Isot rinnat. (pojalla)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän toi oo gynoa eikä läskiä, ihme vastauksia noi läskijutut.

Olen saman verran pitkä ja tolla massalla ei voi olla kauheesti läskiä jos vähänkää liikkuu.

Ei tolla painolla ja pituudella hirveesti pitäs olla rasvaa, jos palikatkin näkyy jonnin verran. Saattaa olla murrosikään ja hormonitoimintaan liittyvä juttu, joka häviää/vähenee vasta ajan myötä- en oo mikään lääkäri tms., itellä kuitenkin oli tossa ehkä 14-16 välillä ton tyyppistä oiretta, ja broidilla vielä selkeemmin. Jos ei muutu tilanne, ja häiritsee pahasti, kannattaa kysästä joltain lääkäriltä/terkkarilta.

Jos on pahkurat, niin oletettavasti et valitettavasti pääse niistä koskaan lopullisesti eroon ilman kosmetologin veistä. Eihän se ole erityisen kaunista jos nännit nöpöttää, mutta no can do.

ET todellakaan tarvitse laihdutusta. Painoindeksi noilla mitoilla juuri ja juuri ylittää 20, siitä alaspäin rupeaa olemaan alipainoa!! Muka pullapoikamainen, en kyllä usko. Vääristynyt kuva ulkonäöstä, olisiko ehkä?
Suosittelisin lihasten kasvatusta, sillä saa paremman näköisen kropan.

Ei nuo indeksit mitään kerro etenkään nuorien kohdalla.

Kyllä toi nyt 17-vuotiaasta sen verran kertoo että keskivertoa hoikempi kaveri kyseessä, se on ihan selvä. Itsekin sanoi että ylimmät vatsalihakset näkyy, muka liikaa läskiä :anssi:

Eli tee rintalihaksia. Nyt saat vääntää sitä penkkiä ihan luvan kanssa. Jos ne rinnat ei ole ns kovaa tavaraa, etkä sekoita nitä lihaksiin, niin muutaman kuun treenillä se iho saa lihasta sisälleen ja ne ei näytä enää tisseiltä. Treena muutakin kehoa, niin se on vain plussaa kasvulle. Eli siten saat neutraalit kasvuhormoonit käyttöön parhaiten :)

nooh.. ehkä se vääristyny kuva on sitten :D mutta kuitenkin hmm ei varmaan voi mitään :P ilman paitaa noi rinnat ei näytää ees pahalta, päinvastoin. mutta mitens se alemmat vatsalihakset? :) miten saisin ne kunnolla näkyviin? siis minkäslaisia liikkeitä?

Täytyy minunkin sen verran sanoa, että ei tuo nyt siltä kuulosta, että läskiä olisi.
Ite oon 172cm pitkä ja tuon ikäisenä painoin n.55-60kg, eli olin todella laihassa kunnossa, ei ollut ylimääräistä missään. Lihaa oli ehkä kielessä.

Tissit on varmaan semmoset "ketunnenät"?

Todennäköisesti pienenevät kun ikää kertyy, mutta kokonaan niistä pääsee eroon vain kirurgin veitsellä. Suosittelen puukkoratkaisua.

Itekki oon sen 171 pitkä ja painoa on 65-67 eikä kyllä läskiä paljoakaan, sillä vattalihakset (muutkin kun ne 2 ylimmäistä:D) näkyy. Ja itellä on kanssa ollut oikeastaan koko elämän ajan sillai et tissit vaikuttanu jotenki normaalia isommilta ja nyt kun lihasta tullu ni se on vaa korostunut.. Penkistä ei mee ku 85 mut nykynen tyttöystävä sano ku kokeili ekan kerran mun tissejä et "herranjumala, sullaha on isommat tissit ku mulla:hyper: !?!" ja rupes kurkkii paidan alle...:nolo:

Ps. Oon mä sit tasa-arvon nimissä tehny sille samallailla ;) :D

Edit: ja pointtina tässä on ettei kaikilla oo samanlainen ruumiinrakenne, eikä niille "isoille tisseille" voi paljoakaan tehdä ilman mitään kirurgiaa tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niistä vatsalihaksista, niin yleensä ne saa esiin diettaamalla, mut sun tapauksessa (ku sussa ei oo läskiä) niin ihan rehellisellä treenauksella tulee tuloksia. Ja siis vaikka koko kroppaa treenamalla, ei pelkkiä vatsoja.

E: Ja hyvää ruokaa koneeseen :thumbs:

Minä olen ollut 180/60 eikä tietoakaan vatsalihaksista. Dieetillä olisi tullut nälkäkuolema vastaan ennen kuin vatsalihakset olisi näkynyt (palikat oli niin pienet että pelkkä nahka jo peitti ne)
yli 20 kiloa lisää, nyt rupeaa näkymään vähäsen

Rinnat ja pulleat posket, silti laiha. Mun veikkaus on se, että sulla on estrogeenia liikaa veressä suhteessa testosteroniin. Mitä jos kävisit mittauttamassa.

No ei tuota painoa nyt niin paljon ole, että kannattaisi mitään himodieettiä lähteä vetämään. Salille vaan ja liikkeisiin erityisesti ylärinnan liikkeitä (massaa rintalihaksen yläosaan --> litteämpi kokonaisvaikutelma), olkapäitä ja erityisesti selkää niin saat tasapainoa kroppaan.

Rinnassa oleva rasva korostuu jos ryhti on vähänkään etukumara (olkapäät eteenpäin, suppuun, hieman liian pyöreä rintaranka). Siksi selän treenaaminen saattaa vaikuttaa asiaan paljonkin. Selän lihasten vahvistuessa ne "vetävät" olkapäitä taaksepäin ja selkärankakin pysyy paremmin asennossa kun sillä on kunnollinen lihaskorsetin tuki (ei kannata unohtaa vatsalihastenkaan treenaamista). Ryhtiliikkeitä kannattaa kokeilla myös erikseen, taitaa googlettamalla löytyä aika hyvin harjoituksia ryhdin parantamiseen, kannattaa kokeilla myös hakua tältä foorumilta.

Ongelmaa tuskin saa ratkaistua millään yhteen kohtaan keskittymisellä ja täsmäliikkeillä, tuosta "erityisesti ylärinnan liikkeitä" jutusta olen eri mieltä. Tasapuolisesti pitää tehdä kaikkea, ja jos johonkin keskittyy enemmän niin sitten ehkä vatsaan ja yläselkään (ryhdin kannalta tärkeimmät)

Oon kyllä samaa mieltä ku T-mies eli kuulostaa siltä ettei treenissä tai ravinnossa olis sen kummemmin mitään vikaa vaan kyseessä saattaa olla joku hormonitoiminnan häiriö. Eli -> lekuriin.

Noita "dieetille" kommentteja tuli ennenkuin kaveri postasi painonsa. Sitä kun ei aloitusviestissä ollut ja ainakaan minulla ei selvännäkijän taitoa ole.

EDIT:

ORBs sanoi:
Lukaisinpa ajankulukseni läpi kaikki sampsaSAMEn postit läpi,

"joo, talvella pelaan jääkiekkoa kavereitteni kanssa 6kertaa viikossa vähintään 4h, ja käyn hiihtämässä."

tällainen kaveri siis kyseessä, ja painaa 60 kiloa.
Ja kaikki vastaukset on ollut jotain dieettivinkkejä!

Lähinnä siis tähä kiinnitin huomiota. Ensimmäisessä viestissä ei ollu mainintaa pituudesta, eikä mistään lätkäharrastuksista.

Suositut

Back
Ylös Bottom