Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Justhan mä sanoin tuossa samat mitä Alec, paitsi että en laittanut sitä juoksua, joten millä erolla tuossa mun ehdotuksessa palaa ne lihat muualtakin, juoksuko niitä yläkropan lihoja säästää? Mä en enää tajua yhtään mitä sä yrität selittää...
Alec sanoi:mä haluaisin nähdä sen joka lukee tätä(kin) threadia vakavalla naamalla :lol2:
*poistuu kiroamaan saatanan pieniä jalkojaan*
Timba79 sanoi:Varmaan tajusitkin, mutta tuo mun quote ei millään tavalla ollut kommentti sinulle.
Timba79 sanoi:Justhan mä sanoin tuossa samat mitä Alec, paitsi että en laittanut sitä juoksua, joten millä erolla tuossa mun ehdotuksessa palaa ne lihat muualtakin, juoksuko niitä yläkropan lihoja säästää? Mä en enää tajua yhtään mitä sä yrität selittää...
sumutin123 sanoi:Kai mä sen nyt tiedän. Kunhan kyselen tietämättömyyteeni.
boju sanoi:paskapuhetta että ei löydy kaupasta housuja :D ite oon varustettu mitoilla reiskat 70cm, perse 110 cm ja vyötärö 92cm.Ku meen kauppaan ei välttämättä heti löydy niitä sopivia sillä en ole kuin 174 pitkä joten farkkujen koko on noin 40/30 merkistä riippuen.Mutta kiltisti kun pyytää kyllä ne sinne kauppaan tilaa sulle ne housut.näin ainakin kuopiossa
Ei pidä paikkaansa. Tää tredi antaa mulle voimaa.ehec sanoi:Tän tredin anti on kyllä varmaan aika minimaalinen. Yks ratkaisuehdotus ois viä että ei tarttes lihoja polttaa. Rasvaimu!! ;)
Timba79 sanoi:Tätä minäkin ihmettelen, kintut aikalailla samoissa mitoissa kuin sinulla ja ei tuo persekään pienimmästä päästä ole ja aina on farkut löytnyt muultakin kuin hiphop-osastolta. Joten nyt heti niitä tai tämä ketju menee ihan pelleilyksi. :D
boju sanoi:Mutta kiltisti kun pyytää kyllä ne sinne kauppaan tilaa sulle ne housut.näin ainakin kuopiossa
boju sanoi:.itellä on myös jo jonkun aikasemmin mainitsema ongelma eli farkut ovat vyötäröltä melko isot,mutta vyö hoitaa tämän homman
Nahkatakkeja kannattaa käydä nahkahuoneelta kahtomassa, kauppakadulla. Tekevät tarpeen tullen mittojen mukaan.ZweCCo sanoi:Satutko tietämään mistä sais kuopiosta nahkatakkeja? Semmosia simppelin näkösiä että ei mitään metalli hiluja tai nahkaremmejä ja muuta ylimääräistä turhaa.