Iso Arskan ennätykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nappula
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Riippuu liikkeestä. Elokuvassaan "Phaampink Aahnuuld", Arnold tekee syväkyykkyä paljain varpain 260 kg:lla. Uskoisin että keskitetyssä hauiskäännössä painot ovat pienemmät :)

vanhassa jenkkilehdessä oli mainittu ennätyksiä, mm. penkkipun 500lbs ( n.227kg) ja n. 60 toistoa n.105kg:lla!
maastavedossa pitkälti yli 300kg alle 18 vuotiaana.
muita tuloksia en sitten muistakaan

Eikös siitä aika paljon muutakin kuin bodari tullut..? Jos nyt en ihan väärin muista, taisipa Arnold voittaa voimanostokisojakin ainakin Saksassa. Ehkä joku tietää tarkemmin tai viitsii etsiä netistä. Minä en tiedä, enkä viitsi.

jepulista joo, elikäs katoin noin muistin virkistykseksi muscle&fitness:in heinäkuun numerosta 1997 seuraavia tietoja :
penkkipun. = 60 x n.102kg , 25 x n.142kg , 8 x n.185kg

kyykky sarja oli 8 x 182kg ( onkohan ollu lehes painovire paholainen?)

jonkun bodykisan yhteydessä oli ottanu näytös sarjan hauiskääntöä (pikku vipillä) 118kg:lla.

mitoista:
käsi n55.66cm
rinta n131.6cm
vyötärö n86cm
reidet n72cm
pohkeet n 50.6cm

Originally posted by pullover
jepulista joo, elikäs katoin noin muistin virkistykseksi muscle&fitness:in heinäkuun numerosta 1997 seuraavia tietoja :
penkkipun. = 60 x n.102kg , 25 x n.142kg , 8 x n.185kg

Jerry Ossinhan mainittiin about vuosi sitten jossain Bodaus-lehdessä tehneen penkissä 7x180 alle satakiloisena. Montakos toistoa the Leino teki satakiloisena 200 kilolla...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Originally posted by Hannibal

Jerry Ossinhan mainittiin about vuosi sitten jossain Bodaus-lehdessä tehneen penkissä 7x180 alle satakiloisena. Montakos toistoa the Leino teki satakiloisena 200 kilolla...?

Ah.. legendasta puhutaan.

Taisi tehdä 12 toistoa 200 kilolla vai oliko se 21 (ei saatana..)

Originally posted by hkuja

Taisi tehdä 12 toistoa 200 kilolla vai oliko se 21 (ei saatana..)

Olikohan ihan tavallinen 21 toiston sarja vai pelkästään ns. kaksykkönen, jossa tehdään aluksi 7 osatoistoa liikkeen loppuvaihetta, sitten 7 osatoistoa liikkeen alkuvaihetta ja lopuksi 7 toistoa täydellä liikeradalla?

:p

Originally posted by Kilppa
Kaveristahan olis voinu tulla paljon muutakin kuin bodari halutessaan, jos nuita lukuja katsoo...

Tarkoitin, sitä, että AHHHHNOLDia ajatellaan kuitenkin lopunkaiken bodarina, mutta kyllähän se tosiaan pari leffaakin tais pyöräyttää... ;)

Originally posted by beginner
kauppisen mikan sanotaan ottaneen penkistä 75x100... maksimi 240...liekö ollut 75 sarjassa paita päällä

Se maksimin sanottiin olevan 230kg. Ja todennäköisesti se on tehty paino haarukassa 95-105kg ja ei missään kisassa vaan salilla.. Ja kyllähän ne salitulokset tiedetään.. :D

Mä kuulin että arskalla oli ongelmia kyykyn kanssa, ei ois luonnistunut , kun taas maastaveto oli hyvä aina.
Tosin jos kattoo aikasemmin laitettuja kyykky tuloksia, mä en näe ongelmaa siinä..
Ehkä se oli uran alkuaikoina.

Originally posted by Tomi77
Riippuu liikkeestä. Elokuvassaan "Phaampink Aahnuuld", Arnold tekee syväkyykkyä paljain varpain 260 kg:lla. Uskoisin että keskitetyssä hauiskäännössä painot ovat pienemmät :)

Mistä tiedät et siinä tangossa oli 260kg? Itse katoin sen pätkän tossa vähänaikaa sit ja ei siinä kauheen paljoo kyykkäilty ja painoista mitään selvää saanu.

Originally posted by JJJ

Mistä tiedät et siinä tangossa oli 260kg? Itse katoin sen pätkän tossa vähänaikaa sit ja ei siinä kauheen paljoo kyykkäilty ja painoista mitään selvää saanu.

6 levyä per puoli ja yks levy painaa 20 kg. 12 x 20 kg + 20-kiloinen tanko = 260 kg.

Leino on ottanut 18*200kg
Ja minun mielestä Arnoldin rintakehä oli huomattavasti yli 131cm:n,taisi olla noin 145cm.Näin luki jossain 1980 luvun Ennätysten kirjassa(samassa kirjassa on minun grillipihvien syöntiennätys)

Suositut

Back
Ylös Bottom