Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverin luokkalaiset olivat ihmetelleet ääneen missä yks oppilas oli. Johon kuiva,vanha opettaja oli todennut vaikeeta alkaa veikkaa ku kuponki puuttuu;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koulun ruokalassa kerran yks tuttu valitti et "ei riitä aikaa mihinkaan ja tarvis se lempikin jotenki hoitaa" (anto samalla selvästi ymmärtää et lempi hoidetaan perinteisin menetelmin). Toinen sanavalmiimpi jamppa totes et "mitä, onko fleshlite rikki vai eikö red tube toimi". Tuli kyl revettyä totaalisesti.

Muutamia ketjun tasoon sopivia kuittauksia.

Joskus ala-asteella ollessani samalla luokalla oli kaksi veljestä, jotka tappeli aika usein. Kerran pojat taas
nujakoivat ja nuorempi veli haukkui isoveljeä homoksi. Isoveli jäätyi pariks sekunniks ja kuittas takas että
"ISÄS ON!!"

Viikko takaperin oltiin mukulan kanssa moikkaamassa porukoita ja tyttö (2,5v) kattelee mummin läppäriltä jotain Hello Kitty-videoita. Äitee kävelee tytön taakse ja kysyy että "Mitäs se Anna kattelee?" niin tämä vastaa tiukalla äänellä että "Mummi, takaisin keittiöön!"

Vielä yksi oma nosto, threadin henkeen sopien. Olin joskus kesätöissä ollessani käymässä lounastauolla kaupassa ja ostin jotain valmispöperöä, mutta unohdin ostaa muovihaarukoita. Ei muuta kuin uusi kierros ja kassalle haarukoiden kanssa. Jostain syystä kassa ei lukenut pankkikorttiani, ja myyjätyttö joutui hakkaamaan pankkikortin numeron käsin kassakoneeseen. Tällä välin taakseni oli tullut vanhempi pariskunta ja mummo rupesi noin 20sek odotuksen jälkeen narisemaan että "Kauhea odotus muutaman sentin ostoksen takia!" Tähän enempiä miettimättä vastasin että "Kauhea valitus muutaman sekunnin odotuksen takia." Pappa yritti imeä hymyä, ilmeisesti kuullut vastaavaa kitinää aiemminkin :david:

Fysiikan jatko-opiskelijan suusta alle tunti sitten: "Suomalaiset ja eurooppalaiset ovat valkoisia, koska se toimii suojavärinä lumen kanssa, kiinalaiset ovat keltaisia, koska kiinassa on paljon kellertävää maata, intiaanit ovat punertavia koska amerikan ruohoarot ovat punertavia..."

Dragon: "Ja mustat ovat mustia, koska sademetsät ja - savannit ovat - mustia, eikö niin?

Ei, vaan koska apinatkin ovat mustia har har.

Ei vaan, ihan hyvä kuitti oli, en vain voinut vastustaa huonoa rasistista vitsiä :)

Muutamia ketjun tasoon sopivia kuittauksia.

Joskus ala-asteella ollessani samalla luokalla oli kaksi veljestä, jotka tappeli aika usein. Kerran pojat taas
nujakoivat ja nuorempi veli haukkui isoveljeä homoksi. Isoveli jäätyi pariks sekunniks ja kuittas takas että
"ISÄS ON!!"

Viikko takaperin oltiin mukulan kanssa moikkaamassa porukoita ja tyttö (2,5v) kattelee mummin läppäriltä jotain Hello Kitty-videoita. Äitee kävelee tytön taakse ja kysyy että "Mitäs se Anna kattelee?" niin tämä vastaa tiukalla äänellä että "Mummi, takaisin keittiöön!"

:hyvä:

Intissä lähti aika hyvä. Olin aukin santsarina toisiks viimesellä leirillä. Haluttiin pitää sorsia päässä (maastolakki m98), mutta meiän luutnantti sano että baretit päähän. Sekös kiukutti. Sitten jossain keskellä Niinisalon mettiä kun muutenkin väsytti nälätti ym. Ei se baretti ollu välttämättä kovin särmästi päässä, se oli vähän enemmän tuolla takaraivolla. Sitten luutnantti tuli siihen jotain vittuileen, sanoin jotain takasin, se veti hymyn piiloon ja totes että "*******nen nyt se otsa piiloon!" Siinä sitten pistin salamannopeesti takasin että: "Herra luutnantti, karkaa hiusraja sellasta vauhtia että menee baskeri mukana" ja ihan vakavalla naamalla. Ei sanonu luti enää mitään. Ja ainakin sillon se nauratti meitä muita :D Ja kerrottakoon vielä että mulla on tälläset "parkkipaikat" niinkun kaikilla suvun miehillä.

Seisoskeltiin koulun edustalla parin kaverin kanssa ja naureskeltiin kovaan ääneen jotain huikeeta läppää. Yksi kaveri oli juuri lopettanut tupakoinnin ja sanoin hänelle: "Tuen täysin päätöstä ja muista, että tupakoitsijat kuolevat" lähinnä vitsillä ja sitten väsyneinä naurettiin siinä lisää. Sitten joku täysin tuntematon opiskelija (joka ilmeisesti oli kuunnellut meidän juttuja) tulee siihen meidän viereen, tumppaa röökin ja toteaa vakavasti: "Kaikki muu kuolee, paitsi kommunismi." ja poistuu samantein paikalta. Koko meidän porukka jäätyi aivan totaalisesti, eikä kukaan sanonut mitään. Tyypin muka-hauska juttu ei oikeen toiminut, mutta oli kuitenkin melko jäätävä kuitti.

Meidän anatomian opettaja suolasi meikäläistä tänään ihan kympillä. Meitä oli useampi, joka tämänpäiväisessä kokeessa pyysi suttupaperia. Mun kohdalla se katsoi mua ja toteaa: "Saitpas sä ruman suttupaperin, no se on sulle ihan oikein." Arvaa vaan revettiinkö!

Joskus ollessani työharjoittelussa sähkötarviketukussa ammattikoulun ensimmäisellä luokalla, joku asiakas tuli kysymään jostain antennitarvikkeista mistä minulla ei ollut mitään hajua. Ahkerana työntekijänä vastasin rauhallisesti: "ei mitään hajua, olen vaan töissä täällä" :D

Olin vierailemassa Turussa ja kävin valintatalossa ostamassa tupakkaa.
Puhuin samaan aikaan kaverin kanssa puhelimessa ja yritin selventää paikkaa missä olen, mutta kaverini ei ollut oikeen kartalla ja ajattelin siinä kassa kysästä näin:
Minä: Oonko mää missäpäin?
Kassaneiti: Valintatalossa.

Täydellinen jähmettyminen....ei ehkä tässä kuulosta niin hauskalta mutta paikanpäällä oli kyllä aikas hupaisa tilanne. :D

Mun mielestä muuten Vindicatifin "cock block" tuolta treffi-ilmoitus osiosta vois melkein olla täällä ketjussa. :D

e. se onkin moderoitu tuolta pois. No, Vindicatif voi ehkä itse kertoa anonyymin version jos se sallitaan.

Ai sen kaverin nimimerkistä väännetty juttu?

Kesällä töissä kävi taas vaihteeksi yks lyhyt eläkeläispappa, menninkäiseks myö pomon kanssa sitä kutsutaan. Se siinä sit jäi turisemaan ja palveltiin siinä sit yhtä parinkympin tienoilla olevaa tyttöä. Tyttö kun moikkaa lähtiessään ni tää pappa sit moikkaa takasin ja sanoo että nähään myöhemmin ja jatkaa vähän hiljasemmalla äänellä (tyttö tässä vaiheessa jo ulkona) jollain pimeällä kujalla. Ja tätä seurasi pitkä räkänen räkätys.

Joskus nuorempana olin väsyneenä junassa veljen kanssa ja ohi kulki aivan jäätävän kokonen niin punkkariksi pukeutunu eukko kun olla ja voi. Tämän mentyä ohi veli sitten läppänä toteaa että wouuu, rock'n roll forever man. Mie naama peruslukemilla vastasin: "Nääh, ennemminkin Punk's not dead." Veli repes totaalisesti.

Toi paapan heitto oli aivan huippu! Varmaan eka hyvä läppä koko perkeleen thredissä.

IMO oli ihan vitun hyvä kuittaus siltä papalta :D Ois vaan ollu vielä parempi ku ois jääny sellanen vaivaantunut hiljaisuus siihen tiskille eikä ois alkanu nauramaan. Olis ollu aika häiritsevä, varsinki jos kukaan ei olis tuntenu ollenkaan sitä pappaa :hyper: Kyl sen kuittauksen tosta ekasta tekstistä ihan hyvin tajuaa.

Vanha ämmä kiilas mut Alkon jonossa jolloin mä huusin "tietä kauneudelle" tän jälkeen se mummu pieksi mut käsilaukullaan ja vaksi poisti mut.

Vittu ku nolotti.

No opitpahan kunnioittamaan vanhempi alkon asiakkaita.

No opitpahan kunnioittamaan vanhempi alkon asiakkaita.

Et kai sanonut tuota tosissasi? Minun mielestenäni pitäisi haistattaa pitkät ylimielisille vanhuksille. Ikä ei anna erityisoikeutta etuilla tai tms ja ikä ei tuo tosiaankaan mukanaan kunnioitusta, se pitää ansaita.

Niin siis se kunnioitus ON ansaittu, sillä iällä. Jos et ole tajunnut.

Ylimielisyys on eri asia, etuilu on eri asia. Mutta vanhempia ihmisiä kunnioitetaan noin niinkuin de facto.

Meikäläinen kunnioittaa ainakin vanhempia ihmisiä, jos he käyttäytyvä sen mukaisesti. Jos joku mamma tulee jonossa ohittelemaan tai kevailee muuten jotain, niin ei tee kyllä yhtään pahaa kertoa selkeästi voimasanoja säästämättä sille, että miten ne asiat sit taas olikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom