Jääkiekkoilijan voima?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timo86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Millos IPKlla oli joukkue SM-sarjassa?:jahas: Kyllähän täälläkin näissä tuloskyselyketjuissa on paljon kusetustuloksia. Ja kuinkahan moni tänkin palstan nuorista viettää viikonloput kännäten...:rolleyes:

Millos IPKlla oli joukkue SM-sarjassa?:jahas: Kyllähän täälläkin näissä tuloskyselyketjuissa on paljon kusetustuloksia. Ja kuinkahan moni tänkin palstan nuorista viettää viikonloput kännäten...:rolleyes:

siitä on muutama vuos taakse päin olin silloin yläasteella 9luokalla eli 2-3vuotta takaperin nuorten sm sarjassa pelasivat

No olipa sitten huono esimerkki Virtanen. Oletin vaan että alle 70kg taitopelaaja ei kovin suuria voimia omaa, mutta olin väärässä. :worship:

Tuo ei ole yllätys, että lätkämiehiä dissataan. Tuntemistani lähes jokainen on mukavia, jalat maassa olevia tyyppejä. Silti saa jatkuvasti kuulla kuinka jokainen niistä leijuu, vaikka ei tuntisi kyseisiä ihmisiä. Teinien ahdistuksen lätkämiehien suhteen ymmärtää, kun ne vie kaikki hoteimmat kisut. ;)

minun ahdistukseni/vitutukseni johtuu näitä hokipohkeita kohtaan ku tulevat leijailemaan näillä runkkupenkki ja varttikyykky tuloksilla. olen monesti miettiny että pitäskö tässä ruveta jäkistä pelaa kerta siitä tulee nii valtavat voimat joka kohtaan:rolleyes: noh eipä nuo ole nyt vähään aikaan tulleet leijailee mut yläaste aikoina tuo oli nii jokapäiväistä:david:

täällä ku nyt niitä mielikuvia "amatööripunttaajasta" nii minun oma mielikuva sit nyky "huippu(nuoresta) jäkiksen pelaajasta" on että vkl menee kännätessä ja muutenkaan ei ole terveitä elämän tapoja. kaupungilla leijjaillaan ja lesoillaan ja ollaan maailman kovimpia jätkiä. tässä siis oma mielikuvani nyky lätkän tilanteesta. ja joku rupee kuitenkin minun sanomista mollaamaan nii ee ku vaan mutta tämän kuvan saan tämän kaupungin pelaajista jotka pelasivat ihan korkeellaki sm sarjassa yhden vuoden.:rolleyes:
Tuo on täysin totta, useat jääkiekkoiljat ovat kaikkea muuta kuin huippu-urheilijoita, jos elintapoja katsotaan...

Täysin turhaa solvata lätkän pelaajia, sanotaanko näin, että paremminkin niitä wannabe kehoja/voimamiehiä löytyy juuri niistä kyseisistä ''voimailu'' piireistä.
Totta jos puhutaan niin pieni prosentti salilla kävijöistä on oikeasti vahvoja, suurinosa kylläkin luulee olevansa.

Jääkiekkoilija nyt pesee mennen tullen amatööripunttaajan. Ja mitä tulee ylä-aste ikäisiin jäkis pelaajiin niin ei ole ihme jos leijailee kun oma identiteetti muutenkin aika hakoteillä... Ei voi niitten perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

Täysin turhaa solvata lätkän pelaajia, sanotaanko näin, että paremminkin niitä wannabe kehoja/voimamiehiä löytyy juuri niistä kyseisistä ''voimailu'' piireistä.
Totta jos puhutaan niin pieni prosentti salilla kävijöistä on oikeasti vahvoja, suurinosa kylläkin luulee olevansa.

Jääkiekkoilija nyt pesee mennen tullen amatööripunttaajan. Ja mitä tulee ylä-aste ikäisiin jäkis pelaajiin niin ei ole ihme jos leijailee kun oma identiteetti muutenkin aika hakoteillä... Ei voi niitten perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.
Niin, mitä sitten? Ymmärrän kyllä, jos jääkiekkoa harrastava kehuu kiekkoilutaidoillaan, ja voimanostoa harrastava puhuu voimailutuloksistaan, mutta en ymmärrä, jos kiekkoilija leijuu voimillaan (joita yleensä ei edes ole). Harvemmin voimailijat kehuvat kännissä kaupungilla jääkiekko osaamisellaan, vai?

Niin, mitä sitten? Ymmärrän kyllä, jos jääkiekkoa harrastava kehuu kiekkoilutaidoillaan, ja voimanostoa harrastava puhuu voimailutuloksistaan, mutta en ymmärrä, jos kiekkoilija leijuu voimillaan (joita yleensä ei edes ole). Harvemmin voimailijat kehuvat kännissä kaupungilla jääkiekko osaamisellaan, vai?

tätä minäkin olen ihmetelly että mitä vittua ne niillä "voimillaan" kehuuvat? :wall: kerta jäkistä pelaavat. pitäskö minunkin ruveta kehuskelee kuinka nopeasti luistelen ja lyön sitä kumi kiekkoo:lol2:

ja mitä sitten jos ne on jotain wannabe kehoja/voimamiehiä? ne sentään oman lajin tuloksillaan "kerskuvat/kehuuvat" . kyllä mä ymmärrän senkin jos joku "wannabe" pituushyppääjä kehuu hyppäävänsä 6,5m ja "wannabe" painonnostaja kehuu tempaavansa 130kg :D leijailisivat neki jäkiksen pelaajat niillä jääkiekko saavutuksillaa vaikka kuinka monta pistettä tehny ja nii edelleen eikä että "kyykkää" 200kg "syvältä" :lol2: nää on muuten kivoja "nämä" heittomerkit, taidan ruveta enemmänkin "käyttää" näitä " :D "

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Siks niitä puntteja nostetaan (amatöörit), että voi sitten leijua niillä ''voimillaan''. Sehän ois tyhmää leijua jollain lätkä taidoilla, ei niillä saa samallaista rispektiä. Eli pitää paikkansa että voimailijat eivät kehu lätkä taidoillaan.

Jokainen itseään kunnioittava mieshän haluaa ainakin jossain vaiheessa elämäänsä tuntea itsensä vahvaksi ja voimakkaaksi, sitä en tiedä miksi te kaikki olette törmänneet juuri jääkiekkoilijoihin, jotka kännissä leijuvat voimillaan. :piis:

harvemmin voimailijat pelaa lätkää mutta aika moni lätkän pelaaja "voimailee"... :rolleyes:

Sä et taida pikku-antista tietää paskan vertaa! Penkkas 140kg jypin puntti reeneissä!

Tuota kyllä epäilen kyllä vahvasti tai itseasiassa olen varma ettei pidä paikkaansa. Jokunen vuosi on monnarilla tullu pyörittyä eikä tule mieleen, että yksikään jääkiekkoilija olisi penkannut edes 130kg. Kyykyistä nyt ei edes kannata ruveta puhumaan.

Yks kerta kattelin kun jypin liigajoukkue veti leukoja ja se vasta olikin sit hauskaa....paras sai juuri ja juuri reilut 10 toistoa kun heikoin jäi puolestaan 2 TOISTOON!!!!!

Eli hyvänä huumorina käy tämä keskustelu!

140 nyt uskoo helpostikin kiekkoilijalle tai ylipäätänsä fyysista urheilulajia harrastavalle. ihan perus tulos kenelle tahansa joka on salilla jonkin aikaa käynyt/harrastanut fyysista lajia jossa puntti kuuluu yhtenä osana reeni kauteen. siis puhun aikuisesta(+18v) ihmisestä.

Tuota kyllä epäilen kyllä vahvasti tai itseasiassa olen varma ettei pidä paikkaansa. Jokunen vuosi on monnarilla tullu pyörittyä eikä tule mieleen, että yksikään jääkiekkoilija olisi penkannut edes 130kg. Kyykyistä nyt ei edes kannata ruveta puhumaan.

Yks kerta kattelin kun jypin liigajoukkue veti leukoja ja se vasta olikin sit hauskaa....paras sai juuri ja juuri reilut 10 toistoa kun heikoin jäi puolestaan 2 TOISTOON!!!!!

Eli hyvänä huumorina käy tämä keskustelu!

Oot varmaankin seurannu JYP-vaarien (tms) treenejä:lol2: :lol2:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=10015&page=2&pp=25

Tuolla kirjottaa tyyppi (Jhag), joka on ollut helsingin porukoiden treeneissä mukana. Eihän nuo varmasti mitään tyylipuhtaita " kisanostoja" ole, mutta kyllä sieltä joiltain on voimaa löytynyt.

"Penkkihirmuja ovat (olleet) Otto, Saarela, Vopat, Mäkiaho, Nielikäinen, Tomek, Gagnon, Zidlicky (vahvempi kuin Mäkiaho)...päivän kunnosta riippuen 160-180 kg, piikkinä Janeckyn 195 kg ja Vopatin se kuuluisa noin samansuuruinen tulos. Molempiin on helppo uskoa, varsinkin Janeckyyn, jonka olen itse nähnyt 185 ottavan ja vielä olisi jäänyt varaa."

140 nyt uskoo helpostikin kiekkoilijalle tai ylipäätänsä fyysista urheilulajia harrastavalle. ihan perus tulos kenelle tahansa joka on salilla jonkin aikaa käynyt/harrastanut fyysista lajia jossa puntti kuuluu yhtenä osana reeni kauteen. siis puhun aikuisesta(+18v) ihmisestä.
Niin, periaatteessa näin, ei ole mikään ihme tulos, mutta silti nuo 140 kg nostajat on aika vähissä useimmilta saleilta, ainakin jääkiekkoilijoiden joukosta...

Niin, periaatteessa näin, ei ole mikään ihme tulos, mutta silti nuo 140 kg nostajat on aika vähissä useimmilta saleilta, ainakin jääkiekkoilijoiden joukosta...

Kyllä niitä eniiten on jääkiekkoilijoiden joukossa. Ite en oo ainakaan nähny jalkapalloilijan, golffarin, formulakuskin jne nostavan 140kg:tä mutta kiekkoilijoiden olen.

Mistä tää koko paska on saanu alkunsa? Onks joku kiekkoilija lesonnu voimillaan jossain julkisesti vai miten? Ite kun en tiedä juuri ainuttakaan pelaajaa kuka luulee olevansa vahva, tosin oikeasti vahvoja ja nöyriä pelaajia tiedän. Huippu tasolla tietysti on voinu useammallakin nousta kusi päähän ja sitä myötä luulee olevansa maailman valtias ja kaikista vahvin mutta ei sen enempää kuin missään muussakaan lajissa. Kerros ny pertti mikä lätkän pelaajissa esim sua henk. koht. vituttaa? Mistä moinen lätkä fobia kaikilla?

Aa, taisin kirjoittaa tyhmästi. Siis tarkoitin, että täällä pakkiksella on lätkänpelaajien/kannattajien tarve antaa tuollainen kuva. En puhu kenestäkään tietystä. Eikä mulla sinänsä ole mitään lätkänpelaajia vastaan. Tuo oli lähinnä havainto, jonka tästä tredistä voi tehdä. Siihen ei liity vihaa tai muitakaan tunteita tai voimakkaita mielentiloja.

Back
Ylös Bottom