Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ikää on 17 vuotta ja painoa 61, että kyllähän tuo yli puolet omasta painosta nousee.Landser92
Minkä ikänen oot jos saa kysyä?
Ja paljonko paino?
Ku mun mielestä se oli sillain et pitäis saada nostettua puolet omasta painosta en tiä mistä oon lukenu mutta muut tietää varmaan et onko totta?
kun teen penkin lisäksi yleensä vinopenkkiä kp:lla niin onko noiden käsipainojen käyttäminen järkevää jos penkkitulosta haluaa kasvattaa vai olisiko parempi tehdä ihan levytangolla?
Kun mä oon jotain lukenu et (ilmeisesti) olis hyvä saada puolet omasta painosta ja nyt kysyin et onko kukaan kuullu tai lukenu vastaavaa?
Oma paino pitää saada että voi sanoa missään kunnossa olevansa
Tosin puolet omasta painosta varmaan aika lähellä sitä minkä jokainen normaalipainoinen, terve ihminen nostaa.
millanen on oikea penkkipunnerrus tekniikka ku näky tänäänki salilla mies jolla oli kaks metriä perse penkinstä mutta punner kuitenki jotain 160 kilsaa?
Näit runkkupenkin, onnittelut.millanen on oikea penkkipunnerrus tekniikka ku näky tänäänki salilla mies jolla oli kaks metriä perse penkinstä mutta punner kuitenki jotain 160 kilsaa?
mulla on nytten junnannu aika pitkään 82.5kg penkissä eikä taho mitenkään nousta enempää teen yleensä penkkiä näin: eka lämmittely tangolla sit 1x15 40kg, 1x10 50kg, 3x6-8 60kg mitä pitäs tehä että sais tulosta nostettuu.
mulla on nytten junnannu aika pitkään 82.5kg penkissä eikä taho mitenkään nousta enempää teen yleensä penkkiä näin: eka lämmittely tangolla sit 1x15 40kg, 1x10 50kg, 3x6-8 60kg mitä pitäs tehä että sais tulosta nostettuu.
Teetkö penkkiä kolmesti viikos? Jos teet niin pistä se kahteen ja koita vähän erilaista ohjelmaa.