Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nigster sanoi:Pääliikkeissä toistot vaikka max 6. Apuliikkeissä vaikka muutama enemmän.
Jako vois olla esim.
1.rinta,hauis
2.olkapäät,ojentajat
3.selkä,vatsat,(kyynärvarret)
4.jalat
Kannattaa itse kokeilla ja löytää se paras/sopivin jako!
rautasydän sanoi:Ja kannattaa heti alkuun jättää rinta ja op/ ojentajat tekemättä peräkkäisinä päivinä. Tulee ongelmia palautumisen kanssa ja loukkaantumisriski kasvaa. Minä en tekisi peräkkäisinä treeneinä vaikka välissä olisi yksi palautumispäiväkin. Jos tolla jaolla niin vaihtaa 2 ja 3 päivien paikat keskenään. Näin pääsee siitäkin riesasta, että jalat ja selkä olis peräkkäisinä päivinä mikä tehokkaasti tuhoaa viimeisenä päivänä tehtävästä selkätreenistä maastavedon (jos sitä nyt sitten aikoo tehdä). Harvalla alaselkä kestäs tehdä kyykyn ja seuraavana treeninä maven. Kokeilla voi ja pitää kaikkea mutta järki kädessä
andor sanoi:Niin tai sitten näin:
1.rinta,hauis
2.jalat
3.olkapäät,ojentajat
4.selkä,vatsat,(kyynärvarret)
Näin olen itse tehnyt jo jonkun aikaa ja hyvän tuntoista on tehdä. Itsellä ehkä hieman verottaisi selkätreeniä, jos edellisenä päivänä on hauikset tehty. Mutta kannattaa kokeilemalla tunnustella mikä sopii itselle parhaiten.
Timba79 sanoi:Tämä on hyvä jako ja hyvä järjestys. Näin tulee mahdollisimman pitkät palautusajat oikesiin paikkoihin.
Raven sanoi:Penkkiä ajatellen itse vaihtaisin jalkojen ja selän päivää. Jos kovasti on tullut selkää tehtyä, niin ei ehdi oikein palautua rintapäivään. Ja jos takaolkapäät ja selkä on jumissa jne, niin itsellä ei ainakaan tule mitään kovista sarjoista.
Se nyt ei ole sen tae että se olisi jotenkin huono. Itellä ei mitään tietoa kyseisetä systeemistä.Force sanoi:Peräisin jostain sieltä 70-luvulta.
Force sanoi:Ei tuo välttämättä huono ohjelma ole, mutta nykyään on tarjolla parempia. Itekkin voin kehittää tehokkaamman ohjelman.