Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tälle mitä Eric39 kuvaili on olemassa nimi. Se on naisellinen rasvajakautuma. Sen aiheuttaa liian korkea estrogeenitaso.
Eipä se rasva sieltä sen nopeemmin pala vaikka kuinka rintaa yrittäisi rääkätä.
Rinnat ja pulleat posket, silti laiha. Mun veikkaus on se, että sulla on estrogeenia liikaa veressä suhteessa testosteroniin.
On minullakin isot rinnat samankokoiset kuin parilla meidän luokkalaisella eukolla eikä minua haittaa yhtään huvittaa vaan. Pitäähän sitä aina huomauttaa
:D Jos rinnat on isot on isot pelkästä lihaksesta joissa juurikaan ei ole rasvaa niin pitäisi olla ylpeä että on lihakset jotka näkyy. Mutta meikäläisellä niissä on muutakin kun lihasta. Heh!
itsekin kärsin tissiongelmasta, ja olen siitä tietoa haeskellut. Testosterone Nationissa oli juuri tuosta naisellisesta rasvanjakautumisesta juttua, ja siellä sanottiin, notta siitä on todella vaikeaa päästä eroon, vaikka rasva palaisikin ko. alueilta, niin nahka jää roikkumaan eikä siitä ilman leikkausta kiristy.Ja tälle mitä Eric39 kuvaili on olemassa nimi. Se on naisellinen rasvajakautuma. Sen aiheuttaa liian korkea estrogeenitaso.