni, kiskaset sen seisomaan ja toteat " yks mies".

Tai kysymykseen mitä kamppailulajea sä treenaat:
- sulkapalloa ja pingistä
- Irkkausta
- UFC Undisputedia

Ainaiseen kysymykseen "Paljon nousee penkistä?",vastaus:
- Perse nousee penkistä
- Mua ei kiinnosta paljon nostaa penkistä, vaan paljon voi nostaa tililtä
-(Jos istutaan) Otat kaveria riveleistä kiinni, kiskaset sen seisomaan ja toteat " yks mies".

Tai kysymykseen mitä kamppailulajea sä treenaat:
- sulkapalloa ja pingistä
- Irkkausta
- UFC Undisputedia

Ja se kuittaus löytyy???

Tuli mieleen noista jonotuksista(pahoittelen jos on väärät henkilöt kyseessä).
Olli Jokinen ei päässy jonon ohitte, niin oli mölöyttänyt kovaan ääneen että "mulla on enemmän rahaa ku tällä muulla jonolla yhteensä".
- kuka siellä oikein huutelee, oli jonosta kuulunut Mika Salon sanomana. :david:

Yks tuttu, joka on käynyt n. 10 vuotta puntilla tapas jonkun nuoruusvuosien kaverin ja tää sano sille: "miten susta noin lihaksikas on tullu?+??"
- Tilasin netistä sinisiä pillereitä, jotka veti 3 viikossa teki musta tämmösen :jahas:

Olli Jokinen noin 10 v. sitten samat tehny iisalmessa. Oli yrittänyt parinkymmenen metrin jonon ohi tuoppi-kellari nimiseen baariin.. Kävellyt siihen ovelle, että moro oon Olli jokinen tulin tuomaan mun paidan ja mailan nimmareilla tänne seinälle. Poke oli vaan tyynesti ottanut Mailat ja paidan ja sanonut, kiitoksia, mutta jonotat niinkuin muutkin ja sulkenut oven.. :D:hyvä: Oli ihan jonkin verran aiheuttanut hillitöntä repeilyä siin jonossa.. ;)

<xxx> mutsi kysy "ootko menos keitolle?" sanoin "no mitäs luulet vitun huora?!!" HAHA :D:D:DDDDDDDD

Kuten dome sanoi. *reps* :hyvä:

<xxx> mutsi kysy "ootko menos keitolle?" sanoin "no mitäs luulet vitun huora?!!" HAHA :D:D:DDDDDDDD

Mitä vittua? Ei äitille tommosta kieltä käytetä... sitä paitsi toi ei ollut kuittia nähnytkään.

Eilen aamulla Suomipopin Aamulypsyyn soittaa joku närkästynyt naisihminen: "Mä oon kuunnellut pari tuntia teidän ohjelmaa, ja olen järkyttynyt."
Jaajo: "Ahaa?"
Nainen: "Joo, kelle tää teidän ohjelma on oikein suunnattu? En usko, että kukaan yli 20-vuotias haluaa kuunnella tollasia typeriä juttuja. Todella alatyylistä."
Jaajo: "Pröööööööt!" *hiljaisuus* "Ai niin ku tollasta?"

Höh, ei tää kuulosta yhtään hauskalta kirjotettuna :(

Mitä vittua? Ei äitille tommosta kieltä käytetä... sitä paitsi toi ei ollut kuittia nähnytkään.
Facepalm.jpg

Tämä on oikeasti jopa aika hyvä:
Kaveri joka oli päässyt erittäin pitkälle eräässä tosi-tv formaatissa yritti jonon ohi paikkakunnan kuumimpaan menomestaan. Poke tietty pysäytti kulun ovelle. Dialogi:

jätkä: Etkö sä tiedä kuka mä oon?

poke lepposalla äänellä:Joo, kyllä mää sut tunnen. Sä oot se postinkantajan poika.

Jono repsahti ja jätkä tyyty kohtaloonsa jonon perällä. Ei kannata meilläpäin luulla että olisi menestynyt:D

Kerran baarin jälkeen taxijonossa lähti kännissä vääntö käyntiin ja eräs isompi tyyppi otti kaveria toisella kädellä rinnuksesta kiinni ja toisen veti taakse nyrkkiin. Kaveri oli aivan rentona ja totesi tyypille vain että "Meinaatko kauankin viritellä?". Tyyppi hämmentyi täysin, päästi irti ja lähti kävelemään. :D

Naisasiakas kuljettajalle taksimatkan jälkeen: "Krhm... tuota... olisiko mahdollista maksaa luonnossa?"
Kuljettaja kääntyy katsomaan naista, ja toteaa: "Ei mulla oo antaa takasin noin isosta"
Sanavalmiin kolleegan suusta...

Itse joskus kesällä heitin tämmösen:

Olin katsomassa futispeliä, porukoiden ja isän työkaverin/fysiikkavalmentajan kans. Olin kävellen liikenteessä.

Minä: En kyllä millään jaksa kävellä kotio
Isän työkaveri: Voin heittää sut tohon risteykseen (siis lähimpään risteykseen josta tienhaarat kääntyy kotiini ja toinen hänen kotiinsa, hän omistaa myös vanhan 1,1l fiestan)
Minä: Ai no työnnänkö mää sit loput?

Meni kaveri hieman hiljaseks ja sain kävellä kotiin, muttei matkaa ollukkaan kuin 200m. Eipä tää nyt niin hyvä ollut, mutta ainoo joka tuli äkkiseltään mieleen.

Tämä oli oikeasti jäätävä tapahtuessaan. Oltiin kaverin kanssa tulossa jostain riennoista kotiin ostarin ohi, kello siinä päälle 2, eli ostarin lähiöpubit kiinni. Yhden pubin ulkona ikkunasta tiiraili sisään nahkatakkinen, keski-ikäinen perusäijä. Totesin siinä ohimennessä, jos ei hän sattunut huomaamaan, että "Se on ihan kiinni jo." Mies vastasi empimättä: "Mä oon ihan auki.. persauki." Jatkettiin kaverin kanssa matkaa, ja vasta siinä kävellessä heiton spontaani nerokkuus aukesi, ja naurettiin koko matka kotiin. Ei tietysti yhtä hyvä läppä kirjoitettuna kuin paikan päällä spontaanisti kuultuna. Tätä tuntematonta sankaria on sittemmin muisteltu arvostuksella. :)

Kyllä varmaan kylmin heitto oli kun yks tuttu uhosi niin perkeleesti kuinka sen broidi tienas yhessä vaiheessa niin paljon pesemällä graffitteja. Kuunneltiin tätä tylsistyneenä kunnes kaveri tokaisi ''sitä kutsutaan yhdyskuntapalveluks..'' Voi vittu että naama venähti :D

En nyt tiedä onko niinkään kuittaus mutta kuitenkin...

Kun joku sanoo esim. "ompa täällä kuuma/kylmä" niin on AIVAN pakko sanoa takaisin "niin täälläkin"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom