Ei, kyllä tuollaiseen tuomarointiin on tottunut. Toivoo vaan että se paranee.Vituttaako?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, kyllä tuollaiseen tuomarointiin on tottunut. Toivoo vaan että se paranee.Vituttaako?
Hienoa tuomarointia. Joku tyrväinen jää makoilemaan jään pintaan niin pitkäksi aikaa että tuomarit viheltää pelin poikki ja siitä jäähy vastustajalle vaikka mitään rikettä ei tapahdu. Korkeintaan tyrväiselle sukeltamisesta. Pitäs alkaa muidenki makoilemaan noin.
Sääli että TG ei pelaa. Sais laittaa tyrväisen sairaslomalle.
Ai japilla onkin jo Jokereiden joukkue ensi kaudeksi tiedossa? Nykyisellä miehityksellä varmaan tulisikin pahasti pataan, mutta eiköhän ukkoa lähde vaihtoon. Taitaa sulla jotain henkilökohtaista olla kyseistä seuraa vastaan? Aika pahasti taisi ottaa sydämeen kun vähän statistikkaa laitoin tänne.
Ei riitä narrien 10 milli tehdäkseen vaikutusta ensi kaudella traktoriliigaan. Eikä ole mitään henkilökohtaista olen kannustanut koko elämäni paljon paljon menestyneempää seuraa kuin narrit.
Tämähän on narrifanien kultaaikaa vielä kesän lisäksi. Sitähän mä sanoin keväällä viimeksi, kurkatkaa pleikkareitten jälkeisiä viestejä. Syksyllä narrifanit mekastaa tässä threadissa ja kauden loppuvaiheilla sitten poistutaan vähin äänin :dance:
Ei riitä narrien 10 milli tehdäkseen vaikutusta ensi kaudella traktoriliigaan.
Eikä ole mitään henkilökohtaista olen kannustanut koko elämäni paljon paljon menestyneempää seuraa kuin narrit.