Jääkiekon SM-Liiga 2012-2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sanot:

1)"Kerro nyt miten tämä käytännössä olisi voitu hoitaa? En keksi oikeastaan mitään vaihtoehtoa, missä liiga olisi pysynyt tyytyväisenä"

2)"Edelleenkään en sanonut, että hommat hoidettiin parhaimmalla mahdollisella tavalla. "

JA NÄISSÄ SANOMISISSA EI OLE RISTIRIITAA KESKENÄÄN, TÄH?????

Sano missä kohdassa tuossa ensimmäisessä lauseessa luki, että hommat hoidettiin parhaimmalla mahdollisella tavalla?

No ei sen kannattaisikaan, kun puhuu itsensä pussiin. Mun tehtäväksi jää vain hänen sanomistensa ristiriitaisuuksien esilletuonti!
Lähinnä mun pointti oli se että sä et pysty keskustelemaan Jokereista asiallisesti.Mutta nythän minä kulutan aivan pirun kallista energiaani tähän kuraan.I´m out.

Sm-liigan olis pitäny samantien muuttaa nimensä Paska-Liigaksi tai Amatör-Serieksi.

Ps. kauanko ne mainokset pitää niissä paidoissa vielä olla?

Lähinnä mun pointti oli se että sä et pysty keskustelemaan Jokereista asiallisesti.Mutta nythän minä kulutan aivan pirun kallista energiaani tähän kuraan.I´m out.

ja tekö pystytte? 2002 viimeinen mestaruus, tappiota vuosi vuoden jälkeen, halli myyty ryssille, kohta koko seura, KHL-siirtyminen hoidettu päin vittua ja mitää epäkohtaa ette näe/halua tuoda esille.

ja paras on tuo kommentti kun mestaruutta juhlii muut että "...mut esittihän narrit taas ihan VIIHDYTTÄVÄÄ kiekkoa...!"

Ottakaa Virmanen takas.

ja tekö pystytte? 2002 viimeinen mestaruus, tappiota vuosi vuoden jälkeen, halli myyty ryssille, kohta koko seura, KHL-siirtyminen hoidettu päin vittua ja mitää epäkohtaa ette näe/halua tuoda esille.

ja paras on tuo kommentti kun mestaruutta juhlii muut että "...mut esittihän narrit taas ihan VIIHDYTTÄVÄÄ kiekkoa...!"

Ottakaa Virmanen takas.

Noni hieno homma nyt tajusit että se mun lauseiden epäloogisuus oli sun omassa päässä. Katokko sä Mirandos itse jääkiekkoa ja mitä seuraa kannatat, vai keskitätkö kaiken energian ja raivosi Jokereiden vihaamiseen?

Katokko sä Mirandos itse jääkiekkoa ja mitä seuraa kannatat, vai keskitätkö kaiken energian ja raivosi Jokereiden vihaamiseen?

Eihän sitä voi kertoa kun joku vois vittuilla takaisin. Ei trollit niin toimi. Tai niin ei vois muutenkaan kun kaikki muut seurat hoitaa kaikki asiansa täydellisesti. Ifk ja Kärpätkin menee mestaruudesta toiseen samanlaisella budjetilla. Maailman rahakkain jääkiekkojoukkue Torontokin voittaa vuodesta toiseen niinkun sellasella varakkuudella pitääkin. Sillon tekee urheilussa jotain väärin jossei voita rahalla mestaruutta, koska niinhän se perinteisesti menee. Voitas olympialaisissakin pelata pelkät finaalit kun Venäjä ja Kanada siellä on varmasti noilla rostereilla.

Noni hieno homma nyt tajusit että se mun lauseiden epäloogisuus oli sun omassa päässä. Katokko sä Mirandos itse jääkiekkoa ja mitä seuraa kannatat, vai keskitätkö kaiken energian ja raivosi Jokereiden vihaamiseen?

Sun juttusi on epäloogisia, puhut itsesi pussiin.
Olen pelannut divarissa.
Kannatan pikkuseuroja, kuten vaikkapa Ilves. ässien mestaruus oli upea juttu.

- - - Updated - - -

Eihän sitä voi kertoa kun joku vois vittuilla takaisin. .

jaa ei vai voi? Kuten sanoin, itse tiedän jääkiekosta aika paljon enemmän kuin sinä ja antsukka yhteensä. Mut erottaa teistä se, että olen tosiaan pelannut jääkiekkoa.

- - - Updated - - -

Eihän sitä voi kertoa kun joku vois vittuilla takaisin. Ei trollit niin toimi. Tai niin ei vois muutenkaan kun kaikki muut seurat hoitaa kaikki asiansa täydellisesti. Ifk ja Kärpätkin menee mestaruudesta toiseen samanlaisella budjetilla. Maailman rahakkain jääkiekkojoukkue Torontokin voittaa vuodesta toiseen niinkun sellasella varakkuudella pitääkin. Sillon tekee urheilussa jotain väärin jossei voita rahalla mestaruutta, koska niinhän se perinteisesti menee. Voitas olympialaisissakin pelata pelkät finaalit kun Venäjä ja Kanada siellä on varmasti noilla rostereilla.

vaikea myöntää, että jokerit ovat olleet surullisen hahmon ritareita jo yli 10 vuotta?

Onhan tämä näin pitkä mestaruustauko suhteellisen käsittämätöntä, mutta ei ole ensimmäinen kerta tämänkään liigan historiassa kun siinä kestää. Eihän Ässilläkään ollut kuin 35 vuoden tauko mestaruuksien välissä. Jokereidenkin kanssa suht samalla budjetilla painivalla IFK:llakin oli 14 vuoden tauko, mutta tottakai tälläiset jutut pitää unohtaa, kunhan jotain huudeltavaa keksii.

Onhan tämä näin pitkä mestaruustauko suhteellisen käsittämätöntä, mutta ei ole ensimmäinen kerta tämänkään liigan historiassa kun siinä kestää. Eihän Ässilläkään ollut kuin 35 vuoden tauko mestaruuksien välissä. Jokereidenkin kanssa suht samalla budjetilla painivalla IFK:llakin oli 14 vuoden tauko, mutta tottakai tälläiset jutut pitää unohtaa, kunhan jotain huudeltavaa keksii.

Ässät pelaa ehkä vähän eri vetovoimatekijöillä ja budjetilla ku Jokerit?

Onks vuodesta 2011 jo 14 vuotta?
HIFK - SM-liiga
vai kaivoitko pisimmän putken?

http://www.sm-liiga.fi/joukkueet/jokerit.html
jokereilla 19 vuotta...

Katsoin joitakin noita putkia. Vuodesta 1997 vuoteen 2011 on 14 vuotta. En nyt ymmärrä miten tämä Jokereiden mestaruustauko, joka ei ole edes liigahistorian pisin, on nyt jonkinsortin valtava poikkeus, vaikka liigan budjettien kolmen suurimman joukossa onkin.

EDIT: taisiis IFK kausi alkoi 1997 ja päättyi 1998, joten väliä olikin ''vain'' 13 vuotta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Katsoin joitakin noita putkia. Vuodesta 1997 vuoteen 2011 on 14 vuotta. En nyt ymmärrä miten tämä Jokereiden mestaruustauko, joka ei ole edes liigahistorian pisin, on nyt jonkinsortin valtava poikkeus, vaikka liigan budjettien kolmen suurimman joukossa onkin.

EDIT: taisiis IFK kausi alkoi 1997 ja päättyi 1998, joten väliä olikin ''vain'' 13 vuotta.

mitä sä yrität sanoa tolla tauolla? joka tapauksessa se on isompi jokereilla ja jokereilla on ässiin nähden ollu aika vitun iso budjetti ja vetovoimatekijöiden ero...jokerit on vitusta, riman alitus joka kausi...se on ihan sama kuinka sitä yrität selittää...

keke lukee nyt säännöt...paperista....tavuviivoilla

tajuatko, että jos vertaa menestystä (lue:menestymättömyyttä) suhteutettuna panostuksiin, niin et todellakaan voi verrata jotain vittu Ässiä siihen, että kannua ei ole pelleleirissä nosteltu!

Jotain, edes pientä järkeä sunkin jorinoihisi!!!

- - - Updated - - -

mitä sä yrität sanoa tolla tauolla? joka tapauksessa se on isompi jokereilla ja jokereilla on ässiin nähden ollu aika vitun iso budjetti ja vetovoimatekijöiden ero...jokerit on vitusta, riman alitus joka kausi...se on ihan sama kuinka sitä yrität selittää...

keke lukee nyt säännöt...paperista....tavuviivoilla

rankkuri puhuu asiaa siihen malliin, että nyt viimeisenkin pikkupellen kannattaa ottaa ne värilasit silmiltään ja myöntää: vituiks on mennyt, mut olipa ainakin kallista! Siks´piti oikein luopua hallista.

Ben Eaves lopettaa uransa.Helvetin kova pelaaja terveenä mutta niitä terveitä hetkiä ei paljon ole aikoihin enään ollut joten ihan fiksu päätös.
Nyt sitten vain sentteri ostoksille.

Hyvä JOkerit. European Trophyssä kaksi ensimmäistä peliä hävitty eikä ainuttakaan maalia tehty. Eikö hyökkäys oikein toimi?

ja narri vaan nauraa kun kauden lopus runkosarja ja mestaruus taskussa ja suunta kohti Itää...

Tosin eipä toi mikään salaisuus oo et on vähän hyökkäyspäässä vajausta.. kausi ees viel alkanu ja kateelliset itkee.. sinänsä hauskaa =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom