Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja varma vihje taas: kalpa ei tule pärjäämään.
Tappara vie tämän kauden!
:dance:
Me ollaan taas eellä ;)
Niin ja tyhmän näkönen studio, Ahomaa jotenkin vastenmielinen.Kattellaan nyt rauhassa,mut kyl mä tässä vaiheessa kaipaan Peltomaan ja Häppölän jutustelua.
Voitko vähän tarkentaa?Minä en ymmärrä mitä pahaa Hjallis on tehnyt viemällä Suomalaista jääkiekkoa eteenpäin.Ihan oikein että saa paska mutaa niskaan.
Voitko vähän tarkentaa?Minä en ymmärrä mitä pahaa Hjallis on tehnyt viemällä Suomalaista jääkiekkoa eteenpäin.
Polkekaa te paikallanne mutta juoksevan veden pitää virrata.
E.666
Voi vittuJos et tiedä mihin kyltti tai kommenttini viittaa niin et sä sitten lätkää seuraa ja näinollen kommenttini on tarpeeton, jos taas tiedät mihin se viittaa etkä ymmärrä, niin turha minun on sitä sinulle sen enempää selventää, en osaa opettaa idiootteja.
Vituttaako?Hienoa tuomarointia. Joku tyrväinen jää makoilemaan jään pintaan niin pitkäksi aikaa että tuomarit viheltää pelin poikki ja siitä jäähy vastustajalle vaikka mitään rikettä ei tapahdu. Korkeintaan tyrväiselle sukeltamisesta. Pitäs alkaa muidenki makoilemaan noin.
Sääli että TG ei pelaa. Sais laittaa tyrväisen sairaslomalle.
Hienoa tuomarointia. Joku tyrväinen jää makoilemaan jään pintaan niin pitkäksi aikaa että tuomarit viheltää pelin poikki ja siitä jäähy vastustajalle vaikka mitään rikettä ei tapahdu. Korkeintaan tyrväiselle sukeltamisesta. Pitäs alkaa muidenki makoilemaan noin.
Sääli että TG ei pelaa. Sais laittaa tyrväisen sairaslomalle.