Iso perse ja jalat pienemmiksi/Jalkojen pienentäminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö sulla sumutin ollu oma thread näitä tapauksia varten :D

:offtopic: Täällä on ainakin pari ketjua aiheesta sopivat farkut tms. Siipalla kanssa liian pieni maha paljon myytyihin perusmalleihin ja reisistä ei kyllä rasvaa kuorita. Kyllä minä nöyrtyisin kiertämään kauppoja kunnes sopiva malli löytyy ennen kun alkasin hävittää kiinteä massaa (sitten leikataan koko ja merkki lappu talteen ja annetaan vaimon/vaimokkeen/äidin säilytykseen uusia tilauksia varten :evil: )

Originally Posted by skuge
Eikö sulla sumutin ollu oma thread näitä tapauksia varten
sumutin123 sanoi:
Kyllä, mutta se bannattiin aikoja sitten. Miksiköhän?
LOL ja hauska tredi olikin
:thumbs:
Nyt sumutin mittanauha esiin tai vaikka lämmität muoviviivotinta ja kierrät reiden ympäri. Mittaat yhden mitan polven päältä, yhden siitä kohtaa missä kassit roikkuu kun on lämmin ja yhden jostain siltä väliltä, niin eiköhän me jotain käsitystä saada sun ongelman mittaluokasta.

Nyt sumutin ei kyll uskalla pistää mitää pienii tuloksii ku tääl on jo näit tukkireisien 70+ reiden ympäryksii.. Eli siel tulee joku iha hullu tulos nettilisineen..

kyl mä toisaalta ymmärrän...mulla on nyt ollut 1,5kk treeniä vasta takana ja massaa haettu lisää ja sitä varmaa jonki verta saatukki. kahdet reisitaskuhousut ja kahdet farkut ovat jääneet pieniksi joten mul ei taho olla housuja enää. ainahan niitä voi ostaa lisää mutta ottaa kyllä päähän kun nämä farkut eivät ole olleet mistään halvimmasta päästä. ikävä kyllä nämä housut ei oo jääneet reisistä pieniksi vaan lähinnä perseestä ja vyötäröltä :(

Joo, tiedän toki, että ainahan on mahdollisuus ostaa lökäreitä, mutta yhtä hyvin voisin ostaa alapään vaatteeni teltta- tai laskuvarjoalennuksista ja vaihtaa elämäntapa räppäribodaukseen, JOU! Annanpa vihjeen: ei.
vastaus ongelmaasi on gasp
ystorty280220055686.jpg

esimerkiksi:
http://www.sportheavy.fi/

housut ei ole lökärit, jos niissä on jotain täytettä. jos jalat näyttää liian suurilta, treenaa enemmän yläkroppaa. ei niitä kuihduttamaankaan kannata alkaa.

Miks se on niin hankala mennä jakeluun että tollaiset 65 cm reiskat voivat jo aiheuttaa farkkujenostopulmia, jos äijälle ei ole muuta pituutta siunattu eli lahkeen mitta on jotain 32 tuumaa tai ehkä vielä vähemmän.

Joo, tokihan niitä 36 / 30 tuuman farkkuja voi metsästää tai sit katkoa itse lahkeita (ja toivoa että isommissa koossa ei ole skaalattu vyötäröä samassa suhteessa). Reiskat ja hanuri jotka ottaa treeniä vastaan edes kohtalaisesti ja keskivertotallaajan rasvakerros on jo tarpeeksi että kaupan valikoima kutistuu aika olennaisesti.

Lopeta jalkatreeni kokonaan ja vedä kunnon dieetti, sillä pääset vaivaavista jalkalihoista eroon. Järkevääkö? Ei todellakaan, apua "ongelmaan"? Takuulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks se on niin hankala mennä jakeluun että tollaiset 65 cm reiskat voivat jo aiheuttaa farkkujenostopulmia, jos äijälle ei ole muuta pituutta siunattu eli lahkeen mitta on jotain 32 tuumaa tai ehkä vielä vähemmän.
mun mitat. lisäksi että vyötärö on vähän päältä 10cm reittä paksumpi... ongelmiin on ratkaisu edellä.

sumutin123 sanoi:
Eihän täällä ole tullut yhtään apuja! Vai eikö muita kiinnosta toisten auttaminen ongelmissa? En kirjoittanut "ongelmastani" itsetunnon puutteesta, vain kehuskellakseni. Lukekaa postaukseni ja vastatkaa kysymyksiin olkaa hyvät.
Jos olisit jo pidempään lukenu pakkista, oisit tajunnu miettiä 27 kertaa ennen kuin alotit tän threadin. IHAN joka kerta on alkanut sama rumba, kun joku on valittanut jalkojen paksuudesta :D .
Kumma, että tätä täytyy ees kysyä, luulis kaikkien osaavan päästä huonoon kuntoon. Jätät jalat treenaamatta, juokset törkeesti ja syöt huonosti.
Vaatteita saa varmasti kaupasta, eikä vyötärön koollakaan ole väliä, koska vyöt on keksitty. Kumma ettei kukaan oo koskaan valittamassa liian isoja käsiään :rolleyes: ...

Hieman off topic, mutta minkä kokoisia reisiä pidetään jo "jonkin kokoisina" ?
Verraten vaikkapa hauiksen kohdalta ympärys mittaan, jos 40 senttinen hauis on jo jotain.(onko se?)

Itse mittasin äsken reiden ilman pumppia suurin piirtein paksuimmasta kohdasta ja sain tulokseksi noin 65 cm.

Hulkki sanoi:
Käsittääkseni vieläkin radikaalimpi keino on aloittaa sähly ja ostaa puuhelmet. Empiiristen havaintojen mukaan näiden tekijöiden ja alikehittyneiden jalkalihasten välillä vallitsee nimittäin lähes täydellinen korrelaatio.
:lol2: mut hulkki,mä pelaan säbää...joten ei yleistetä
ps.ei löydy puuhelmiä,kävin etsimässä :)

Timba79 sanoi:
Lopeta jalkatreeni kokonaan ja vedä kunnon dieetti, sillä pääset vaivaavista jalkalihoista eroon. Järkevääkö? Ei todellakaan, apua "ongelmaan"? Takuulla.

Tätä olen itsekin ajatellut, mutta silloin lähtee lihakset muualtakin, mistä en todellakaan haluaisi kutistuvan *khöh(mulkku)khöh*. Toimisiko tuollainen, mitä Alec ehdotti-->jalkatreenit sikseen, laihis ja juoksua, minkä pituista, mikä intensiteetti yms?

?

sumutin123 sanoi:
Tätä olen itsekin ajatellut, mutta silloin lähtee lihakset muualtakin, mistä en todellakaan haluaisi kutistuvan *khöh(mulkku)khöh*.

Ymmärsinköhän nyt oikein..? Et tahdo mulkkulihastesi kutistuvan?

Hyviä uutisia, mulkussa ei ole lihaksia. Mikäli olisi niin 99.99% miehistä treenaisi niitä säännöllisesti ja pakkiksella olisi varmaan oma osio kyseisille ohjelmille :D

Pelko mulkkusi kutistumisesta on aivan turha joten voit rauhassa kuihduttaa jalkasi :lol2:

KrisuK sanoi:
Ymmärsinköhän nyt oikein..? Et tahdo mulkkulihastesi kutistuvan?

Hyviä uutisia, mulkussa ei ole lihaksia. Mikäli olisi niin 99.99% miehistä treenaisi niitä säännöllisesti ja pakkiksella olisi varmaan oma osio kyseisille ohjelmille :D

Pelko mulkkusi kutistumisesta on aivan turha joten voit rauhassa kuihduttaa jalkasi :lol2:
Ja kaikki siis nostelemaan painoja falloksella! :whip: voi kaikki alkaa kyseleen kuinka paljon nousee peniksellä :lol2: :worship: :kuvia:

sumutin123 sanoi:
Tätä olen itsekin ajatellut, mutta silloin lähtee lihakset muualtakin, mistä en todellakaan haluaisi kutistuvan *khöh(mulkku)khöh*. Toimisiko tuollainen, mitä Alec ehdotti-->jalkatreenit sikseen, laihis ja juoksua, minkä pituista, mikä intensiteetti yms?

Justhan mä sanoin tuossa samat mitä Alec, paitsi että en laittanut sitä juoksua, joten millä erolla tuossa mun ehdotuksessa palaa ne lihat muualtakin, juoksuko niitä yläkropan lihoja säästää? Mä en enää tajua yhtään mitä sä yrität selittää... :david:

rahvas sanoi:
Hieman off topic, mutta minkä kokoisia reisiä pidetään jo "jonkin kokoisina" ?
Verraten vaikkapa hauiksen kohdalta ympärys mittaan, jos 40 senttinen hauis on jo jotain.(onko se?)

Itse mittasin äsken reiden ilman pumppia suurin piirtein paksuimmasta kohdasta ja sain tulokseksi noin 65 cm.

45 hanska on jo jotain ja reisien kohdalla heittäsin 70 ylöspäin. kuka vaan saa 40 hanskat jos viitsii vähän aikaa panostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom