Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutamia ketjun tasoon sopivia kuittauksia.
Joskus ala-asteella ollessani samalla luokalla oli kaksi veljestä, jotka tappeli aika usein. Kerran pojat taas
nujakoivat ja nuorempi veli haukkui isoveljeä homoksi. Isoveli jäätyi pariks sekunniks ja kuittas takas että
"ISÄS ON!!"
Viikko takaperin oltiin mukulan kanssa moikkaamassa porukoita ja tyttö (2,5v) kattelee mummin läppäriltä jotain Hello Kitty-videoita. Äitee kävelee tytön taakse ja kysyy että "Mitäs se Anna kattelee?" niin tämä vastaa tiukalla äänellä että "Mummi, takaisin keittiöön!"
Mun mielestä muuten Vindicatifin "cock block" tuolta treffi-ilmoitus osiosta vois melkein olla täällä ketjussa. :D
e. se onkin moderoitu tuolta pois. No, Vindicatif voi ehkä itse kertoa anonyymin version jos se sallitaan.
<xxx> mutsi kysy "ootko menos keitolle?" sanoin "no mitäs luulet vitun huora?!!" HAHA :D:D:DDDDDDDD
Vanha ämmä kiilas mut Alkon jonossa jolloin mä huusin "tietä kauneudelle" tän jälkeen se mummu pieksi mut käsilaukullaan ja vaksi poisti mut.
Vittu ku nolotti.
No opitpahan kunnioittamaan vanhempi alkon asiakkaita.