Iso penkkipunnerrusketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtaako tällaisesta nostelusta olla hyötyä ja onko se kovin vaarallista? Eli lattialla maataan suorana (tai jalat 90' koukussa?) ja nostellaan? Just tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta käydä salilla, eikä penkkiäkään löydy (jostain pitäis joku halpa katella), niin on sitten mietityttäny jos tälläkin tavalla vois yläruumista treenata..

EDIT: Kirjoitusvirhe korjattu.

Lattiapenkkihän toi on, tosin ottaa ojentajiin paremmin kuin tavallinen. Kyllä tolla ihan hyvin voi treenata, tosin penkillä saat ton menemään paremmin rinnalle.

Ojentajat tuolla voimistuu, rinta ei juurikaan. Jalat koukussa on varmaan tukevampi asento.

Haittaako penkkipunnerruksessa jos olkapäät nousevat noston aikana hieman ylöspäin, mutta lavat pysyvät kuitenkin yhdessä? Olkapäissä ei tunnu noston aikana mitään rasituksen merkkejä.

Eipä se sitten haittaa, jos et koe sen olevan haitaksi ja kun ne kädet kääntyy siinä nostaessa ylöspäin, niin olkapäät liikkuu mukana.

Eipä se sitten haittaa, jos et koe sen olevan haitaksi ja kun ne kädet kääntyy siinä nostaessa ylöspäin, niin olkapäät liikkuu mukana.
Miks tehä tästä uus threadi ku oot kysyny tätä jo muualla.. Kyllä sinne joku vastaa..

Miks tehä tästä uus threadi ku oot kysyny tätä jo muualla.. Kyllä sinne joku vastaa..
Pakko alottaa varmuuden vuoks uus kun näitä penkkithreadeja lukitaan niin hirveään tahtiin;)

Itse olen paljon huonompi mitä tuo "50kg:n mies" puhuu ensimmäisessä viestissä. Olen jumittunut 40 kg. On se yläastelaiselle ihan hyvin, mutta silti ihan paskasti. Itsekin haluaisin, että tuo 50 kg menisi, mutta kun ei mene edes 40. (-Vittu kun olet paska) Miten voisi saada penkin tuloksen nousemaan jos ei harjoittele penkkipunnerruksella. Kokeilen vain sitä silloin kun satun käymään salilla. Pituuskasvuni on nyt loppumaisillaan, niin ajattelin aloitaa jonkunlaisen treenauksen. Elikkäs kysymykseni kuuluu:
Miten voi saada penkkipunnerruksen tuloksen nousemaan, jos ei harjoittele penkkipunnerruksella? Itse harjoittelen leualla, hauiskäännöllä ja punnerruksella. Palautumis päiviä on sellainen 2-4 per viikko.

Penkkipunnerrus paranee vain penkkaamalla, mutta ei voi väheksyä ojentajien tärkeyttä siinä. Joten dippejä, ranskalaisia punneruksia niille.

Ja itse taisin saada jujun päästä eilen kiinni, kun rauta nousi jopa uudessa ennätyksessä helposti kun tajusin mitä se "lavat yhteen" tarkoittaa... Ja jämäkyyttä niemenomaan noiden lapojen yhdessä pitoon tuo leaunveto.

Niin ja Vstaote, hankikunnon ohjelma. Eikä haiuskäännöt sitten mitään penkkiin auta :)

sain jto:lta leuanvetoohjelman.:) (tai oikeastaan apua sen tekemiseen) leukoja menne nyt semmonen 20 ja 30 ohjelman lopussa. Tuo 40 on vanha tieto, 50 meni kun luki vähän pakkotoiston foorumeita ja tajusin että kyse on pikkupainoista, sellaisia perus lukon painoisia. (jos vähän valehdellaan tuosta lukon painosta) Tietysti treeniä on takana, mutta en ala tuommosilla paskoilla tuloksilla egoilemaan.

jos teen penkissä 5x5 niin tarviiko rinta enempää treeniä sen lisäksi? kannattaako vaikka tehdä kahdesti viikossa vaikka toi 5x5? esim ti ja pe?

5x5 kerran viikossa, samassa reenissä sit päälle joku apuliike 2-3x12. Sitten voit tehdä kapeaa penkkiä 5x8-12 toisena penkkinä samassa ohjelmassa, eripäivänä.

Oma ehdotus oli et 5x5 vaik just tiistaina ja sit joku pumppi painotteine reeni perjantain esim:vinopenkki kp 3x8-12 ja
flyes 3x10-15.Toi vois vaik toimii ehkä,tai sit ei,kandee koittaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom