isot hauikset niin vanhoille kuin nuorille!! halvalla!!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
olin tossa vähän aikaa tauolla joten aikaa tuli netissä ja luin, että joku skidi oli "rakentanu" ihellensä kunnon haban tekemällä hauiksia urheilulaukulla:hyper: laittanu vaan sinne kirjoja ja pulloja ja teki aina 5-10 toistoja illalla 5-sarjasta-8-sarjaan. kuukaudessa oli jo kuulemma tullu jo kunnolla habaa käsiin, voimasta taas en tiedä; näyttävyyteen oli ainakin vaikuttanut. sivua en muista, mutta kai se googlella löytyy....
tässä siis köyhälle miehelle ( ja laiskalle) oiva tyyli kasvattaa habaa!!!!

Ja se joka haluaa vahvistaa olkapääosastoaan, voi tulla pystypunnertamaan mun kulkusilla ihan koska vaan.

No mikäs tossa niin ihmeellistä on? Eihän se siitä painon tyypistä ole kiinni... :P

Ja leukaa vetämällä kirjat repussa painona on varmasti moni rakentanut hyvän selän. Eli eipä mikään uutiskynnyksiä ylittävä juttu kuitenkaan.

koitas ettii ne kuvat niin olis edes jotain arvoa tällä ketjulla :)

Olen kuullut että moni treenaa jalkoja pelaamalla jalkapalloa tai sählyä. :D

Mä oon kuullu, että jalkoja voi treenata myös hyppimällä trampoliinilla... ;)

naruranne sanoi:
kaveri sano että sählyä pelaamalla saa betonireidet :hyper:

Betonireidet, tuo on jo todellinen voimasana! :hyper:

h0h0h0

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vielä kerkeää.

Edit : Onhan se tapa tuokin. Itse ostasin ennemmin jotkut säädettävät käsipainot. Ne ei maksa paljoa.

Ei jalkojen kehittämiseen mitään sählyä tai futista tarvita. Jalat kasvaa kävellessä ;)

Kuten arvelinkin, paskaa tässä vain jauhetaan, joten lukko on paikallaan.

Jos ketjun aloittaja tosissaan haluaa asiasta keskustella, hän palannee asiaa vähän vähemmän huumoripohjalla startatulla ketjulla. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom