Isot rinnat. (pojalla)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
niin :(. Olen nyt 17-vuotias ja 173cm pitkä (vaan :() ja kärsin siitä, että minulla on isot rinnat <-- ei niin isot kuin tyttöystävällä :hyper: mutta silti, ongelma on se että jos käytän teepaitaa niin rinnat näkyvät vittumaisesti :david: olen alkanut miettiä että miten saisin rintani sellaisiksi normaaleiksi miehekkäiksi litteiksi, onko jotain liikkeitä jotka auttavat tai joitain?

Salille vaan hopi hopi! penkkiä ja vinopenkkiä, sekä käsipainoilla että tangolla sekä muita rintoihin ottavia liikkeitä esim. peck dec ja rintaprässilaitteet.Niillä pääsee jo alkuun ihan hyvin.

no painan 59-62 kiloa :P ja 2 ensimmäistä vatsalihasta näkyy jo^^ niin miten saisin alavatsalihaksia treenattua ja rintoja. en mielestäni ole kovin lihava ^^ mutta mutta :P rinnat korostuvat hyvin hieman kieron selkäni takia :(

minkälaista diettiä ajattelitte? perus käytä vähemmän kuin kulutat? ja paljonko vähemmän? :P okei tuon voisi unohtaa koska en jaksaisi laskea kaloreita :&

Mulla on vähän sama ongelma, rinnat on kerännyt muita enemmän rasvaa ja myös lihastakin jostain syystä.

Dietiillä pääsee suht koht hyvin eroon, vaikka itselläni on muu kroppa timmissä kunossa dieetin jälkeen niin viimeiset rasvat jää roikkumaan rintoihin, mutta jos on hyvät lihakset alla niin ei se pieini rasva siellä niin pahalta näytä :)

Imperatore sanoi:
Salille vaan hopi hopi! penkkiä ja vinopenkkiä, sekä käsipainoilla että tangolla sekä muita rintoihin ottavia liikkeitä esim. peck dec ja rintaprässilaitteet.Niillä pääsee jo alkuun ihan hyvin.

Eipä se rasva sieltä sen nopeemmin pala vaikka kuinka rintaa yrittäisi rääkätä.

Ihan perusdiettiä, syö vähemmän kuin kulutat ja/tai lisää liikuntaa.

no "hyvä" että jollain muullakin on sama ongelma ^^, tässähän on joulu niin on "paras" aika harrastaa diettiä :D mutta olen kyllä ajatellut että myyn suklaat sun muut ja käyn lenkillä joka päivä.

muuten onko netissä mitään laskuria että paljonko käytän / mitä kaikki ruuat sisältävät?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
173/59-62 mitoilla ei kyllä dieettiä oikein voi suositella, painojen nostelua ja muuta liikuntaa kyllä, mutta painon ei kannattaisi kyllä tuosta tippua yhtään. Noilla mitoilla et kyllä ole kenenkään mielestä kovin lihava, olet LAIHA.

muuten. jos aloitan dietiin ja liikun enemmän, onko mahdollista että poskeni / kaulanikin laihtuisi? :O nykyään olen hieman pullapoikamainen kasvoiltani eli kasvoni ovat hieman pyöreät.

niin :(. Olen nyt 17-vuotias ja 173cm pitkä (vaan :() ja kärsin siitä, että minulla on isot rinnat <-- ei niin isot kuin tyttöystävällä :hyper: mutta silti, ongelma on se että jos käytän teepaitaa niin rinnat näkyvät vittumaisesti :david: olen alkanut miettiä että miten saisin rintani sellaisiksi normaaleiksi miehekkäiksi litteiksi, onko jotain liikkeitä jotka auttavat tai joitain?

Tsekkaas täältä löytyykö samanlaisia:
http://www.gynecomastia.org/smf/

katsoin googlesta tuosta gynejutusta, voi olla että hieman tuon malliset ovat, mutta ei sentään mitkään jätti isot roikot :D vaan sellaiset jotka näkyvät ikävästi paidan läpi :(

muuten. jos aloitan dietiin ja liikun enemmän, onko mahdollista että poskeni / kaulanikin laihtuisi? :O nykyään olen hieman pullapoikamainen kasvoiltani eli kasvoni ovat hieman pyöreät.
ET todellakaan tarvitse laihdutusta. Painoindeksi noilla mitoilla juuri ja juuri ylittää 20, siitä alaspäin rupeaa olemaan alipainoa!! Muka pullapoikamainen, en kyllä usko. Vääristynyt kuva ulkonäöstä, olisiko ehkä?
Suosittelisin lihasten kasvatusta, sillä saa paremman näköisen kropan.

Lukaisinpa ajankulukseni läpi kaikki sampsaSAMEn postit läpi,

"joo, talvella pelaan jääkiekkoa kavereitteni kanssa 6kertaa viikossa vähintään 4h, ja käyn hiihtämässä."

tällainen kaveri siis kyseessä, ja painaa 60 kiloa.
Ja kaikki vastaukset on ollut jotain dieettivinkkejä!:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom