Jääkiekon SM-Liiga 2012-2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Lompakko huutaa, mutta nyt näkyy kaikki matsit. Voi nauttia kun Tappara nostaa sijoitusta yhdellä viimevuotiseen nähden.

Ennakkoon kovimmilta mestarisuosikeilta vaikuttaa Kärpät, Jokerit, Tappara ja JYP. Varauksella ehkä myös TPS. Mielenkiintoinen kausi kaikenkaikkiaan tulossa. Alkais jo! Ruutu palvelusta alottais tänään Saipa - Kalpalla!

- - - Updated - - -

Ja varma vihje taas: kalpa ei tule pärjäämään.

Tuli jo veikattua Saipaa melko isolla.. ;)

Nelonen Prolta kattelen Blues-Tps matsia.Eka huomio on että pikkasen ärsyttää nä mainokset.No kai tä oli odotettavissa jos meinaa tehdä fyrkkaa.

Niin ja tyhmän näkönen studio, Ahomaa jotenkin vastenmielinen.Kattellaan nyt rauhassa,mut kyl mä tässä vaiheessa kaipaan Peltomaan ja Häppölän jutustelua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niin ja tyhmän näkönen studio, Ahomaa jotenkin vastenmielinen.Kattellaan nyt rauhassa,mut kyl mä tässä vaiheessa kaipaan Peltomaan ja Häppölän jutustelua.

No onneks se Häppölä ei ole enää kuvioissa. Sen puheelta ei saanu koskaan kukaan muu puheenvuoroa.

808682238.png

"Hjalli$ haista vittu" :D

e. ja alkuperäinen linkki Vieraspelikäyttäytyminen - ne pienet erot. #smliiga #liiga #h... on Twitpic

Mitäs se Dufva sekoili? :D "Suihkukomennus" Dufvalle.

Hjallis raivostui Jokerien kannattajille: ?Älkää enää koskaan tulko Areenalle? - Ilta-Sanomat

hahahha. Mä kyllä tosin arvostan tollasta suoraa palautetta tavallaan, vaikka hieman mautonta.

"- Minua ei ole koskaan loukattu niin paljon kun tänään jokerifanien lakanalla. Toivon että kyseiset fanit eivät koskaan enää tule Areenalle, Harkimo vuodatti.

Urheilusanomien tietojen mukaan lakanassa luki teksti "Haista Hjallis vittu". Tekstin s-kirjaimet oli vaihdettu dollarisymboleihin."

Ihan oikein että saa paska mutaa niskaan.

Voitko vähän tarkentaa?Minä en ymmärrä mitä pahaa Hjallis on tehnyt viemällä Suomalaista jääkiekkoa eteenpäin.
Polkekaa te paikallanne mutta juoksevan veden pitää virrata.
E.666

Jos et tiedä mihin kyltti tai kommenttini viittaa niin et sä sitten lätkää seuraa ja näinollen kommenttini on tarpeeton, jos taas tiedät mihin se viittaa etkä ymmärrä, niin turha minun on sitä sinulle sen enempää selventää, en osaa opettaa idiootteja.

Jos et tiedä mihin kyltti tai kommenttini viittaa niin et sä sitten lätkää seuraa ja näinollen kommenttini on tarpeeton, jos taas tiedät mihin se viittaa etkä ymmärrä, niin turha minun on sitä sinulle sen enempää selventää, en osaa opettaa idiootteja.
Voi vittu :hyper:

Hienoa tuomarointia. Joku tyrväinen jää makoilemaan jään pintaan niin pitkäksi aikaa että tuomarit viheltää pelin poikki ja siitä jäähy vastustajalle vaikka mitään rikettä ei tapahdu. Korkeintaan tyrväiselle sukeltamisesta. Pitäs alkaa muidenki makoilemaan noin.

Sääli että TG ei pelaa. Sais laittaa tyrväisen sairaslomalle.

Hienoa tuomarointia. Joku tyrväinen jää makoilemaan jään pintaan niin pitkäksi aikaa että tuomarit viheltää pelin poikki ja siitä jäähy vastustajalle vaikka mitään rikettä ei tapahdu. Korkeintaan tyrväiselle sukeltamisesta. Pitäs alkaa muidenki makoilemaan noin.

Vituttaako?

Just tätä. Koko lajin olemus tiivistyy tähän postaukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom