Isot rinnat. (pojalla)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ylärintakommentit lähinnä siksi, että etenkin treenaamattomalla nykyihmisellä rintalihaksen yläosa on ihan täysin alikäytetty lihas ja sitä osaa rintalihaksesta ei välttämättä edes pysty kunnolla aktivoimaan ilman erillistä keskittymistä. Ja kuitenkin massa ylärinnassa tasapainottaa kummasti "liian naisellista" rintaa. Missään vaiheessa en kieltänyt koko rinnan treenausta ;).

Itsekin olen aina kärsinyt samanlaisesta ongelmasta. Lapsena olin läski, jolloin tietysti olikin isot rinnat. Koulussa minua joskus nimiteliinkin Mr. Povi- ja muilla pilkkanimillä. Sittemmin teini-iässä laihdutuin itseni miltei alipainoiseksi. Silloin rinnat miltei lähtivätkin, mutta jotenkin tuntui, että sille alueelle jäi kuitenkin rasvaa. Sittemmin olen lihonut ja laihtunut edestakaisin ja rinnat roikkuvat aina kun paino nousee.

Itselläni on myös huonoryhtinen selkä ja eteenpäin kääntyneet olkapäät. Se korostaa entisestään rintoja. Nyt kun aloitin treenin viime keväänä, niin rinnat ovat pullistuneet entisestään. Penkki ottaa tosi hyvin rintaan ja alla olevat lihaksen alut työntävät läskirintoja entistä povekkaammiksi. Muutaman kuukauden jälkeen kaverit kesällä jo huomauttelivat, että ompa tullut käytyä salilla kun rintalihakset ovat noin kasvaneet. Jos olisivat puristelleet tisseistä niin olisivat yllättyneet kuin löysät ne kuitenkin ovat. Niin, painan tällä hetkellä miltei 95kg ja pituutta 180, joten ihraa on.

Olen kuitenkin toiveikas, että treenillä saan läskirinnat pois ja lihasta tilalle. Tietenkin ryhti täytyy treenata kuntoon ja olkapäät muistaa vetää aina taaksepäin.

Ja tälle mitä Eric39 kuvaili on olemassa nimi. Se on naisellinen rasvajakautuma. Sen aiheuttaa liian korkea estrogeenitaso.

Ja tälle mitä Eric39 kuvaili on olemassa nimi. Se on naisellinen rasvajakautuma. Sen aiheuttaa liian korkea estrogeenitaso.

Jep, mutta modified tossa edellisella sivulla ilmeisesti threadin alottajan tutkineena lääkärinä totesi ettei kyseessä voi olla mikään terveydellinen ongelma. :joulu7:

Eipä se rasva sieltä sen nopeemmin pala vaikka kuinka rintaa yrittäisi rääkätä.

Ei pala, mutta isot rintalihakset lieventävät kummasti sitä esteettistä ongelmaa.

Rinnat ja pulleat posket, silti laiha. Mun veikkaus on se, että sulla on estrogeenia liikaa veressä suhteessa testosteroniin.

Mun veikkaus on murrosikä. Jostapa tulikin mieleen, ettei kannata oikeasti huolestua rintojen kasvusta, sun muusta naisellisuudesta, sillä se on ihan tavallinen osa murrosikää. Jokainen joutuu hormoonejaan silloin häpeämään.

On minullakin isot rinnat :) samankokoiset kuin parilla meidän luokkalaisella eukolla eikä minua haittaa yhtään huvittaa vaan. Pitäähän sitä aina huomauttaa
:D Jos rinnat on isot on isot pelkästä lihaksesta joissa juurikaan ei ole rasvaa niin pitäisi olla ylpeä että on lihakset jotka näkyy. :) Mutta meikäläisellä niissä on muutakin kun lihasta. Heh! :)

On minullakin isot rinnat :) samankokoiset kuin parilla meidän luokkalaisella eukolla eikä minua haittaa yhtään huvittaa vaan. Pitäähän sitä aina huomauttaa
:D Jos rinnat on isot on isot pelkästä lihaksesta joissa juurikaan ei ole rasvaa niin pitäisi olla ylpeä että on lihakset jotka näkyy. :) Mutta meikäläisellä niissä on muutakin kun lihasta. Heh! :)

:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite olin ennen ylipainoinen mut pituuskasvun myötä sit oon hoikistunu, on kuitenki jääny gynekomastia, pitää vaa toivoo että tissit ajan myötä pienenee, ikää nyt 16.

Voi olla että osalla jolla on rasvat alhaalla ja rinnat on isot, on ongelmana rintalastan painuminen alaspäin. Itsellä oli lapsena tällainen rinta, joka leikattiin jotta se ei painaisi sydäntä. Eli rintojen alapuolella on sellanen ihan kunnon kuoppa. Näin reilu kymmenen vuotta tuon leikkauksen jälkeen huomaa pienen kuopan rintojen alapuolella ja se taas korostaa rintojen muotoa.

Olen 13w ja painan sellaiset 41-42 kiloa. Pituttaa 150,

Ennen mun rinnat ei ole olleet tälläset ja mua ihan oikeasti hävettää...

Ennen ei oo ollut kyseistä ongelmaa paitsi nyt, mulla näkyy 2 ensimmäistä vatsalihasta oikeestaan 4. Sitten kun en ole ryhdikäässä asenossa rintojeni
sivuille kasaantuu ihraa, en edes uskalla mennä suihkuun koulun kanssa ja mua vaivaa masennus...

En olisi vielä tuossa iässä huolissani. Murrosikä juuri alkanut tai alkamassa ja silloin tapahtuu yhtäsuntoista hormoonitoiminnan ansiosta. Eikä sellaista murrosikäistä varmaan olekaan, joka ei jossainvaiheessa olisi hävennyt jotain osaa kropastaan syystä taikka toisesta, mutta useimmiten tuommoset menee ohi itsestään ajan kanssa.

itse olen nyt 17v, ja gynot löytyy.aattelin koittaa tässä lähiaikoina mennä lääkäriin jos vaikka pääsisi leikkaukseen

itsekin kärsin tissiongelmasta, ja olen siitä tietoa haeskellut. Testosterone Nationissa oli juuri tuosta naisellisesta rasvanjakautumisesta juttua, ja siellä sanottiin, notta siitä on todella vaikeaa päästä eroon, vaikka rasva palaisikin ko. alueilta, niin nahka jää roikkumaan eikä siitä ilman leikkausta kiristy.

These areas will fill with fat cells in addition to the fat distribution you will have as a male. It will also be nearly impossible to loose or take a really long time at best. When it goes too awry surgery is still needed to remove excess skin tissue. Now i'll go out on a limb here as it's been a long time, but estrogenic fat pockets need to have their A1 or A2 receptor activated (not sure which) to make them be metabolised with a low calorie cutting diet, it all depends on just how far you let it go.

tässä koko keskustelu

Itse aion yrittää saada rasvat mahdollisimman alas, jotta näkisin tarkkaan että paljonko siellä tisseissä on tavaraa läskin lisäksi, ja sen perusteella sitten teen päätöksen leikkauksesta tai sen tekemättä jättämisestä.

Itselläni ei taida olla kyseessä tuollainen naisellinen rasvajakauma, koska lantiolla ja reisissä ei ole rasvaa juuri nimeksikään, kaikki tulee pötsiin ja tisseihin :) itseä tissit häiritsevät vaikka on paitakin päällä, ilman paitaa en esiinny julkisesti, enkä kyllä kotonakaan viihdy niin.

Tämä nyt on sitten taas sellainen, että kaikki tämän lukevat luulevat, että on jonkinasteinen gyno. Ei kuitenkaan kannata heti hätääntyä. Kyllä ne nännit voi hieman nöpöttää muutenkin. Itselläni nöpöttää hieman, mutta luulen kyllä sen johtuvan rasvasta, jota kuitenkin on jonkin verran koko kropassa. Itselläni vain tuppaavat nuo rintalihakset olemaan hirveän "kapeat", eli pitäisi saada lisää massaa (lue: leveyttä)... vinkkejä? :offtopic:

Teini ikäisillä tämä rintojen kasvu on rinta rauhasen ahdistuma(tai aristuma, en tarkkaan nimeä muista :> ) joka menee ohi ajallaan...

Täältä löytyy kans löysää rinnoista. Ei mitään himopahaa, mut selkeesti löllöö tos rinnan alaosassa ja bonarina vasempaan tuli gyno. Ton patin nyt sais pois leikkauksella, mutta noihin löllöihin tuskin on oikein mitään taikatemppua. Rasvatkaa ei ole kovin korkealla, et voi olla et johtuis korkeista estrogeenitasoista :mutu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom