Iso penkkipunnerrusketju

itse olen tässä kohta puoliin täyttämässä 14v ja saan penkistä sen 72,5 kg ja on tullut keskityttyä enemmän selkään ja jalkoihin kuin tuohon penkkiin. Reilu 5 kk tullut kaverin kanssa salilla reenailtua.

Mielenkiinnosta ihmettelisin, paljonko nousi pena alussa. Millainen ohjelma on muutenkin käytössä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks ihan hurjan hyvä jos nostaa 2 viikon penkkaamisen jälkeen 50kg penkistä? Siis 6-10 sarjoja? :D Aloitin parinkymmenen kilon painoilla mutta jo viikon nostelun jälkeen huomasin että hei, ihan kohta loppuu painot. Pitää käydä joku parisataa kiloa levyjä ostamassa tuossa ens viikolla kun tarjouksessa ovat. Varmaan joku 100kg nousis penkistä mut sillä en sitten tekisi kun sen yhden noston max. Joo olen siis 18v ja takana noin 12v tietokoneurheilua.. :D

Onks ihan hurjan hyvä jos nostaa 2 viikon penkkaamisen jälkeen 50kg penkistä? Siis 6-10 sarjoja? :D Aloitin parinkymmenen kilon painoilla mutta jo viikon nostelun jälkeen huomasin että hei, ihan kohta loppuu painot. Pitää käydä joku parisataa kiloa levyjä ostamassa tuossa ens viikolla kun tarjouksessa ovat. Varmaan joku 100kg nousis penkistä mut sillä en sitten tekisi kun sen yhden noston max. Joo olen siis 18v ja takana noin 12v tietokoneurheilua.. :D

Jos nuo 6-10 toiston sarjat on ollu edes lähellä maksimaalista sarjaa, niin 100kg ei oo nousemassa likikään.. Sun pitäs tehdä samat 6-10 toiston sarjat jollain 80kg että olis lähempänä.:piis:

Jotenkin hurjalta kuullostaa kuinka 14-vuotiaat nostaa jo 70kg penkistä. Noh, ihmiset kehittyy eri aikaan, ja toisilla se on vaan geeneissä.

jaksaa sitä vaan pumpata

Ihan normaalia kehitystä??
4kk sitten 55kg
nyt n.78kg

17v.

paino oma 70kg

no onks tos jotain ihmeellistä???? 5-6 kuukautta... penkkitulos noussu 65---> 92,5 ja ikä 16... mutta se on varma että kaikki ei tääl puhu nosteluistaa totta että moni nuori joka alottelee nostelemista ni ihan rauhassa niitten tulosten kans. eka tekniikka haltuun ja sit sitä kautta nostamaan. saattaahan se olla kiva juttu jos nostaa 90 penkistä tai 100 mut... perse taivaas ni kuka arvostaa sitä. teette saman teknisesti puhtaasti ni teitä arvostetaan paljon enemmän. myönnän että minäkin olin alkuun hieman hätiköivä mutta onneks isä kerto hieman nostelemisen taidosta ni homma alko kulkemaa :rock:

mitä luulette, nousisko 95 jos menee 82,5 neljästi? kellä toimii laskupää? ja ois jännä tietää että kun itellä on toiminu niin että kun saa kolmesti jonkin ylös ni saat lisätä kymmenen kiloo siihen ni on maksimi... ni mitenkä teillä on menny :D

mitä luulette, nousisko 95 jos menee 82,5 neljästi? kellä toimii laskupää? ja ois jännä tietää että kun itellä on toiminu niin että kun saa kolmesti jonkin ylös ni saat lisätä kymmenen kiloo siihen ni on maksimi... ni mitenkä teillä on menny :D
Kyllä luulisin tuon nousevan, riippuu tosin aika paljon ihmisestä ja miten on treenannut.. kokeile ihmeessä :)

Minun kaverillani pyramidi toimii aivan mielettömän hyvin. Hän tekee sitä tosin 3 kertaa viikkoon ja itsellä 3-jakoinen käytössä, joten olisikohan se yhtä toimiva tehtäessä vain kerran viikkoon? Tosin penkki ja kapea penkki ovat eri päivinä tuossa 3-jakoisessa, koska teen ojentajat selkäpäivänä, joten voisin molemmille tyyleille tehdä pyramidisarjoja. Mitäs uskotte, lähtisikö toimimaan? Nykyään vaan junnaa tuo penkki samoissa -.-

se o siin ja siin nouseeko, riippuu ihmisestä

ei 70 kg 14-vuotiaana erityisen hyvin ole. itse nostin sen ikäisenä 87,5kg enkä ollu ikinä järkevästi treenannu. painoo oli 67kg ja pituutta 182cm eli aika lightweight...

No nyt kukaa tännekkää pysty tulemaa kirjottamaa ku täälläki vaa leijutaa paljo nostin ja nostan. Pitäs sillekki oma thredi tehä. "Leijumiset"

Ei se itelläkää alottaessa noussu ku 30kg täristen ja olin sentää melkeen 18v, että sillee, 6kk jälkeen nytten saattas se oma paino eli 70kg olla maksimi. Kehitys penkissä stopannu aika lailla nytte siihen 55kg sarjapainoon, tosin painokin vaan laskenu viimesen parin kk aikana:rolleyes:

Neuvokaas viisaat, kauankohan tuo edellä mainitun toimenpiteen saavuttaminen kestää suurinpiirtein?
Vähän tietoa itestä:
Painoa on sen runsaat 89kg ja pituutta 175cm.
Salikertoja viikossa on 3. Ruokapuolikin pitäis olla kunnossa.
Ajattelin et pakkoa kai se on tohon haarukkaan 1/2-1 vuosi mennä.

Kiitoksia jo etukäteen.

Treenitaustasta:
70kiloo tais mennä ku alottelin, siit meni 4kk ja nous varmaan jottai 95.
Sit välissä taukoo ja taas puoli vuotta reeniä ja 107,5 nousi.
Nyt ollu 4kk-5kk taukoo ja nyt se on jossain satasen nurkilla toi maximi.

(Tuo 2kk kuulostaa ihan absurdilta!! mutta voi kai se joltakin onnistuakin, mistä sitä tietää mut ei vaan multa) :)

Niiin mut pitää ottaa seki asia huomioon et on täs massaaki tullu matkan varrella.
70kilosta 89kiloon. :D

1-2 jakosella ohjelmalla vääntää sitä penkkiä niin perkeleesti ni eipä luulis noilla taustoilla vievän paria kuukautta pidempään.

Joo kyllä tollanen sillon tällön treenaaminen ja ainanen penkkimaksimin pumppaaminen kertoo jo jotain. Jos oikeesti alat tosissas treenaamaan nii ei tossa tosiaan varmaan 2-4kk kauempaa mene..

Neuvokaas viisaat, kauankohan tuo edellä mainitun toimenpiteen saavuttaminen kestää suurinpiirtein?
Vähän tietoa itestä:
Painoa on sen runsaat 89kg ja pituutta 175cm.
Salikertoja viikossa on 3. Ruokapuolikin pitäis olla kunnossa.
Ajattelin et pakkoa kai se on tohon haarukkaan 1/2-1 vuosi mennä.

Kiitoksia jo etukäteen.
3-jakosella oon menny tähän asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom