Painat haluamasi viestin oikeassa alalaidassa olevaa "Quote" nappulaa, jolloin viesti tulee mukaan tähän kirjoitusruutuun mihin minäkin nyt kirjoittelen.
Luistemen terässä on oikeastaan kaksi asiaa, jotka vaikuttaa nopeuteen. Ensinnäkin terän profiili. Terässä tulee olla oikean mittainen suora osa, eli liukupinta. Olet varmaan huomannut, että pikaluistelijoiden luistimien terät on suorat ja niillä mennään kovaa. No, ei toimi kiekossa kun pitäisi pystyä kääntymään nopeasti. Jos liukupinta on liian lyhyt niin pelaajan paino kohdistuu jäähän liian pienelle alueelle ja osa energiasta kuluu jään pinnan rikkomiseen liukumisen sijaan. Sama tapahtuu myös, jos ura on liian syvä ja terän reuna liian terävä. Toinen tekijä on siis uran syvyys ja se taas riippuu siitä ollaanko hallissa vai ulkona ja minkälainen jää on, kova vai pehmeämpi. Mutta tämä menee jo huoltajien maagiseen maailmaan, jota eivät tunne kuin ne, jotka itse niitä ovat.
Juu no terän muotoilu on mulla täl hetkellä 25/50 mut oon harkinnu jos vaihtais 30/60..ja koneessa on laitettu se uran syvyydeksi hmm en nyt muista mut saisin selville sen ku faija hoitaa noi hommat.:D mutta sitten noi asiat mitkä on oikeestaan itsestään kiinni et miten luistelee..olen kyllä nopea ja suhteellisen ketterä kans mut puhun sen takia ku haluan olla nopeampi ja ketterämpi.niin no niistä viel et niin no voima vaikuttaa eli voimaa lisää:D ja tekniikka sekin on kunnossa mut sitäkin voi jotenkin varmaan kehittää? ja sitten tuo kordinaatio ja tasapaino jos jotain vielä niistä? ääh aika tylsäks meni taas tää mun kirjottelu.:/