Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
skuge sanoi:Eikö sulla sumutin ollu oma thread näitä tapauksia varten :D
Originally Posted by skuge
Eikö sulla sumutin ollu oma thread näitä tapauksia varten
LOL ja hauska tredi olikinsumutin123 sanoi:Kyllä, mutta se bannattiin aikoja sitten. Miksiköhän?
vastaus ongelmaasi on gaspJoo, tiedän toki, että ainahan on mahdollisuus ostaa lökäreitä, mutta yhtä hyvin voisin ostaa alapään vaatteeni teltta- tai laskuvarjoalennuksista ja vaihtaa elämäntapa räppäribodaukseen, JOU! Annanpa vihjeen: ei.
mun mitat. lisäksi että vyötärö on vähän päältä 10cm reittä paksumpi... ongelmiin on ratkaisu edellä.Miks se on niin hankala mennä jakeluun että tollaiset 65 cm reiskat voivat jo aiheuttaa farkkujenostopulmia, jos äijälle ei ole muuta pituutta siunattu eli lahkeen mitta on jotain 32 tuumaa tai ehkä vielä vähemmän.
Jos olisit jo pidempään lukenu pakkista, oisit tajunnu miettiä 27 kertaa ennen kuin alotit tän threadin. IHAN joka kerta on alkanut sama rumba, kun joku on valittanut jalkojen paksuudesta :D .sumutin123 sanoi:Eihän täällä ole tullut yhtään apuja! Vai eikö muita kiinnosta toisten auttaminen ongelmissa? En kirjoittanut "ongelmastani" itsetunnon puutteesta, vain kehuskellakseni. Lukekaa postaukseni ja vastatkaa kysymyksiin olkaa hyvät.
:lol2: mut hulkki,mä pelaan säbää...joten ei yleistetäHulkki sanoi:Käsittääkseni vieläkin radikaalimpi keino on aloittaa sähly ja ostaa puuhelmet. Empiiristen havaintojen mukaan näiden tekijöiden ja alikehittyneiden jalkalihasten välillä vallitsee nimittäin lähes täydellinen korrelaatio.
Timba79 sanoi:Lopeta jalkatreeni kokonaan ja vedä kunnon dieetti, sillä pääset vaivaavista jalkalihoista eroon. Järkevääkö? Ei todellakaan, apua "ongelmaan"? Takuulla.
sumutin123 sanoi:Tätä olen itsekin ajatellut, mutta silloin lähtee lihakset muualtakin, mistä en todellakaan haluaisi kutistuvan *khöh(mulkku)khöh*.
Ja kaikki siis nostelemaan painoja falloksella! :whip: voi kaikki alkaa kyseleen kuinka paljon nousee peniksellä :lol2:KrisuK sanoi:Ymmärsinköhän nyt oikein..? Et tahdo mulkkulihastesi kutistuvan?
Hyviä uutisia, mulkussa ei ole lihaksia. Mikäli olisi niin 99.99% miehistä treenaisi niitä säännöllisesti ja pakkiksella olisi varmaan oma osio kyseisille ohjelmille :D
Pelko mulkkusi kutistumisesta on aivan turha joten voit rauhassa kuihduttaa jalkasi :lol2:
sumutin123 sanoi:Tätä olen itsekin ajatellut, mutta silloin lähtee lihakset muualtakin, mistä en todellakaan haluaisi kutistuvan *khöh(mulkku)khöh*. Toimisiko tuollainen, mitä Alec ehdotti-->jalkatreenit sikseen, laihis ja juoksua, minkä pituista, mikä intensiteetti yms?
rahvas sanoi:Hieman off topic, mutta minkä kokoisia reisiä pidetään jo "jonkin kokoisina" ?
Verraten vaikkapa hauiksen kohdalta ympärys mittaan, jos 40 senttinen hauis on jo jotain.(onko se?)
Itse mittasin äsken reiden ilman pumppia suurin piirtein paksuimmasta kohdasta ja sain tulokseksi noin 65 cm.