Iso penkkipunnerrusketju

^Bigpaaryna
Mita ihmetta? :wtf: Millas luokalla oot? Tytoilla ennestaan jotai treenitaustaa? Maksimitha kuudessakympissa tai jopa hieman yli! Kovia likkoja, haviiko pojat :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Landser92

Minkä ikänen oot jos saa kysyä?
Ja paljonko paino?

Ku mun mielestä se oli sillain et pitäis saada nostettua puolet omasta painosta en tiä mistä oon lukenu mutta muut tietää varmaan et onko totta?
No ikää on 17 vuotta ja painoa 61, että kyllähän tuo yli puolet omasta painosta nousee.

kun teen penkin lisäksi yleensä vinopenkkiä kp:lla niin onko noiden käsipainojen käyttäminen järkevää jos penkkitulosta haluaa kasvattaa vai olisiko parempi tehdä ihan levytangolla?

kun teen penkin lisäksi yleensä vinopenkkiä kp:lla niin onko noiden käsipainojen käyttäminen järkevää jos penkkitulosta haluaa kasvattaa vai olisiko parempi tehdä ihan levytangolla?

tangolla tehtäviähän pidetään ns. voimaliikkeenä enempi mitä käsipainoja. tangolla saa ainaki hallitumman siitä nostosta mitä käsipainoilla.
tosin paremman tuntuman saan rintaan käsipainoilla. näin ainakin omalla kohdalla, lienee muilla samaan tyyliin..
ja kasvaahan se penkkitulos varmasti myös nuilla käsipainoillakin. ite kuitenki tekisin ennemmin tangolla, jos haluaa painottaa enempi voiman lisäämiseen.

Toi on kyllä hyvä toi MASSAA! VOIMAA! kirjan penkkiohjelma.
Alotin sen 2 viikkoo sitte ja 5 kg noussu penkki paljon helpommin ku normitreenillä.

Landser92

Mun mielestä toi tulos on ihan hyvä kokoon verrattuna ainakin.

Kun mä oon jotain lukenu et (ilmeisesti) olis hyvä saada puolet omasta painosta ja nyt kysyin et onko kukaan kuullu tai lukenu vastaavaa?

Oma paino pitää saada että voi sanoa missään kunnossa olevansa :)

Tosin puolet omasta painosta varmaan aika lähellä sitä minkä jokainen normaalipainoinen, terve ihminen nostaa.

Oma paino pitää saada että voi sanoa missään kunnossa olevansa :)

Tosin puolet omasta painosta varmaan aika lähellä sitä minkä jokainen normaalipainoinen, terve ihminen nostaa.

Just niinku noin oon sen jostain kuullu et en tarkota et joku 300kg painavan kiinalaisen pitäis saada 150kg.(tai kokoonsa nähden sen olis hyvä saada....)

Oma paino penkistä on jokseenkin hyvä tulos. Puoltoista kertaa oman massan nostamiseen saakin jo sitten treenata. 2x omapaino on jo tosi kova tulos.

millanen on oikea penkkipunnerrus tekniikka ku näky tänäänki salilla mies jolla oli kaks metriä perse penkinstä mutta punner kuitenki jotain 160 kilsaa?

millanen on oikea penkkipunnerrus tekniikka ku näky tänäänki salilla mies jolla oli kaks metriä perse penkinstä mutta punner kuitenki jotain 160 kilsaa?

Termiksellä o hyvä tekniikka.

hyvä tekniikka riippuu missä vahvuudet löytyy.
Tommi menee aivan lahnana ja silti suomen kovin tai yksi kovimmista punnertajista.

Jotkut saavat perseen nostosta kovan hyödyn toiset eivät, jotkut nostaa yli leveältä toiset kapealta riippuu mistä löytyy ne vahvimmat lihakset.

Mulla oli puolen vuoden tauko ja alkuvuodesta aloitin uudelleen. Silloin ei noussut edes satasta, tänään meni 112,5kg. Painoa saman verran kuin sinulla, mittaa 7cm enemmän. Enkä ole keskittynyt mitenkään erityisesti penkkiin.

mulla on nytten junnannu aika pitkään 82.5kg penkissä eikä taho mitenkään nousta enempää teen yleensä penkkiä näin: eka lämmittely tangolla sit 1x15 40kg, 1x10 50kg, 3x6-8 60kg mitä pitäs tehä että sais tulosta nostettuu.

mulla on nytten junnannu aika pitkään 82.5kg penkissä eikä taho mitenkään nousta enempää teen yleensä penkkiä näin: eka lämmittely tangolla sit 1x15 40kg, 1x10 50kg, 3x6-8 60kg mitä pitäs tehä että sais tulosta nostettuu.

jos vaikka vähän muuttaisit sun reeniäs.

Sitä maximia ei pidä kokeilla liian usein,enkä ottais lämppärinä mitään sarjoja vaan malliin 20x20,10x40,5x60,1x70.Ja ennen penkkiä lämpöö ylätaljalla vaikka 2x25/20 kg.Tärkeimpänä tietty tiukkaa monipuolista treeniä jatkaen tulokset kyllä kohenee,väkisin tulee hetkiä jolloin treenipainot jämähtää,mitään ihmetemppuja tilanteen korjaamiseksi ei ole eikä tarvita.

Teetkö penkkiä kolmesti viikos? Jos teet niin pistä se kahteen ja koita vähän erilaista ohjelmaa.

kun tekee kokoajan samaa liikettä samoilla painoilla missä vaan ni alkaa painot jossain vaiheessa jumittaa
http://www.saunalahti.fi/~juknyys/mina/penkkipunnerrus.html tuolta löytyy ihan normaalia tietoo ja koita vaikka tällästä: käsien pyörittely ja tangolla 20 ja sitten 8x3 tai 5x5 ne on ihan hyviä, ainakin mulla.

Itte en ollenkaan tollain mieti et nyt teen tolla ja tolla painolla kun se tanko on ainoo mikä painaa 20kg.

Ja ootko pitäny väliviikkoja, tehny erilaisia apuliikkeitä? Venäläinen penkkiohjelma on jonkinmoinen (en oo kokeillu mutta kattellu:D) ja MASSAA! VOIMAA! kirjan penkkiohjelma on hyvä.

Varmaan Terminator2 voisi antaa vähän neuvoa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom