Jooh miulla oli sama vika kuin threadin postaajalla, joten alotin kuntosaliharrastuksen ja vika lähti pois... treeniä takana nyt ~6kk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The whole "surgery is the only way" thing is annoying, especially when there are dozens of lab reports that show that Nolvadex, Raloxifene, etc. get rid of the glands and tissue. Most people who take this stuff take it maybe in a week or two, whine about how its not working, and then run off to the surgeon. This stuff takes time. Most people want it done quick.
Besides, surgery isn't even 100%. There are numerous instances of where it returned and people had to take Nolvadex to stop it.
So if you make a choice to go the supplement route, give yourself 2-4 months to see results.
I have not had puffy nipples as you describe them, I have used yohimburn for chest fat and aromasin for mild gyno (hard tissue). I have also used selegiline for mild puffyness (intermittent) from using nandrolone.
I have personally, however put at least half a dozen people on that 3 prong protocol for pubertal and steroid induced puffy nipples with very good results, I did have one person that only got mild results but that was still a great improvement as they were originally large distended and puffy nipples- he is still at though if it does not improve in the next month or two he may go with surgery.. Also have worked with quite a few people over the net, most with a least great improvement, quite a few with complete reccession of puffyness.
for puffy nipples
topical yohimbine (reccomend Yohimburn ES)
aromatase inhibitor (reccomend aromasin)
dopaminergic/prolactin suppressor (reccomend selegiline, though bromo and cabergoline are quite effective also)
Ton patin nyt sais pois leikkauksella
Kävin tänää duunilääkärin juttusilla. Se laitto kunnalliseen lähetteen kiireellisenä. Katsotaan kuinka nopeesti tää rumba lähtee käyntiin. Vois ottaa ennen ja jälkeen kuvat tos.
Kuka tekee leikkauksen? Onko se plastiikkakirurgi?
joo itellä vähän samantapanen ongelma, paitsi olen 170cm pitkä ja painan 75kg. Luulen että rintalihakset tulisivat dietillä esille sillä salilla olen jo yli puoli vuotta aktiivisesti käynyt, mutta tästä päästään toiseen ongelmaan että jos nyt alan dieetille niin mullahan tulokset pysähtyy tai alkaa putoamaan ja juuri nyt tulokset on alkanut kohisten kohoamaan :/
no painan 59-62 kiloa :P ja 2 ensimmäistä vatsalihasta näkyy jo^^ niin miten saisin alavatsalihaksia treenattua ja rintoja. en mielestäni ole kovin lihava ^^ mutta mutta :P rinnat korostuvat hyvin hieman kieron selkäni takia :(
minkälaista diettiä ajattelitte? perus käytä vähemmän kuin kulutat? ja paljonko vähemmän? :P okei tuon voisi unohtaa koska en jaksaisi laskea kaloreita :&
Eli iteltä löytyy nää kaikkien suosimat gynot jotka häiritsee ainakin itseä aika paljon. Aattelinkin kysyä, että kun intti on alkamassa tuossa heinäkuussa, niin onko intin aikana tai ennen sitä mahollista leikkauttaa gynoja pois ilmaseks ikäänkuin kunnan piikkiin? Jostain tuolta aivojen perukoilta oon muistellu että jotkut oisivat saaneet leikkautettua ne näin vetoamalla esim. siihen että estävät intin käyntiä esim. sattuu pitää paitaa päällä. Onko totta?
Ei leikkausta kunnan piikkiin millään saa. Käyhän osa naisistakin intin ja ei tissit niillä esteenä ole. Käyt ehdottamassa asiaa komppanian vääpelillä niin se antaa sulle rintaliivit.
Eli iteltä löytyy nää kaikkien suosimat gynot jotka häiritsee ainakin itseä aika paljon. Aattelinkin kysyä, että kun intti on alkamassa tuossa heinäkuussa, niin onko intin aikana tai ennen sitä mahollista leikkauttaa gynoja pois ilmaseks ikäänkuin kunnan piikkiin? Jostain tuolta aivojen perukoilta oon muistellu että jotkut oisivat saaneet leikkautettua ne näin vetoamalla esim. siihen että estävät intin käyntiä esim. sattuu pitää paitaa päällä. Onko totta?
Ja sit tosiaan noista Nolvadexeista sun muista että toimiiko ne oikeesti? Paljonkos niillä on hintaakin sit? Tämmöstä tällä kertaa, kiitos kaikista vastauksista!
Ne on ollu jo kohta 2-3 vuotta joten ei taia lähtee itestään enää poies. Ja ne ovat sen verran isot omasta mielestäni että ne haittaavat ulkonäköä.. ne eivät siis oikeesti ole kipeät mutta jos ne saisi leikkautettua sen piikkii että oisivat. Mutta siis, miten mun kannattaisi alkaa hoitamaan asiaa että ne saisi leikattua, pitääkö käydä lekurilla näyttämässä ja sanomassa asiasta?