Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On varmaan tullutkin jonkun posteista esille, että goonien harjoittelu on paljon voimapainotteisempaa kuin NHL-pelaajien keskimäärin. Tämä latvialaiskarju on varmasti hillittömän vahva ja kovakuntoisen näköinen jopa ammattikiekkoilijaksi, mutta edelleenkin täytyy muistaa miehen rooli.
Raitis Ivanans, NHL pelaaja latviasta. Kyllä varmasti löytyy sitä voimanpaskaa.
Jep, seuraavassa hyvä näyte miehen ylivoimasta "turpakäräjillä". Boogardia EI kannata haastaa myllyyn. Videolla Fedorukin poskipää menee säpäleiksi.
http://www.youtube.com/watch?v=CpPUiK0GR_E
itse jääkiekkoa pelaavana voin sanoa,että kyykyt ovat siinä 90asteenkulmassa!
tässälajissa tarvitaan kestävyyttä,että kokoajan pitää olla paukkua lihaksissa, esim.spurtteja,laitavääntöjä,sitten taas spurtataan kiekonperässä
eli kokoajan pitää liikkua!
ja mitä nyt omia tuloksia näin 17.vuotiaalle.
-penkki 90kg
-rv 90kg
-takakyykky(90asteenkulma :D ) 165kg
-etukyykky(90 asteenkulma) 110kg
että semmosia.
tiedän edustuksenpelaajan,joka penkkaa 175kg,ja kyykky 240kg. noilla jääkiekkoilijoiden liikeradoilla!
eli 90 astetta reiden ja pohkeen välinen kulma VAI
reisi 90 asteen kulmassa maahan verrattuna (edit: toisin sanoen reisi maan suuntaisesti)???
Hohhoijaa. Tätä on jauhettu jo kyllästymiseen asti, mutta eivätkö ihmiset todellakaan tajua, että 90 astetta maahan nähden tarkoittaa pystysuorassa olevaa jalkaa? Silloin kun reisi on samansuuntainen lattiatason kanssa, on reiden ja lattian välinen kulma 0 astetta (tai 180). Jos taas reiden ja pohkeen välinen kulma on 90 astetta, kyykky on reilusti vajaa.
NUSSI sää pilkkuu, et varmaan tajunnu, teekkari ainesta.
Olin tässä eräänä kauniina syysiltana salilla yhdessä Kärppien edustuksen kanssa. Silmäänpistävimmät tulokset olivat kyllä Ujick:n penkki 140kg sekä Aarnion yhden jalan jalkakyykky 300kg (!) Itselläni on vielä kiekkoilijana HIEMAN matkaa tähän Aarnion tulokseen mutta kovasti sitä kohti ollaan menossa
Olin tässä eräänä kauniina syysiltana salilla yhdessä Kärppien edustuksen kanssa. Silmäänpistävimmät tulokset olivat kyllä Ujick:n penkki 140kg sekä Aarnion yhden jalan jalkakyykky 300kg (!) Itselläni on vielä kiekkoilijana HIEMAN matkaa tähän Aarnion tulokseen mutta kovasti sitä kohti ollaan menossa