Iso perse ja jalat pienemmiksi/Jalkojen pienentäminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Timba79 sanoi:
Justhan mä sanoin tuossa samat mitä Alec, paitsi että en laittanut sitä juoksua, joten millä erolla tuossa mun ehdotuksessa palaa ne lihat muualtakin, juoksuko niitä yläkropan lihoja säästää? Mä en enää tajua yhtään mitä sä yrität selittää... :david:

mä haluaisin nähdä sen joka lukee tätä(kin) threadia vakavalla naamalla :lol2:

*poistuu kiroamaan saatanan pieniä jalkojaan*

Alec sanoi:
mä haluaisin nähdä sen joka lukee tätä(kin) threadia vakavalla naamalla :lol2:

*poistuu kiroamaan saatanan pieniä jalkojaan*

Varmaan tajusitkin, mutta tuo mun quote ei millään tavalla ollut kommentti sinulle. :)

Timba79 sanoi:
Varmaan tajusitkin, mutta tuo mun quote ei millään tavalla ollut kommentti sinulle. :)

joo tajusin nou hätä :D

ilmeisesti sumutin ei kuulu sun faneihin...
:D tai sitten mä olin vaan vakuuttavampi :D

Timba79 sanoi:
Justhan mä sanoin tuossa samat mitä Alec, paitsi että en laittanut sitä juoksua, joten millä erolla tuossa mun ehdotuksessa palaa ne lihat muualtakin, juoksuko niitä yläkropan lihoja säästää? Mä en enää tajua yhtään mitä sä yrität selittää... :david:

Kai mä sen nyt tiedän. :rolleyes: Kunhan kyselen tietämättömyyteeni.

Nyt jo niitä :kuvia: tai mittoja ainaski. Ei tule järkevää keskustelua jos ei ole pohjaa moiselle väitteelle.

ei mee kyl jakeluu et miks joku haluis lihoista eroo varsinki jaloista :( jos ei vaatteet mee enää nii kulje vaik ilma housuja site, ainaki saisit pimppaa paremmi :D

Vielä tosta peniksestä kaikille asiaa rakastaville, että onhan peniksessä se supistajalihas :D Ja ny tuli kiire ostaan narua ja sopiva puntti ja vessaan sit...

paskapuhetta että ei löydy kaupasta housuja :D ite oon varustettu mitoilla reiskat 70cm, perse 110 cm ja vyötärö 92cm.Ku meen kauppaan ei välttämättä heti löydy niitä sopivia sillä en ole kuin 174 pitkä joten farkkujen koko on noin 40/30 merkistä riippuen.Mutta kiltisti kun pyytää kyllä ne sinne kauppaan tilaa sulle ne housut.näin ainakin kuopiossa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
boju sanoi:
paskapuhetta että ei löydy kaupasta housuja :D ite oon varustettu mitoilla reiskat 70cm, perse 110 cm ja vyötärö 92cm.Ku meen kauppaan ei välttämättä heti löydy niitä sopivia sillä en ole kuin 174 pitkä joten farkkujen koko on noin 40/30 merkistä riippuen.Mutta kiltisti kun pyytää kyllä ne sinne kauppaan tilaa sulle ne housut.näin ainakin kuopiossa :)

Niin, no aika säätämisekshän toi homma sitten menikin jos niitä farkkuja sinne pitää erikseen alkaan tilaileen. Jos mulla ois noin hankala tilanne ni oisin varmaan suosiolla verkkarimies :) Tuskin toi tredin alottajakaan niin vaikeeksi kokee housujen ostoa että se ihan munasillaan kaduilla kulkee. Mut perseville miehille ei kovin hyvin nykypäivän muotifarkut istu. Tai sanotaan että suurin osa niistä.

Tän tredin anti on kyllä varmaan aika minimaalinen. Yks ratkaisuehdotus ois viä että ei tarttes lihoja polttaa. Rasvaimu!! ;)

Erottuu ainakin joukosta kun on iso perse. Ei ainakaan mua haittaa tollanen ja tytöt tykkää. Mulle ainakin 10-15v asti kestävä pikajuoksuharrastus teetti nää kankut, hyvähän se että edes jossain on lihaa vaikkei nää nyt mitkään ihan bodireidet olekaan. Hyvin sopii itelle ainakin sammarit ja mustat housut.

Timba79 sanoi:
Tätä minäkin ihmettelen, kintut aikalailla samoissa mitoissa kuin sinulla ja ei tuo persekään pienimmästä päästä ole ja aina on farkut löytnyt muultakin kuin hiphop-osastolta. Joten nyt heti niitä :kuvia: tai tämä ketju menee ihan pelleilyksi. :D

Mullakin on reiden pötkylät vasta 64cm mutta kyllä munkin pitää sellasia farkkuja ostaa jotka on sitten vyötäröltä turhan löysiä. En nimittäin mitään pillifarkkuja enkä myöskään lökäreitä halua vaan siitä väliltä. Semmoset mukavat että niissä pystyy liikkumaankin. Itelläni kyllä eniten päänvaivaa aiheuttaa tämä pituus. On nimittäin harvassa ne paikat mistä mun pituselle löytyy sopivan mittasia farkkuja. W38 L36 kokoiset näyttäis mun farmarit olevan. Kaupassa nuokin tuntui reiden kohalta vähän ahtaanlaisilta mutta ostin kuitenkin kun käytössähän nuo vähän tulee tilavammaks ja nyt on hyvät.

Minkäs kokosia housuja teillä on että ootte saanu koivet mahtumaan ja tykkäättekö mitenkä tiukasta/löysästä mallista?

boju sanoi:
Mutta kiltisti kun pyytää kyllä ne sinne kauppaan tilaa sulle ne housut.näin ainakin kuopiossa :)

Pakko vielä tähänkin puuttua. Mistä liikkeistä olet kuopiosta ostellut? Itse oon kaikki farkut joutunu dressmannista ostamaan kun muut ei oo mahtunu. Tuleekos tommosesta tilaamisesta lisähintaa ja onko ne sitten pakko ostaa kun jos ei olekaan hyvännäköset?

ööh dressmanista tulee ostettua.eipä niille tule yhtään hintaa enempää :) menee vaan vähän aikaa ennenkun tulee.viimeks kävi niin että soittivat toiseen liikkeeseen ja varasivat sinne niitä housuja ku sinne oli tulossa niitä yks lastillinen.ja kyllähän tuon farkkujen "hyvänäkösyyden" suunnilleen tietää ku kahtoo niitä pienempiäkin.itellä on myös jo jonkun aikasemmin mainitsema ongelma eli farkut ovat vyötäröltä melko isot,mutta vyö hoitaa tämän homman :)

Köh (se kolmas jalka) köh näyttää isommalta kun on pienet reidet. Tämäkö on sumutin perimmäinen tarkoituksesi? Myös karvojen ajelu tuo kokoa lisää pari senttiä(riipuen karvojen määrästä jopa 5 senttiä)

boju sanoi:
.itellä on myös jo jonkun aikasemmin mainitsema ongelma eli farkut ovat vyötäröltä melko isot,mutta vyö hoitaa tämän homman :)

Joo kyllähän ne vyön kans päällä pysyy mutta se vaan ottaa päähän kun se farkkujen vyötärö on ihan kasassa ja rypyssä vyön alla. Paremmin se istuis kun ois pienempi siitä vyötäron kohalta. Eikä sitten aina pysy edes siellä vyön alla takaa ne housut muuta kun niitten vyölenkkien kohdalta. Sitä löysää kun on niin ne valahtaa vyön alta pois ja se on kohtuu epämukavaa ja huonon näköistäkin.

:offtopic: Satutko tietämään mistä sais kuopiosta nahkatakkeja? Semmosia simppelin näkösiä että ei mitään metalli hiluja tai nahkaremmejä ja muuta ylimääräistä turhaa.

ZweCCo sanoi:
:offtopic: Satutko tietämään mistä sais kuopiosta nahkatakkeja? Semmosia simppelin näkösiä että ei mitään metalli hiluja tai nahkaremmejä ja muuta ylimääräistä turhaa.
Nahkatakkeja kannattaa käydä nahkahuoneelta kahtomassa, kauppakadulla. Tekevät tarpeen tullen mittojen mukaan.
Farkkuja löytyy hyvä valikoima henristä, tilaavat sopivan kokoset, jos ei satu löytymään hyllystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom