Jääkiekon SM-Liiga 2012-2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olet niitä tyyppejä, jotka on niin umpifanaattisia, että teki harkimo/Jokerit ihan mitä tahansa, niin kritiikille ei sijaa. kaikki on niin ihanaa ja aurinkoista, tapahtui mitä tahansa. Ei tollaisia pöllöjä juuri muualla näe, kyllä esmes tepsi/kärppä/ifkifanit heittää kritiikkiä seuraansa kohtaan rajustikin, jos aihetta on. Sulle on kaikki vaan pilvilinnaa, mikä jokereihin liittyy. Virmanenkin oli sulle varmaan aivan huippujätkä.

Edelleen, vain täydellinen idiootti väittää, että KHL-ilmoittaminen meni pelleiltä puikkoihin.

Ja jos joudut joskus työttömäksi, niin hae ihmeessä pohjois-Koreaan tiedotusvastaavaksi. Sieltä sulle löytyy taatusti hommia, tuollaiset tyypit ovat siellä kysyttyjä.

Edelleenkään en sanonut, että hommat hoidettiin parhaimmalla mahdollisella tavalla. Kritiikkiä tietty saa ja pitää antaa, mutta täysin turha perusteeton huutelu ei hyödytä oikeastaan ketään. Mitään pilvilinnaa minulla ei ole.

Tosta Hartwall kaupasta.Jos Harkimo olis kertonu SM-liigalle KHL-aikeista etukäteen ni mitäs luulette että olis tapahtunu ku hän lähestyy noita muita halli-osakkaita ostotarjouksensa kanssa?Hinnasta olis tullu kauhea vääntö,venäläiset ehkä perääntyny ja kaupat kaatunu.
Venäläiset on varmaankin asettanu kaupan ehdoks että Hjallis hankkii ne osakkeet itselleen ja sit homma lähtee eteneen suunnitelman mukaan.Eikös tämmösissä kaupoissa yleensäkin käy niin että jälkikäteen jotain vituttaa ku hän ei huomannut kaikkia asioita.

Itse kaipaisin juuri tälläistä hyvän maun rajoissa pysyvää kuittailua joukkueiden kesken. Paljon parempaa markkinointia on tämä kuin joku perus tunteeton mainos lehdessä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Koskahan päivi kieltää jääkiekon

Eikö viimekaudella alkukauden tapahtumien seurauksena joku viisas jo laukonut mielipiteitään siitä, kuinka taklaukset ja muut väkivaltaisuudet pitäisi jääkiekossa kieltää :D ei siitä olisi enää pitkä matka totaalikieltoon.

Edelleenkään en sanonut, että hommat hoidettiin parhaimmalla mahdollisella tavalla. .

Siis mitä vittua?

Äskenhän kirjoitit: "Kerro nyt miten tämä käytännössä olisi voitu hoitaa? En keksi oikeastaan mitään vaihtoehtoa, missä liiga olisi pysynyt tyytyväisenä"

Että koita nyt saatana jo päättää!

Siis mitä vittua?

Äskenhän kirjoitit: "Kerro nyt miten tämä käytännössä olisi voitu hoitaa? En keksi oikeastaan mitään vaihtoehtoa, missä liiga olisi pysynyt tyytyväisenä"

Että koita nyt saatana jo päättää!

Jos sä tulkitset tuon lauseen noin väärin, niin olen hämmästynyt. Jos sun mielestä toi äskeinen lause tarkoittaa, että Jokerit hoiti asian täydellisesti, niin jo on ihme.

Logo2013_185.jpg

1üga. Mahtavaa.

Jos sä tulkitset tuon lauseen noin väärin, niin olen hämmästynyt. Jos sun mielestä toi äskeinen lause tarkoittaa, että Jokerit hoiti asian täydellisesti, niin jo on ihme.

Sanot:

1)"Kerro nyt miten tämä käytännössä olisi voitu hoitaa? En keksi oikeastaan mitään vaihtoehtoa, missä liiga olisi pysynyt tyytyväisenä"

2)"Edelleenkään en sanonut, että hommat hoidettiin parhaimmalla mahdollisella tavalla. "

JA NÄISSÄ SANOMISISSA EI OLE RISTIRIITAA KESKENÄÄN, TÄH?????

- - - Updated - - -

Älä turhaan käytä kallista energiaasi tämän Mirandosin kanssa väittelyyn.

No ei sen kannattaisikaan, kun puhuu itsensä pussiin. Mun tehtäväksi jää vain hänen sanomistensa ristiriitaisuuksien esilletuonti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom