Mä oon pelannu 10 vuotta ja jatkuu minullakin:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis kyllä jääkiekko on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa :-)
Meikäläinen kirjoittelee kiekkoharrastuksesta myös blogia. Kiinnostuneet löytää sen osoitteesta http://jirin.hommat.info
Anteeksi puoliturha viesti :-)
Älä nyt ainakaan maltolla tankkaa, varma keino saada väsynyt olo kesken pelin.Yleensä syön 2.5h ennen treenejä lämpimän aterian, esim makaronilaatikkoo, lihapullat ja muusi tms perus kotiruokaa. Peliä ennen 2-3h myös lämmin ateria, kanaa ja riisiä monesti tai kalaa tms. Joskus oon koittanu ihan maltollakin tankata muutamaa tuntia ennen jäätä, mutta harvemmin.
Kyllä niiden pitäisi toimia. Taitavat vaan olla aika isoja filuja, joten lataa ne omalle koneellesi ja kattele sitten.Täs on sivulla 9 jtn linkkejä luistelusta ja kiekonkäsittelystä mutta en saa niitä näkymään? miten pääsisin kattoo ne?
Älä nyt ainakaan maltolla tankkaa, varma keino saada väsynyt olo kesken pelin.
Vähän jäin miettimään millaisia sarjoja ja sarjojen toistomääriä esim. askelkyykyissä olisi syytä tehdä jotta tapahtuisi jotain toivottuja tuloksia... Replaylla jotain suuntaa-antavaa?
Oletko niin sanotusti ihan ammatti valmentaja?
Niin, ja kun en näköjään voi postaustani muokata niin lisäksi mua kiinnostaa että mihin noissa em. videoissa kuvatut liikkeet eniten vaikuttavat ja kuinka usein niitä tulisi viikkotasolla suorittaa?
Tohon viel et mitkä kaikki vaikuttaa siihen luistinnopeuteen? liikkuvuus?tasapaino? tietenkin voimakin:d luistelutekniikka?
Oke. On jäänyt nyt harmittaa kun kiekko lehdes oli tos tammikuus jos oikein muistan niin just juttu tosta luistinnopeusjutustakin.niin siinä oli just paljon mitkä kaikki vaikuttaa mut ei muista enää mitkä kaikki vaikuttaa..ja miten toi terä niinku vaikuttaa? ja vielä et miten voin lähettää tollee viestin edellisen kysymyksen/vastauksen jatkoksi miten te muut teette? oon uusi käyttäjä niin hakuses viel vähä:P