Iso perse ja jalat pienemmiksi/Jalkojen pienentäminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

sumutin123

Banned
Ei varmasti tällaista ongelmaa ole pakkiksella ennen nähty.

Kuten otsikkokin jo sanoo, haluaisin jalat, ja niiden lihakset pienemmiksi. Toki siellä rasvaa on, mutta ei sitä niin paljon voi olla, että koko vitutukseni jalkojani kohtaan johtuu pelkästä rasvasta. Osaa kyllä ottaa päähän kun ei housut meinaa mahtua. Kyllä vatsa antaisi vaikka tuhat tuuma kokoa pienemmät ottaa käytettäväkseen, mutta kun noi s**tanan tolpat ja iso vuoriperse ei anna millään periksi. Jo vatsan ohkaisuus verrattuna perseen ja jalkojen paksuuteen kertoo jaloissa olevan lihasta, ei siis pelkkää läskiä kuten jo aiemmin sanoin. Toki voisihan laihduttaminen auttaa, mutta lihasta silti löytyisi.

Joo, tiedän toki, että ainahan on mahdollisuus ostaa lökäreitä, mutta yhtä hyvin voisin ostaa alapään vaatteeni teltta- tai laskuvarjoalennuksista ja vaihtaa elämäntapa räppäribodaukseen, JOU! Annanpa vihjeen: ei.

Olen nyt jo jonkin aikaa yrittänyt laihduttaa. En laske tarkasti syömisiäni, mutta uskallan väittää olevani "sopivasti" miinuskaloreilla, koska olen muuttanut syömisiäni sen mukaan miten kehoni on vastannut siihen.--> Jos tulosta ei näy tulevan, karsitaan kaloreita jne. Uin pari kolme kertaa viikossa. Olisiko juoksu parempi jalkoja ajatellen, koska minulle on paasattu pienempien jalkojen tulevan pitkäkestoisella juoksemisella. En usko täsmälaihdutukseen.

Kiitän kaikkia neuvovia etukäteen. Toivottavasti jaksatte auttaa. :)

:kuvia: Ja/Tai reiden mittoja!

minkökokoset sun jalat sitten on?
ja jos mun fat assille ja 66 sentin tikuille on löytyny farkut niin miksei sulle löydy?

sumutin123 sanoi:
. Jo vatsan ohkaisuus verrattuna perseen ja jalkojen paksuuteen kertoo jaloissa olevan lihasta, ei siis pelkkää läskiä kuten jo aiemmin sanoin.
ihmisillä kertyy rasva eri paikkoihin, joten voisi olla myös niin että jalat olisivat aivan tikut ja edessä roikkuisi armoton reppu. kyllä niitä farkkujakin löytyy kun viitsii katsella. tosin ei välttämättä mitään yybertiukkoja jamekseja :D ...muuten paljos on reisi??

heh

On niitä muitakin kohtalontovereita, vaikkeivät reiteni nyt niin isot olekaan niin silti tarpeeksi vittumaiset muuhun kroppaan verrattuna (63cm). Farkkuja kyllä löytyy vaikka välillä tuntuu että jotain misTERsixtyjä sovittaisi - tosin vyötärölle jää tyhjää.

Esim. Boss ja Jack & Jones ovat olleet ok

P.S. Vyöt on keksitty :D

mä en tajuu...mul o itellä 63sentin tikut...ole vaan onnellinen isoista jalkalihaksista! mulla farkut puristaa lähinnä perseestä ja mahastakin ikävä kyllä..vyötärö 89cm.

Alec sanoi:
minkökokoset sun jalat sitten on?
ja jos mun fat assille ja 66 sentin tikuille on löytyny farkut niin miksei sulle löydy?

Tätä minäkin ihmettelen, kintut aikalailla samoissa mitoissa kuin sinulla ja ei tuo persekään pienimmästä päästä ole ja aina on farkut löytnyt muultakin kuin hiphop-osastolta. Joten nyt heti niitä :kuvia: tai tämä ketju menee ihan pelleilyksi. :D

KrisuK sanoi:
Esim. Boss ja Jack & Jones ovat olleet ok

Mitä kokoja olet noissa liikkeissä koittanut? Vai voiko sitä täällä sanoa? :rolleyes: Olen näissä mittauksissa untuvikko, joten pitääkö lihasta jännittää mittauksessa.

Ja naruranne luitko edes postaustani! Mulle saatanan isot muuhun kroppaan verrattuna. No nyt varmaan tulee joku reisiään 20 vuotta ohjussiiloiksi treenannut fanaatikko, jonka mielestä REIDET eivät KOSKAAN voi olla liian isot, vaikka joutuisi mannehametta käyttämään. En siis halua tämän kokoisia reisiä. Se on yksi hailee, vaikka olisivat 36cm paksut.

Aerobista treenia vähintään kolme kertaa viikossa, pitkät kävely- tai juoksulenkit paras vaihtoehto. Tämä yhdistettynä matalahiilariseen ruokavalioon voisi toimia hyvinkin, proteiinia vähintään se 2 g/painokilo eli vähemmän pastaa, leipää, riisiä, perunaa tms. ja enemmän rahkaa, raejuustoa, lihaa, kalaa, kanaa + hyviä rasvoja (oliivi- ja kalaöljyä).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sumutin123 sanoi:
Olen näissä mittauksissa untuvikko, joten pitääkö lihasta jännittää mittauksessa.
Iha sama miten mittaat, ota vaik kummatki mitat. Tärkeintä on ett tulee jotai mittoja näistä "tukeista".

Eihän täällä ole tullut yhtään apuja! Vai eikö muita kiinnosta toisten auttaminen ongelmissa? En kirjoittanut "ongelmastani" itsetunnon puutteesta, vain kehuskellakseni. Lukekaa postaukseni ja vastatkaa kysymyksiin olkaa hyvät.

Maddoxx sanoi:
Aerobista treenia vähintään kolme kertaa viikossa, pitkät kävely- tai juoksulenkit paras vaihtoehto. Tämä yhdistettynä matalahiilariseen ruokavalioon voisi toimia hyvinkin, proteiinia vähintään se 2 g/painokilo eli vähemmän pastaa, leipää, riisiä, perunaa tms. ja enemmän rahkaa, raejuustoa, lihaa, kalaa, kanaa + hyviä rasvoja (oliivi- ja kalaöljyä).

Tämänkaltaisia vastauksia MUUTKIN ! :thumbs: Kiitos sinulle!

sumutin123 sanoi:
Eihän täällä ole tullut yhtään apuja! Vai eikö muita kiinnosta toisten auttaminen ongelmissa? En kirjoittanut "ongelmastani" itsetunnon puutteesta, vain kehuskellakseni. Lukekaa postaukseni ja vastatkaa kysymyksiin olkaa hyvät.

kato kukaan ei usko että sun jalat on niin isot etteikö farkkuja löytyisi

ja diettaamisesta täällä on threadeja pilvin pimein

mutta voithan sä lopettaa jalkojen treenaamisen ja ruveta juoksemaan niin eiköhän ne siitä pienene

Alec sanoi:
mutta voithan sä lopettaa jalkojen treenaamisen ja ruveta juoksemaan niin eiköhän ne siitä pienene
Käsittääkseni vieläkin radikaalimpi keino on aloittaa sähly ja ostaa puuhelmet. Empiiristen havaintojen mukaan näiden tekijöiden ja alikehittyneiden jalkalihasten välillä vallitsee nimittäin lähes täydellinen korrelaatio.

Ymmärrän kyllä tredin aloittajan hatutusta. Itteenikin keljuttaa aina ihan tosissaa ostaa farkkuja, siksi ostankin sellaset tyyliin kerran vuodessa. Kyllähän sopivan väljiäkin malleja on, pakkiksellakin on ollut väljistä farkuista joku hyvä tredi joskus. Mut jos haluu ostaa farkkuja mitkä on suunniteltu näyttämään hyvältä just mallipojilla niin liemessä ollaan.

Kyllähän ne jalat kuihtuu kun dieettaa... itelläni tilanne paranee huomattavasti ihan muutaman kilonkin dieetillä, kun tuolla peräpäässä sitä ylimääräistäkin on aika reippaasti. Huom, itsehän en kylläkään minkää housujen takia koskaan ole dieetannut, sehän kuulostaa ihan naisten touhulta :)

sumutin123 sanoi:
Kuten otsikkokin jo sanoo, haluaisin jalat, ja niiden lihakset pienemmiksi. Toki siellä rasvaa on, mutta ei sitä niin paljon voi olla, että koko vitutukseni jalkojani kohtaan johtuu pelkästä rasvasta. Osaa kyllä ottaa päähän kun ei housut meinaa mahtua. Kyllä vatsa antaisi vaikka tuhat tuuma kokoa pienemmät ottaa käytettäväkseen, mutta kun noi s**tanan tolpat ja iso vuoriperse ei anna millään periksi. Jo vatsan ohkaisuus verrattuna perseen ja jalkojen paksuuteen kertoo jaloissa olevan lihasta, ei siis pelkkää läskiä kuten jo aiemmin sanoin. Toki voisihan laihduttaminen auttaa, mutta lihasta silti löytyisi.

Nyt mä ymmärrän... sumutin123 ei halua enää treenata jalkoja, koska ennen treenaamisen aloittamista ostetut pillifarkut ei mahdu enää jalkaan. Käy joskus vaatekaupoissa katselemassa, millaisia farkkuja sieltä löytyy, voit yllättyä.
Saa niitä "normaaleja" farkkuja isompikoipisillekin. Ei se tarkoita että pitää olla hiphop, jos on isot koivet, jotka vaativat isot housut.

Minullakin jalat kasvaa ja noilla alkaa olla jo aika paljon ympärysmittaa mutta mitäpä tuosta. Treenaankin niitä kahta kauheammin, kun huomaan, että niiden treenaamisesta saa jotain tuloksiakin.

"Kerran menin ravintolaan
Sieltä naisia saa
Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä
Tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä"

-Urheiluhullu, Eppu Normaali

PS. Pistä niitä kuvia vaikka tuonne kuvat-osiolle.

Hulkki sanoi:
Käsittääkseni vieläkin radikaalimpi keino on aloittaa sähly ja ostaa puuhelmet. Empiiristen havaintojen mukaan näiden tekijöiden ja alikehittyneiden jalkalihasten välillä vallitsee nimittäin lähes täydellinen korrelaatio.

Hieman repesin! :lol2:

Hmm.. käsitinkö asian täysin väärin, vai väitätkö, että sinulla on liian isot reidet? Siis jos rasva vaivaa niin siitä vaan dieetille ja jos ei perinteiset keinot kiinnosta niin siitä sit vaikka Atkinsia kehiin. Siis miten kukaan voi valittaa, että on liian isot reidet. Ite haaveilen sellasista jatkuvasti. Nyt äkkiä :kuvia: tai ei tätä kukaan ota tosissaan. Tuntuu, että tää on pelkkää :anssi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom